Mannen og jeg har fått brukt tiden godt, og har det nå bedre enn på leeenge, og det føles utrolig godt. Ilyas er også blitt mer knyttet til pappaen sin, noe som er en deilig følelse - så lenge jeg forsatt er 1. prioritert, haha! Men godt for meg å få litt avlastning også, og kunne legge meg en halvtime, uten at Ilyas Må ha meg med ut av senga.
Igår dro Ilyas og jeg med ei venninne og hennes barn + samboer på østfoldbadet og kosa oss. Så ikke så mye til venninna mi da, for Ilyas nektet å bade i barnebassenget. Han ville i det store og svømme alene (med armringer på, selvfølgelig) Han er blitt en ordentlig tøffing og en skikkelig fisk i vannet, og etter nesten 4 timer sa jeg at vi måtte reise hjem (mest pga parkeringen, vi hadde lov å stå parkert i 3 timer, kan stå lenger om vi hadde en parkeringslapp fra badelandet, men det hentet jeg ikke for jeg trodde 3 timer skulle holde) Ilyas kom da med et forslag om at vi kunne bare bli, så kunne heller pappaen komme dit istedet for at vi skulle reise hjem til pappa. Så tror det skal bli bra for Ilyas når vi reiser til Alanya og han kan få bade hele dagen i 14 dager
Mannen og jeg var på visning igår. Tror ikke vi kommer til å få såpass med lån til å få kjøpt det huset, men vi er ihvertfall gira på å satse på bolig nå. Vi eier leilighet nå i fellesanlegg med 7 andre og vi ønsker oss noe for oss selv. Har sendt forespørsel til flere banker om lån, så det blir spennende og se hva vi kan få
Håper det går bra med dere andre her inne. Sender deg en stor klem prøvekanin. Jeg hadde det også som deg etter SA'en, stressa med å bli gravid, noe som har ødelagt litt for oss tror jeg.. Men det kommer - en dag

skrev 08 juli 2012 - 09:48: