Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 19. juni :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dossasnupp, hvordan går det med deg vennen? Det har blitt veldig stille her i det siste. Jeg ser at flere av oss har meldt oss ut herfra, håper det er bare for sommeren. Savner deg snuppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake :wub: miss you too <3

Det er blitt veldig stille i bollen i det siste. Håper flere kommer tilbake :) Det er bra med meg snuppa :D

Jeg er ferdig med heksa og venter EL neste helg++en dag el to etter helga :) Blir lagt aksjer frem til neste helg, siste mulighet er søndagen for på mandagen reiser vi på ferie til Mandal :D

Denne pp skal jeg gi litt f... og håpe at det er det som skal til for at spiren sitter ;) Det hadde vært gøy :) :)

 

Hvordan ligger du an nå da snuppa?

Om du ikke klarer det på egenhånd så vil det bli full klaff med hjelp ;) ;) ;) Har en goood følelse på det søta <3<3<3

 

Nå er ungene lagt så da blir det film sammen med mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaien jenter...

Håper alle slapper av med sommer og spire-mekking! Måtte allebolledamer på bolle i ovnen!

Har laste ned en syklusapp som sier ikm er imorgen. Så nå burde jeg få vond rygg inatt dersom tanta kommer. Og det tror jeg hun gjør... Desverre.

Har klart motstå fristelsen å kjøpe cb fertilitetsmonitor hos vitusapoteket.. De tar bare 900 for dem. Billig?

Har ferie neste uke for å delta som teknisk personell på nm i fjordhest her... Spennende uke for alle hestefolk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1341598470' post='144373674]

Cornflake :wub: miss you too <3

Det er blitt veldig stille i bollen i det siste. Håper flere kommer tilbake :) Det er bra med meg snuppa :D

Jeg er ferdig med heksa og venter EL neste helg++en dag el to etter helga :) Blir lagt aksjer frem til neste helg, siste mulighet er søndagen for på mandagen reiser vi på ferie til Mandal :D

Denne pp skal jeg gi litt f... og håpe at det er det som skal til for at spiren sitter ;) Det hadde vært gøy :) :)

 

Hvordan ligger du an nå da snuppa?

Om du ikke klarer det på egenhånd så vil det bli full klaff med hjelp ;) ;) ;) Har en goood følelse på det søta <3<3<3

 

Nå er ungene lagt så da blir det film sammen med mannen :)

 

Jeg har el i løpet de neste dagene, men mannen reiseri morgen tidlig. Så da blir det nok ikke noe klaff denne måned. Men jeg er innstilt på å bare nyte sommeren, blir forhåpentligvis den siste uten barn ;) Jeg håper du har rett snuppa, gleder meg masse tilå bli gravid og endelig får den etterlengte babyen.

 

Jeg krysser alt jeg har for at det snart blir din tur også vennen. Det har jo gått to år, kommer dere til å oppsøke legen? Tenker på deg vennen :wub:

 

Jeg er forresten tilbake på FB-gruppe igjen, ble så ensom her uten den gamle gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en gruppe der det er en del gravide som har vert å skravlet her i bollen. Er også noen prøvere som meg , dossa , lillefie, dossa og cornflake pluss noen til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå jeg ble så utrolig glad da jeg så deg på FB Cornflake :wub: har savnet deg maaaaaaase og endelig er du tilbake til meg og resten av gjengen :) :) :)

Deilig å bare nyte sommeren vennen :D

Det er min plan også, skal ikke tenke for mye før høsten kommer ;)

Svømmerne til mannen er gode. Det er rett og slett meg det står på. Har att en eggleder og begge eggstokkene.

Er nok alderen min og uflaks at vi ikke har fått det til ennå :)

Men gir ikke opp vettu, skal få muligheten til å juble en siste gang ;)

Jeg har att to resepter på dobbel pergo som jeg skal ta etter ferien, også er det bare å krysse fingra for at det går min vei ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter jeg skal se på dere imorra :)

Ble ikke tida ikveld, men imorra Skyttejente og Arytai :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Dossa :)' timestamp='1341608653' post='144374301] Jenter jeg skal se på dere imorra :) Ble ikke tida ikveld, men imorra Skyttejente og Arytai :wub:

Den er grei dossa :) spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Lurer på om EL nærmer seg nå. Er på CDO 21 nå, hadde litt slim igår, så får vi se hvordan det utvikler seg. Skulle egentlig ha en prøvefri mnd, og ta det litt som det kommer - men det er lettere sagt enn gjort når slimet kommer til syne! ;)

 

Mannen og jeg har fått brukt tiden godt, og har det nå bedre enn på leeenge, og det føles utrolig godt. Ilyas er også blitt mer knyttet til pappaen sin, noe som er en deilig følelse - så lenge jeg forsatt er 1. prioritert, haha! Men godt for meg å få litt avlastning også, og kunne legge meg en halvtime, uten at Ilyas Må ha meg med ut av senga.

