Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Stinea: Hvor selges disse docmorris-testene? :)

 

Så spennende med skyggestreker, bagera, da får vi bare håpe de blir sterkere og sterkere! ;)

 

Jeg har ikm på torsdag, vet ikke om jeg tør å teste før... Haff, det er jo en hel uke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi hi, Stinea ;)

 

Ja, det er spennende! Jeg syntes jeg kunne skimte noe før tidsfristen gikk ut, men jeg tenkte at jeg ikke gadd å snu og vende på testene i all verdenslys for at jeg KANSKJE kunne se noe mer..

Kan være det bare er skyggestreker, men syntes det var rart at det kom på begge to...

 

Får bare vente å se til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på tester og får de kanskje i morgen =) Er bare en uke siden EL i morgen da, så er vel ikke store sjansene for å få positiv test så tidlig...men man vet jo aldri ;) hehe... denne ventingen tar livet av meg. Sambo klikker vel snart, siden jeg spørr flere ganger om dagen om han tror jeg er gravid eller ikke. *flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en slik som snur og vender i alle retninger, myser, åpner øya helt, myser igjen, holder testen alle veier, legger fra meg testen et par minutter, setter på sterkere lys og ser igjen, lyser med lommelykt fra baksiden, lyser ovenfra, prøver å se i dagslys og ikke minst demonterer testen.... Bare i tilfelle jeg skulle se noe mer. :P Galskap, sa du? Ekke rart man blir tullete. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken test du brukte i dag da bagera?:)

Har kun en cb digital liggende jeg, så her testes det absolutt ikke før man er så å si sikkert;) *holder meg selv i nakken etter mange skuffelser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi MA2010, høres ut som meg i forrige pp :)

 

Jeg bukte en billigest fra lavpistester og en fra babyornot... Blir fra babyornot i morgen tidlig. Hvis den er negaiv, venter jeg til søndag, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fornuftig er jeg ikke :) Må bruke opp testene, vettu. Så da blir det en i morgen OG en på søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sovna på sofaen i går litt over åtte, våkna kl 11, gikk inn å la meg, og hadde problemer med å stå opp kl 8 i dag...trøtt som fy....og kunne sikkert starta mitt eget gasskraftverk :P er ennå trøtt da, kunne helt sikkert sovet noen timer til. Var ute med hunden på morran i dag, og kvalmen kom ramlende over meg. Er sikkert bare psykisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er ikkw tempen steget enda, men siden jeg ikke tempet til rett tid i går så er jeg enda litt usikker, da tempen i morges fremdeles er på 36,5:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea: Klarte jo ikke å la være å teste, og den ser visst positiv ut!

Har hypersensitive tester der streken kan komme innen 40 sekunder, men om det er lite hcg trenger den fem minutter.

Rett før det var gått fem minutter kom det jaggu en strek. Svaak svaaak, men den er der, den er rosa, og den er bred!

På disse skal man ikke lese av resultatet etter ti minutter, så det er helt klart at den kom innen tidsfristen!

Jeg skjelver litt nå, men tør ikke juble før den er sterk! Ikm på mandag, så på søndag bør den være bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært og kjøpt 1 - én - test som jeg SKAL klare å vente med å ta til over helga... Latterlig å kjøpe den i dag egentlig, jeg svir den nok enten i morra eller søndag, selv om det er leeenge før ikm. Ifølge alle testgallerier jeg har gått gjennom er de færreste tydelig positive før tidligst 11 dpo, og for meg er det på mandag.

 

Vi får se da, om jeg klarer å la være... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinea: Klarte jo ikke å la være å teste, og den ser visst positiv ut! Har hypersensitive tester der streken kan komme innen 40 sekunder, men om det er lite hcg trenger den fem minutter. Rett før det var gått fem minutter kom det jaggu en strek. Svaak svaaak, men den er der, den er rosa, og den er bred! På disse skal man ikke lese av resultatet etter ti minutter, så det er helt klart at den kom innen tidsfristen! Jeg skjelver litt nå, men tør ikke juble før den er sterk! Ikm på mandag, så på søndag bør den være bra :)

 

åååhh så spennende!! Mange dager er det siden EL nå da?

Håper streken din bare blir sterkere og sterkere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ma2010: Jeg bare smiler, tør ikke helt å juble enda.. Men ja, jeg tror å den, symptomene tilsier at den er riktig :D

 

Bentix: Jeg er 10 dpo i dag, og har stor tro på at den blir sterkere. Det er definitivt en strek. Jeg har hatt maaaange skyggestreker, og denne er ikke i nærheten av det :)

Oppdaterer ikke listen før ikm, kan jo være at det går til grunne, og at jeg begynner å blø rundt ikm. Man vet jo aldri..

 

*Stille og forsiktig jubel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no.... ikke noe spennende tester i posten i dag heller:( da må de vel komme i morgen. Tålmodighet, tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å sovne på jobb :P har ikke ikm før neste fredag.. Bare noen sa bø til meg i dag så holdt tårene på å komme, lettrørt for tiden. Puppene stikker, men innbiller meg at det er psykisk. Kjøper docmorris i dag.

 

Grattis til hva skjera bagera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet du med docmorriss i dag bagera?:)

Tror nesten din testemani er blitt epidemi;p *ler av meg selv*

Føler absolutt ikke at noe skjer denne pp, men får bare vente å se. Lyst til å teste fikk jeg plutselig og:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...