Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Hmmmm, jeg har ikm neste fredag, og såvidt jeg kan huske er kan man vel ta clear blue tre dager før? Så da blir det vel tirsdag eller onsdag tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kan man teste før?? Hvordan test bruker dere da?

*grønn*

Hehe...

 

Huff, kan dere ikke fortsette å prøve fremover?

 

*krysser fingre og tær for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke være dårlig i 16 uker etter skolestart, så dette er egentlig siste pp for i år :( Men kan være det skjer et "uhell" neste måned.. He he :)

 

Jeg har bestilt tester på nett, da er det myyye billigere om du er testoman :)

Sist bestilte jeg fra lavpris tester, og da betalte jeg 135 kr ink frakt for 35 tester :)

Nå har jeg bestilt 10 hypersensitive fra danmark (babyornot) og da betalte jeg 168 inkl frakt for 10 stk :)

 

Det er strimmel da, men det gjør jo ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt testoman enda, så enn så lenge kan jeg kjøpe på apoteket. :)

 

Jeg så at de hadde tester fra Durex på Kiwi, er det noen som erfaring med disse?? Den var billigere enn CB hvertfall.

 

Jeg tipper at hvis det ikke skjer noe innen utgangen av 2012 kommer jeg nok til å satse mer på å få det til. Men har bestemt meg for å ikke stresse enda, men tar det som en hyggelig opplevelse. Det er jo moro mens man prøver. hihi.. :)

 

Så kjedelig da, at du har en tidsfrist.. Vi får håpe på et lite "uhell" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rfsu testene skal være okei. Har aldri tatt de når jeg virkelig var gravid, så jeg har ikke så god erfaring med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet, hvis du gir opp nå, er det stor sjanse for at den sitter neste gang.. Hehe....

 

Hører så ofte at de som prøver, men så gir de opp. Da sitter den med en gang... :)

Endret av Fuglefrø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff testa negativt med billigtest i dag tidlig, så da går det nok ikke denne gangen heller.

 

Hadde knall positiv el-test lørdag og søndag for snart to uker siden. Vanligvis pleier jeg å ha like sterke streker en dag, og knall positiv dagen etter. Akkurat på dagen 2 uker etter knall positiv pleier TR å komme. Litt usikker denne gangen, men da må vel IKM være lørdag eller søndag? Burde jeg ikke fått svakt utslag hvis en spire var på vei da?

 

Leser at så mange får svakt utslag tidlig med billigtester, og blir så skuffa når mine er blanke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du docmorris da, Pærefrø?

I dag er jeg sikker på at tr kommer snart. Var sikker på noe annet i går.Ingen ømme pupper igjen, og synes nesten jeg kan lukte at hun er på vei :(

Intenst søtsug i gårkveld, og et par skikkelige tr kviser i ansiktet :(

Men men, får se om jeg klarer å stå over neste pp om det ikke klaffer. Har jo IKKE lyst å vente et heelt år til!

Hvilke symptomer har du da?

 

Er på jobb nå, så må kjøpe etter jobb tenker jeg, men er jo bare 4-5 dager siden el :P teste etter helga tenker jeg... Er periodevis kvalm, trøtt og humørsvigninger fra h........

Det er ennå håp, ikkje gi opp :) da jeg var gravid sist så poppa det masse kviser frem :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, hvis du gir opp nå, er det stor sjanse for at den sitter neste gang.. Hehe.... Hører så ofte at de som prøver, men så gir de opp. Da sitter den med en gang... :)

 

Nei, har ikke ikm før på mandag så jeg gir ikke opp enda. Gir vel egentlig ikke opp før tr kommer. Men om den er negativ i morgen, så får jeg et forvarsel om hvem som vil komme på besøk neste uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du docmorris da, Pærefrø?

I dag er jeg sikker på at tr kommer snart. Var sikker på noe annet i går.Ingen ømme pupper igjen, og synes nesten jeg kan lukte at hun er på vei :(

Intenst søtsug i gårkveld, og et par skikkelige tr kviser i ansiktet :(

Men men, får se om jeg klarer å stå over neste pp om det ikke klaffer. Har jo IKKE lyst å vente et heelt år til!

Hvilke symptomer har du da?

 

Er på jobb nå, så må kjøpe etter jobb tenker jeg, men er jo bare 4-5 dager siden el :P teste etter helga tenker jeg... Er periodevis kvalm, trøtt og humørsvigninger fra h........

Det er ennå håp, ikkje gi opp :) da jeg var gravid sist så poppa det masse kviser frem :S

 

Ja, jeg hadde det med eldstesnupp også, men ikke så tidlig. Rett før tr liksom.. De kom litt lengre ut i svangerskapet. Men kvisene kom jo for flere dager siden da. Værre i går..

