Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Hi hi, er smittsomt, Stinea :)

Jeg testet med tester fra babuornot. Samme sensitivitet som docmorris. Vurderer å kjøpe en sånn for å ta på morgenurin i morgen, for det er så gøy å se de to strekene ;)

 

Holdt meg i fire timer i ste, og testet enda en gang.

Strek nå også, dog litt svakere enn i morges. Ingen tvil i min sjel :D

 

Jeg var også sikker på at vi hadde bommet denne måneden, men nå vet jeg nøyaktig når det skjedde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyornot, ikke babuornot. He he.

 

Har vasket hus og skiftet på senger nå, nyter å ha hemmeligheten helt for megselv.

 

Hadde minstesnupp på fanget tidligere, og da tenkte jeg på at hun skal bli storesøster.. Herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken testet du med da?

Min var kritthvit på onsdag, et ørlite hint av en skyggestrek i går. I dag er det ingen tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken testet du med da?

Min var kritthvit på onsdag, et ørlite hint av en skyggestrek i går. I dag er det ingen tvil :)

 

Testa med docmorris, kunne av og til se antydning til strek(psyyyyko, i know) men den er altså hvit :P trøttheten er enda veldig til stede

Venter til tirsdag med å teste på nytt :P (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enda håp :)

 

Jeg har brukt el testene deres også, synes strimmel er utmerket! :)

Veldig fornøyd, og har knallpositiv el test nå i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå "strekker" det i magen min igjen...Skjedde på tirsdag også. Hva kan det være? Jeg blir helt paranoid av det her jeg!! Det strekker liksom rett under navlen, som en strek loddrett fra navlen og litt nedover. Skjønner ikke hva det kan være. Noen som har hatt den følelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Petra-prøvedokke

 

Tirsdag 17. juli

* Ivrig prøver 84

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

* MA2010-prøver igjen!

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

* malla85 - 1 pp

* Fuglefrø

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

* 79kvinne

* vær86

*Babybell

 

 

 

Skriver meg på her jeg også. Humpinga er ferdig, så nå er den laaaaaange ventetida kommet.... Eller, er vel kommet et godt stykke flere her inne da...

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte deg på det andre innlegget ditt Pærefrø :)

 

Min test i morges er fortsatt svak positiv... Begge to! Både billigtest og docmorris.

 

Har kjøpt en til som jeg skal ta på ettermiddagsurin uten å drikke noe eller tisse 4 timer før. Det ser ut som om jeg har mer hcg i urinen på ettermiddag enn på morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere! Lykke til m de neste.mnd:-)

 

Ingen følelser for noe som helst.. Bare trøtt. Var øm i puppene noen dager etter el, men ikke så mye nå. Tror el var mandag denne uken, så tviler på noe klaff denne pp.

 

Noen som har symptomer? Eller har vært gravid uten symptomer? Håpe håpe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du ikm? Symptomer?

 

Ikm på mandag. Jeg har skikkelig vondt i puppene, men de er ikke ømme uten at jeg klemmer litt hardt.

Er trøtt og litt småkvalm i dag. Pleier ikke å få mer symptomer utenom puppene før i uke seks, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da som F.... Ser strek på begge docmorris testene, svak, men de er der. Men begge kom etter(når testen begynte å tørke) tiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom testene mine i posten =) =) Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen, så tok en nå.... den ble negativ =( men bare 8 dpo så er vel litt tidlig enda. hvor mange dager siden EL med dere som begynner å se streker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer På vei igjen... og Pærefrø. Her kom tanta i dag som antatt. EL kom jo litt tidligere enn spådd, så da blir det ny pp på meg igjen:(

Masse lykke til til alle denne uken som kommer!!

 

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Petra-prøvedokke

 

Tirsdag 17. juli

* Ivrig prøver 84

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

* MA2010-prøver igjen!

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

* malla85 - 1 pp

* Fuglefrø

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

* 79kvinne

* vær86

*Babybell

 

Gravid

 

 

 

Ny pp

* Rosin i bolla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første svake strek kom 10 eller 11 dpo..

Hadde klart negativ test 8 dpo, så ikke fortvil enda :)

 

Så kjedelig med tr da, Rosin i bolla! Håper virkelig det klaffer neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p><span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Rosin i bolla?</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Hva sker'a Bagera?</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* En til, please.</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Petra-prøvedokke</span></span></span></span><br />

<br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">Tirsdag 17. juli</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Ivrig prøver 84</span></span></span></span><br />

<br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">Onsdag 18. juli</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* AussieAnette og lille William</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Lise30</span></span></span></span><br />

<br />

<br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">Torsdag 19. juli</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Bentix</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* UndrendeUllteppe</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* MA2010-prøver igjen!</span></span></span></span><br />

<br />

<br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">Fredag 20. juli</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Pærefrø</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* hupsi</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* malla85 - 1 pp</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Fuglefrø</span></span></span></span><br />

<br />

<br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">Lørdag 21. juli</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* rytme</span></span></span></span><br />

<br />

<br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">Søndag 22. juli</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Cornflake</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* Stinea*2013?<3</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* 79kvinne</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">* vær86</span></span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;"><span style="font-size: 12px;">*Babybell</span></span></span></span><br />

<br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;">Gravid</span></span></span></p>

<p><span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;">* Hva skjer'a bagera (nå på vei igjen <3)</span></span></span><br />

<br />

<br />

<br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;">Ny pp</span></span></span><br />

<span style="color: rgb(40, 40, 40);"><span style="font-family: arial, helvetica, sans-serif;"><span style="font-size: 12px;">* Rosin i bolla?</span></span></span></p>

<ul class="ipsList_inline">

<li style="display: none;"><a class="ipsLikeButton ipsLikeButton_disabled rep_down" href="http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?app=core&module=global&section=reputation&do=add_rating&app_rate=forums&type=pid&type_id=144390327&rating=-1&secure_key=09989fab45cc2916ab86a78a18464b0c&post_return=144390327" title="Fjern liker for dette elementet">Liker ikke</a></li>

</ul>

<p><script type="text/javascript">

ipb.global.registerReputation( 'rep_post_144390327', { domLikeStripId: 'like_post_144390327', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '144390327' }, parseInt('0') );

</script></p>

<div class="signature" data-memberid="737635"><!--cached-Sat, 14 Jul 2012 15:19:28 +0000--></div>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaa, er det du Bagera, som har fått spiren på plass? Ble lurt av det nye nicket ditt. Hurra, nå ble jeg utrolig glad!! Gratulerer så utrolig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på nytt...

 

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Petra-prøvedokke

 

Tirsdag 17. juli

* Ivrig prøver 84

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

* MA2010-prøver igjen!

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

* malla85 - 1 pp

* Fuglefrø

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

* 79kvinne

* vær86

*Babybell

 

Gravid

* På vei igjen <3 tidligere "Hva skjer'a bagera"

 

 

Ny pp

* Rosin i bolla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange spente her inne:) jeg tok en rfsu test i går og den var neg. Kjenner nå at mensen er på vei, så gikk ikke denne pp heller:( men kjenne det skal bli godt me ferie å prøve tenke på andre ting:)

 

Når er ikm da?

 

Ikm er mandag men hatt litt utflod i to dager nå:( så kan nok ikke være noe annet.

Endret av Petra-prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...