Gå til innhold

***IKM UKE 29***


Rosin i bolla?

Anbefalte innlegg

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

 

Tirsdag 17. juli

 

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

*malla85 - 1 pp

 

 

Lørdag 21. juli

 

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

*79kvinne

Gravid

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

 

Tirsdag 17. juli

 

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

*malla85 - 1 pp

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

*79kvinne

 

Gravid

 

Ny pp

 

 

 

 

Jeg har nettop sluttet på p-pillen så jeg aner egentlig ikke når jeg kommer inn i min vanlige syklus, men hvis jeg er heldig går det fort og da kan lørdagen bli min dag.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

 

Tirsdag 17. juli

 

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

*malla85 - 1 pp

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

*79kvinne

*vær86

 

Gravid

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj...kom nettopp på at jeg har jaggu ikm dagen etter gubbens bursdag....hadde vært morro om jeg kunne gitt han en positiv test i gave :) enda en grunn til å teste litt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow pærefrø, det hadde vært en helt fantastisk gave å gi, da :)

Jeg venter på tester fra baby or not, fikk e-post om at de var sendt i dag, så kan vel vente de i morgen eller onsdag :) Spennende dager, dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.... Det gikk plutselig opp for meg at jeg hadde brunt blodspor i trusa på torsdag. Kanskje det er et godt tegn? Trusa var selvsagt rosa, så det var vanskelig å se.. Men jeg så det, og el var mandag eller tirsdag.

Kan jo håpe at det var festeblødning, har hatt det en gang før og da var det rosa spor på papiret...

 

Krysser fingrene for at jeg har tatt feil hele tiden og at vi traff på el :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow pærefrø, det hadde vært en helt fantastisk gave å gi, da :)

Jeg venter på tester fra baby or not, fikk e-post om at de var sendt i dag, så kan vel vente de i morgen eller onsdag :) Spennende dager, dette :)

 

Hvor tidlig har du tenkt å teste? Siden vi har ikm samme dag så blir det jo spennende.... Jeg synes tiden går altfor sent... Lyst teste snart. Har du symptomer? Jeg har kun mens symp. nå....lure på om tr kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow pærefrø, det hadde vært en helt fantastisk gave å gi, da :) Jeg venter på tester fra baby or not, fikk e-post om at de var sendt i dag, så kan vel vente de i morgen eller onsdag :) Spennende dager, dette :)
Hvor tidlig har du tenkt å teste? Siden vi har ikm samme dag så blir det jo spennende.... Jeg synes tiden går altfor sent... Lyst teste snart. Har du symptomer? Jeg har kun mens symp. nå....lure på om tr kommer

 

Jeg tenkte å bestille dagen etter de ultrasensitive testene kommer i posten. Regner med at det blir torsdag eller fredag morgen :)

 

Jeg har symptomer, men om de er reelle eller ikke gjenstår å se..

Stikninger i magen, stikninger i brystene, litt press i magen og litt økt utflod..

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow pærefrø, det hadde vært en helt fantastisk gave å gi, da :) Jeg venter på tester fra baby or not, fikk e-post om at de var sendt i dag, så kan vel vente de i morgen eller onsdag :) Spennende dager, dette :)
Hvor tidlig har du tenkt å teste? Siden vi har ikm samme dag så blir det jo spennende.... Jeg synes tiden går altfor sent... Lyst teste snart. Har du symptomer? Jeg har kun mens symp. nå....lure på om tr kommer
Jeg tenkte å bestille dagen etter de ultrasensitive testene kommer i posten. Regner med at det blir torsdag eller fredag morgen :) Jeg har symptomer, men om de er reelle eller ikke gjenstår å se.. Stikninger i magen, stikninger i brystene, litt press i magen og litt økt utflod.. Du da?

 

Jeg tenkte å TESTE ikke bestille. he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow pærefrø, det hadde vært en helt fantastisk gave å gi, da :)

Jeg venter på tester fra baby or not, fikk e-post om at de var sendt i dag, så kan vel vente de i morgen eller onsdag :) Spennende dager, dette :)

 

Hvor tidlig har du tenkt å teste? Siden vi har ikm samme dag så blir det jo spennende.... Jeg synes tiden går altfor sent... Lyst teste snart. Har du symptomer? Jeg har kun mens symp. nå....lure på om tr kommer

 

Tiden går altfor seint ja... Har null symptomer ennå, bare hetetokter, men det er nok pga varmen. Nå var jo el fredag/lørdag, så må vel vente litt med symptomjakt.. Jobber hver dag denne uka, så slipper heldigvis å sitte å gruble :P når skal dere teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men el fredag/lørdag, da er ikke vi helt likt i løpet. Da ligger du litt framfor meg ;)

Jeg hadde el mandag/tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke testa etter el, men i følge kalenderen(og vondtene) så hadde jeg el da :) ikm blir altså da 20 juli :) enda oooooooover en uke til....usj....altfor lenge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, denne helgen du hadde el? Jeg testet, og hadde posotov søndag og mandag, men er litt usikker på om den var positiv tirsdagen også. Onsdagen var den definitivt negativ..