 

Huff, gruer meg til ikm, er ganske sikker på at jeg blir skuffa igjen :(

Litt negativ i dag, men jeg klarer ikke å være positiv. De ømme puppene har reist på ferie også, så da er det liksom ingen andre symptomer igjen bortsett fra de som varsler besøk...

 

Spennende å høre hva som skjer med testen din da! :)

 

Rosina: Er det ikke håp så lenge tr ikke er kommet da? (Jeg er flink til å si det til andre, men ikke så flink til å tro på det selv..)

Har ikke vi ikm samme dag? Jeg testet også negativt i dag, med hypersensitiv test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel alltid håp fram til mens kommer? Mange får jo negative tester selv om det viser seg at de er gravide...

Så ikke gi opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Det ser faktisk ut som om jeg har positiv el test i dag!! Ojojoj... Nå blusset håpet opp igjen! Nesten sånn at jeg vil kjøpe svindyre cb el tester bare for å være sikker på at jeg ikke har blingset.. Herregud for et styr det er å være testoman!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt du har fått tilbake håper da bagera!

 

Jeg tror livmora mi har vokst en størrelse eller to den siste timen.. Hjelpes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må plage dere litt med spørsmål,

Har fått tiltakende smerter i eggstokk/livmorområdet, og i korsryggen. Litt liknende menssmerter, det er fremdeles over en uke til ikm og jeg er 5 dpo... Er dette bra eller dårlig tegn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig si egentlig...det kan være bra :)

 

Har gått med småstikk i hofta i dag på jobb, øm på en måte... Mista sexlyst(stakkar gubben)

 

Hva skjer a bagera, det er håp så lenge liket fiser(teit ordtak) men ikkje mist håpet :) pos el er jo bra :) krysser fingra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir mange positive tester i uken som kommer =) Det er vært fall mye symptomer ute å gå her.. Får håpe det ikke bare er kroppen som tuller med oss. er litt sånn sliten og rar på en måte i dag, men vet ikke om det bare er noe jeg tror eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noen grunn til å miste håpet før tanta kommer - noen har masse symptomer, andre ingen, noen har like symptomer på pms og graviditet mens andre har ulike. :)

Her har vi trua til det motsatte er bevist - men vi er meget forsiktig optimistiske, for hvis ikke blir nedturen så stor. :P

 

De tidligere pp har jeg hatt mensmurringer nesten fra el og fram til tanta kom - nå kjenner jeg absolutt ingenting, vet ikke om jeg skal ta det som et godt tegn eller ikke... Har ømme pupper, men det har jeg alltid mellom el og mens. I tillegg har jeg tilnærmet null sexlyst, og det er litt merkelig...

Gleder meg til å begynne å teste, men det er dyr moro - testoman som jeg er... Noen som vet hvilken av de testene man får kjøpt på apoteket som er mest sensitiv? Rfsu sin skal være mer sensitiv enn andre tester, men jeg stoler ikke helt på den av en eller annen grunn.

 

ååh, håper det blir mange positive her over helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke dy meg! Jeg kjøpte den fra RFSU på vei hjem i dag, og som forventet var den negativ. Haha...

 

Det sto på pakka at den kan man bruke fra 6-15 dager etter el, og 1 uke før ikm...

 

Jeg får nok vente litt til. Hehe..

 

Krysser fingrene for alle som skal teste ila helgen og neste uke. :)

 

 

For et fantastisk ordtak Pærefrø! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange spente her inne:) jeg tok en rfsu test i går og den var neg. Kjenner nå at mensen er på vei, så gikk ikke denne pp heller:( men kjenne det skal bli godt me ferie å prøve tenke på andre ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig, ordtaket var helt fantastisk ;)

 

Jeg sammenligner mine symptomer med de andre graviditetene jeg har hatt, men det er jo ganske lenge siden.

Får håpe at kroppen og sinnet har endret seg så mye side de andre svangerskapene mine at jeg ikke merker noe annet enn at magen vokser denne gangen.. He he :)

 

Jeg vet at jeg kommer til å få kjeft for dette, men jeg tok vare på testene fra i morges. Noen timer senere var det kommer "skyggestreker" på begge to (ja, jeg tok to), og de var to forskjellige merker.

 

Håpe håpe, morgen bør det være positivt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange spente her inne:) jeg tok en rfsu test i går og den var neg. Kjenner nå at mensen er på vei, så gikk ikke denne pp heller:( men kjenne det skal bli godt me ferie å prøve tenke på andre ting:)

 

Når er ikm da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

Kjøpte ikke tester i dag....kjenner meg selv så godt at jeg hadde nok brent av den ene fortere enn fy :P kanskje jeg rekker det før jobb i morra, men da er det jo tross alt en uke etter el...hahs, tidlig å teste da å men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...