Ønsker dere god bedring
flere??
Opprettet av
Halli
, juni 18 2012 17:55
24 svar til dette emnet
Skrevet 05 juli 2012 - 07:33
Hei. Jeg har også bekkenløsning etter fødsel. Går jevnlig til fysio, men føler som noen av dere at jeg ikke har blitt bedre. Føler meg så utrolig dum. Ovenfor familie og jobb. Blir 100% sykemeldt nå. Etter endt permisjon. Er under utredning for aap, men det tar jo så lang tid. Er faktisk redd for at jeg kan miste jobben. Jeg ønsker å bli omskolert. Eller ta noen kurs. Noe som krever at man kan veksle mellom å sitte/stå/ligge. Vil ikke bare gjøre ingenting....
Ønsker dere god bedring
Ønsker dere god bedring
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 07 juli 2012 - 21:32
Ja liker ikke at jeg er 100% sykemeldt.. Selv om jeg vet at jeg ikke kan jobbe nå. Er heldigvis under utredning nå. Så håper å snart få gjort noe med dette! Håper du finner noe kurs eller omskolering da! Er ikke noe kjekt å ikke føle at man bidrar.. Men tenk at lille får ha mammaen sin friskere når du ikke blir verre av å jobbe. God bedring
Skrevet 17 juli 2012 - 22:02
Vi er jo en god del her som sliter etter fødselen! Greit å vite at man ikke er alene iallefall
får krysse fingre for at vi blir bra igjen!
#24 Gjest_Mafan_*
Skrevet 04 august 2012 - 20:30
Dette er en fin artikkel om bekkensmerter: http://friends.moske...løsningsplager/
Skrevet 04 august 2012 - 22:29
Flott artikkel Mafan! Jeg leser alt jeg kommer over om bekken, for å få litt tips!
Jeg har vært på ferie nå, i Danmark. Samme plass som i fjor. Det var i grunnen litt sjokk å komme hit, for det ble så lett å sammenligne med den fysiske formen jeg hadde i fjor sommer. Formen var faktisk langt dårligere i år enn den var i fjor! I fjor var jeg 6 md på vei! I år har jeg en baby på 10 md! Ble helt deprimert de første dagene. Kunne ikke gå fra leiligheten til hovedhusene (et par hundre meter unna), eller gå til lekeplasser (et par hundre meter unna), for da brukte jeg all gå-kvoten på det! Men heldigvis hadde vi med sykler! Så jeg syklet rundt hver gang jeg skulle noe! Da kunne jeg bruke gå-kvoten der jeg skulle være
Jeg så ganske mørkt på å komme meg rundt på opplevelser også! Slike "parker" holder jeg ikke ut i en halvtime engang! Blir alt for mye ståing og gåing! Men etter litt tenking ble det Løveparken, der kan man jo kjøre!
genialt!
Men så kom vi på genistreket: ta med sykkel! Jeg fikk heldigvis med meg sykkelen inn i Ålborg zoo. Var den eneste syklende... He,he...
Men, vi var der i 5 timer! Hadde fint vær, og en fantastisk dag! Gikk helt greit, siden jeg kunne veksle mellom å trille rundt, og sitte på benker.
Så alt i alt ble det en bra ferie
Jeg har vært på ferie nå, i Danmark. Samme plass som i fjor. Det var i grunnen litt sjokk å komme hit, for det ble så lett å sammenligne med den fysiske formen jeg hadde i fjor sommer. Formen var faktisk langt dårligere i år enn den var i fjor! I fjor var jeg 6 md på vei! I år har jeg en baby på 10 md! Ble helt deprimert de første dagene. Kunne ikke gå fra leiligheten til hovedhusene (et par hundre meter unna), eller gå til lekeplasser (et par hundre meter unna), for da brukte jeg all gå-kvoten på det! Men heldigvis hadde vi med sykler! Så jeg syklet rundt hver gang jeg skulle noe! Da kunne jeg bruke gå-kvoten der jeg skulle være
Jeg så ganske mørkt på å komme meg rundt på opplevelser også! Slike "parker" holder jeg ikke ut i en halvtime engang! Blir alt for mye ståing og gåing! Men etter litt tenking ble det Løveparken, der kan man jo kjøre!
Men så kom vi på genistreket: ta med sykkel! Jeg fikk heldigvis med meg sykkelen inn i Ålborg zoo. Var den eneste syklende... He,he...
Men, vi var der i 5 timer! Hadde fint vær, og en fantastisk dag! Gikk helt greit, siden jeg kunne veksle mellom å trille rundt, og sitte på benker.
Så alt i alt ble det en bra ferie