 

Igår dro Ilyas og jeg med ei venninne og hennes barn + samboer på østfoldbadet og kosa oss. Så ikke så mye til venninna mi da, for Ilyas nektet å bade i barnebassenget. Han ville i det store og svømme alene (med armringer på, selvfølgelig) Han er blitt en ordentlig tøffing og en skikkelig fisk i vannet, og etter nesten 4 timer sa jeg at vi måtte reise hjem (mest pga parkeringen, vi hadde lov å stå parkert i 3 timer, kan stå lenger om vi hadde en parkeringslapp fra badelandet, men det hentet jeg ikke for jeg trodde 3 timer skulle holde) Ilyas kom da med et forslag om at vi kunne bare bli, så kunne heller pappaen komme dit istedet for at vi skulle reise hjem til pappa. Så tror det skal bli bra for Ilyas når vi reiser til Alanya og han kan få bade hele dagen i 14 dager ;)

 

Mannen og jeg var på visning igår. Tror ikke vi kommer til å få såpass med lån til å få kjøpt det huset, men vi er ihvertfall gira på å satse på bolig nå. Vi eier leilighet nå i fellesanlegg med 7 andre og vi ønsker oss noe for oss selv. Har sendt forespørsel til flere banker om lån, så det blir spennende og se hva vi kan få :) Så tenker vi også å selge her før vi kjøper noe annet.

 

Håper det går bra med dere andre her inne. Sender deg en stor klem prøvekanin. Jeg hadde det også som deg etter SA'en, stressa med å bli gravid, noe som har ødelagt litt for oss tror jeg.. Men det kommer - en dag :) Lykke til - til deg og alle andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet? Beundrer dere som klarer å vente så lenge med testingen, innen ikm har jeg klart å svi av minst 3 tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix.. Venter til over helga tenker jeg. Har egentlig ingen symptomer.. Så da ser jeg ikke poenget med å bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet - den bør holde seg unna! Har du ikke testa enda? :)

 

Renate - godt at det har ordna seg mellom deg og mannen! :)

 

Cornflake - kjedelig å miste el, men så bra at du er avslappet. Jeg har trua på at det ordner seg for deg når dere får hjel :)

 

Dossa - Nå er det sannelig på tide at det blir din tur, altså!

 

Prøvekanin - jeg håper det går bra med deg :)

 

Jeg henger en del inne på "bli gravid" enda, jeg. og følger litt med på ikm-gruppene som er "akkurat nå". Det er jo så spennende! :) Haha, dessuten går tiden så sakte :) Men her om dagen var jeg og sambo og bestilte kjøkken. Vi har kjøpt en leilighet som er ferdig om et år, så da var det på tide med valg og kjøkken/bad-endringer. Det ble plutselig 22 tusen lapper dyrere på en halvtime.. Oooppsi... Men da blir det som vi vil ha det :D åh, det er så lenge til vi får den, et års tid! Men det kommer nok til å gå fort så mye som skjer i mellomtiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Oi, lenge siden jeg har vært innom her en tur ser jeg. Har tatt en liten pause fra bim, rett og slett for at jeg ble litt sinnsyk av å lese om alle som mistet, opplevde sa og ma osv.....etter min forrige sa, så har jeg vært så inmari engstelig denne gangen...og da hjalp det ikke å lese....og ikke klarte jeg å la være å lese sånne innlegg heller vettu....syke lille meg ;)

Men nå er jeg i min 9 uke, og satser på at alt går fint denne gangen. Skal ikke til ny ultralyd før 6 august....syns det er så lenge. Og syns ukene til jeg er over i 2 trimester går sykt sakte...men sånn er det jo bare.

Håper alt er bra med dere gullfisker her inne :) Krysser armer og bein for at det blir mange positive tester i tiden fremover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og :) De fleste av oss er i fb bollen nå tror jeg, blir liksom litt dobbelt opp med arbeid å skrive de samme tingene to steder noen ganger :) Bruker dagene på å forberede kroppen til operasjonen. Er så redd arret blir stygt så jeg må få bort litt fettprosent. Ellers reiser jeg til sjøhuset på fredag som kommer for å pusse opp og restaurere, så da blir jeg borte i 10 dager:)

 

Skjenner godt at du blir nervøs Lindus, BIM er virkelig på godt og vondt.. Men jeg vet det går bra :) Ønsker meg at du skal slappe av resten og nyte det fantastiske som skjer i magen din :) Heldige du, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med litt barnefri kan jeg tenke meg men sikkert enda bedre når de kommer tilbake :)

Jeg har jo lyst til å la med spå så da tar jeg sjansen :) Jeg er født 111078.

 

 

Hei vennen :)

 

Fikk sterkt opp at du blir gravid i løpet av 2012 med en gutt :)

Fikk opp høsten som en god tid for deg.

Sept/okt/nov ;)

 

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med litt barnefri kan jeg tenke meg men sikkert enda bedre når de kommer tilbake :)

Jeg har jo lyst til å la med spå så da tar jeg sjansen :) Jeg er født 111078.

 

 

Hei vennen :)

 

Fikk sterkt opp at du blir gravid i løpet av 2012 med en gutt :)

Fikk opp høsten som en god tid for deg.

Sept/okt/nov ;)

 

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på meg også Dossa? Skal ha nytt forsøk i september og er født 091274

 

Jeg får opp at du blir gravid med ei jente i løpet av høsten/starten på vinteren :D

Hjelpen dere får til høsten ser ut til å bære frukter :D

 

Masse lykke til! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...