Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at jeg fødte en liten....løye koss hjernenaktiviteten jobbe om nettene:) så måtte ta en test i dag men va ikke noe å se der.... Tålmodighet er ikke alltid lett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he Petra. Har hatt mange rare drømmer jeg også. I forrige uke drømte jeg at både jeg og datteren vår hadde gått bak mannen min sin rygg og blitt gravid. Han fant en positiv test som var min samtidig som jeg fant datteren vår sin. Herregud, jenta er bare 9 år, så det var en ekkel drøm :(

 

Ingen tester i posten i dag, så blir tidligst test på torsdag morgen på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off hehe ja det er løye se hvordan tankene svirrer.... Ja bare en liten uke til testing nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... sånne drømmer har jeg også hatt. ingen tvil om hva vi tenker på om nettene nei ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi tar det nok med oss i senga på kvelden ;)

 

Gleder meg til å begynne å teste for alvor, men synes det er skummelt også.

Blir både litt godt og litt trist om det blir negativt, for da kan livet mitt slutte å snurre rundt BIM og alt som følger med..

Om det er positivt er det jo selvsagt kjekt å la livet snurre rundt BIM, men da uten å styre med prøving, testing og symptomjakt.

 

Har enda værre stikninger i brystene i dag, men jeg kjenner INGENTING i livmoren, så jeg tror jeg bare innbiller meg stikninger :(

 

Har dere andre noen symptomer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi tar det nok med oss i senga på kvelden ;) Gleder meg til å begynne å teste for alvor, men synes det er skummelt også. Blir både litt godt og litt trist om det blir negativt, for da kan livet mitt slutte å snurre rundt BIM og alt som følger med.. Om det er positivt er det jo selvsagt kjekt å la livet snurre rundt BIM, men da uten å styre med prøving, testing og symptomjakt. Har enda værre stikninger i brystene i dag, men jeg kjenner INGENTING i livmoren, så jeg tror jeg bare innbiller meg stikninger :( Har dere andre noen symptomer da?

 

 

Jeg har hatt et slags press nederst i magen, og stikninger der hvor eggstokker/livmor er, pluss ekstrem sult og litt kvalme... Men er bare 3 dager siden eggløsningen da... Vet ikke hva jeg skal tro om det? Hehe..

Kan selvfølgelig være eggløsningen/pms, men har aldri hatt slike symtomer utenom når de "skal" være der.... Hmmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, Fuglefrø :) Jeg har hatt sterkt press i magen med alle mine. Og denne pp hadde jeg det omtrent som du, 2-3 dager etter el.

Ellers har jeg hatt det rundt ikm. Sikkert derfor jeg er litt usikker på om symptomene er reelle denne gang, fordi jeg ikke har noe press eller stikninger i livmoren..

 

Men puppene kjenner jeg godt at finnes! De stikker og gjør vondt hele tiden. Tidligere i dag kunne jeg også kjenne at kjertlene har vokst, så da er håpet der igjen :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er så vanskelig med symptomer. Etter MA'en har jeg stikkninger i livmor mellom EL og IKM hver mnd + at puppene er super ømme og klumpete. Sånn var det ikke før, bortsett fra den mnd jeg ble gravid. Kan jo ikke stole på at dette er symptomer lenger, for er jo sånn jeg er blitt. Har vært svimmel de to siste dagene da, om det betyr noe, men kan jo være pga det klamme været?

 

Hadde ventet positiv EL-test 2. juli, men fikk knall positiv 30.juni og 1. juli, så tror kanskje IKM er litt før (uke 28), men fortsetter her jeg :)

 

Var så teit at jeg tok en billigtest i dag (på ettermiddagen!!!), lite rasjonelt. Jeg som hadde bestemt meg for å vente til etter IKM med å teste... Blank var den, men innbiller meg selvfølgelig at jeg ser en skygge. Tror jeg skal be samboeren min gjemme testene, men da kjøper jeg vel bare en på apoteket om nøden blir for stor.

 

Håper symptomene deres er et virkelig tegn på en liten hemmelighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, seriøst? Var sikker pÅ jeg bare innbiller meg ting... Det blir sÅ spennende til uka da, tør liksom ikke helt hÅpe heller.

Prøver Å si til meg selv at det ikke er noe...

Tirsdag blir det rett pÅ apoteket etter jobb!

 

Det hadde vært veldig hyggelig Å fÅtt en positiv test. :)

HÅper dere andre ogsÅ fÅr hyggelige overraskelser til uka..

 

Jeg skal følge med pÅ puppene da tydeligvis, siden de er en sÅ sterk indikator for mange. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :) Jeg har kjent veldig etter, og merker at de er bittelitt større. Har kjent stikninger siden søndag, men de var ikke tyngre/større eller ømme når jeg klemte på dem. Nå er de bittelitt større, stikkningene er sterkere, og de er bittelitt ømme når jeg klemmer. (Kan være fordi jeg har klemt så mye, he he)

I tillegg så kan jeg kjenne (Dere vet der puppene SKULLE ha begynt? Litt over der de er etter tre amminger/alder?) at kjertlene er større enn de var både i går og på søndag. Sånn helt i perierien av brystet, liksom...

Og jeg kjenner at de er ømme når jeg beveger armene. (Men det kan også være gangsperr i brystmuskelene :/ )

 

Håpe håpe håpe og HåååPE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg! Vi prøver oss på første barnet nå, og funker det ikke denne gangen så har vi det veldig moro mens vi prøver. :)

 

Jeg stresser ikke med det ennå, og jeg synes tanken på å gå fra to til tre er SKUMMEL, men allikevel håper jeg jo at det skal være positiv test neste uke... :)

 

*krysse fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt meg tester på billig-tester nå, så da starter vel testingen når de kommer ;) og jeg som var så flink å vente med å teste i forrige periode :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, Bentix. Jeg skulle ikke teste før jeg evt var OVER ikm denne pp, men jeg har allerede testet! Negativ i dag 8 dpo. Men jeg håper at de testene som forhåpentligvis kommer i posten i dag kan gi meg et annet svar. De skal jo være litt mer sensitive.

 

Fuglefrø: Det er alltid skummelt med et nytt barn. Tror likevel det første er en milepæl :) Vi prøver på nr fire, og jeg synes det er litt skummelt/spennende. Håper bare vi får det til. Blir en spennende periode for oss nå. Ikke lenge til vi kan teste alle mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh....er ikke heeeelt i form i dag, små kvalm, trøtt og puppene stakk litt på morran i dag, men bare den ene... Er bare 5-6 dager siden el, så kan være innbilning....men spennende :) andre som har symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager etter EL kan man teste positivt da? noen som vet... jeg hadde sånn strekklignende følelse i magen i går og har litt vondt i ryggen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har lest er det aller aller tidligste 8 dpo, selv om man som regel får negativt da også..

Jeg er 8 dpo i dag, og fikk negativt :( Men jeg prøver på ny i morgen, og dagen etter der, og dagen etter der, og dagen etter der... Og dagen etter der er ikm.. Så da får jeg vel tantebesøk :( )

 

Men vi håper så lenge det er mulig å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Docmorris får man kjøpt på vitus apotek. Ellers kan du bestille high sensitive på babyornot :)

Blir dyrt med apotektester i lengden, så jeg har bestilt derfra. Bestilte på søndag, og i dag var de i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så påvirka av dere her inne :P hehe

Måtte inn å se hvor de hadde docmorris her i byen ;) har flere symptomer.... Er hissig, småkvalm og trøtt... Men no feeling på noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lider av ekstrem sult, hehe.... Spiser middag, og to-tre timer etterpå skriker magen etter mer mat... Kjenner fremdeles disse rare "stikkene" i magen....

 

Gleder meg til å teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du docmorris da, Pærefrø?

I dag er jeg sikker på at tr kommer snart. Var sikker på noe annet i går.Ingen ømme pupper igjen, og synes nesten jeg kan lukte at hun er på vei :(

Intenst søtsug i gårkveld, og et par skikkelige tr kviser i ansiktet :(

Men men, får se om jeg klarer å stå over neste pp om det ikke klaffer. Har jo IKKE lyst å vente et heelt år til!

Hvilke symptomer har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste, Fuglefrø? Jeg testet igjen i dag, 9 dpo, og det var ikke engang et hint av en strek :( Om det ikke kommer et hint i morgen tror jeg løpet er kjørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...