 

Har en uke til ikm i dag, og jeg synes det er altfor lenge. Så skjønner deg godt! Det er lange lange dager her i dpo land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan teste lenge før meg da :P hadde passa skikkelig med pos test denne mnd....vårbarn hadde vært knall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Er ny i dette gamet jeg, både på forumet og babymessig. :)

Mannen og jeg prøver litt sånn halvveis nå, vi håper at det skal skje i løpet av året.. Vi stresser ikke med det foreløpig, men jeg klarer ikke la være å følge med allikvel da. Hehe.

 

Har IKM den 20 juli, kan noen sette meg opp der??

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærefrø: Ja, tenkte å teste iløpet av denne uka. Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Går fra å være sikker på at jeg er gravid til å være sikker på det motsatte. Utrolig irriterende!!

 

Fuglefrø: Velkommen til oss :) Spennende dager foran oss nå, siste uka før de fleste av oss har et klart svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow pærefrø, det hadde vært en helt fantastisk gave å gi, da :) Jeg venter på tester fra baby or not, fikk e-post om at de var sendt i dag, så kan vel vente de i morgen eller onsdag :) Spennende dager, dette :)
Hvor tidlig har du tenkt å teste? Siden vi har ikm samme dag så blir det jo spennende.... Jeg synes tiden går altfor sent... Lyst teste snart. Har du symptomer? Jeg har kun mens symp. nå....lure på om tr kommer
Jeg tenkte å bestille dagen etter de ultrasensitive testene kommer i posten. Regner med at det blir torsdag eller fredag morgen :) Jeg har symptomer, men om de er reelle eller ikke gjenstår å se.. Stikninger i magen, stikninger i brystene, litt press i magen og litt økt utflod.. Du da?

 

Jeg tenkte å TESTE ikke bestille. he he :)

 

Jeg har lyst å teste i morgen selv om det er alt for tidlig.... Jeg kjenner de vanlige mens smertene men de har vært en uke nå men ikke spor etter noe rødt. Delvis vond hard nederst i magen noe stikkninger og, litt ømme bryst men det er vanlig før tr pleier komme og.... Så litt forveten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærefrø: Ja, tenkte å teste iløpet av denne uka. Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Går fra å være sikker på at jeg er gravid til å være sikker på det motsatte. Utrolig irriterende!! Fuglefrø: Velkommen til oss :) Spennende dager foran oss nå, siste uka før de fleste av oss har et klart svar :)

 

 

Takk for det bagera. :)

Det blir veldig spennende! De siste to dagene har jeg hatt sånne rare stikninger og nesten menssmerter nederst i magen. Får aldri det før ikm, eller etter el.... Da begynner hjernen å gå amok med gravidtanker.. Haha.. :) Morsomt. Blir en laaaaaang uke ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærefrø: Ja, tenkte å teste iløpet av denne uka. Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Går fra å være sikker på at jeg er gravid til å være sikker på det motsatte. Utrolig irriterende!!

 

Fuglefrø: Velkommen til oss :) Spennende dager foran oss nå, siste uka før de fleste av oss har et klart svar :)

 

Usj, må vente til langt uti neste uke :( men kjenner jo gjerne på kroppen om det er noe. Sist var jeg gørr dårlig en uke før ikm.. Håper det klaffer for dere :) litt morro å gå sånn i spenning også, selv om det er frustrerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å legge til noen som ikke var lagt til i lista. Si i fra om noen fortsatt mangler eller om dette ble feil.

 

 

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Petra-prøvedokke

 

Tirsdag 17. juli

* Ivrig prøver 84

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

* malla85 - 1 pp

* Fuglefrø

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

* 79kvinne

* vær86

 

Gravid

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk EL tidligere enn forventet så er ikke sikker på om vi har truffet... men i går kveld hadde jeg en skikkelig merkelig følelse i magen. som om jeg hadde hold bare helt nederst i magen. Var fortsatt litt vondt da jeg våknet i dag tidlig. Er så utrolig kjedelig å måtte veeente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MA2010: takk for svar! Men betyr det at jeg ikke får støtte dersom jeg føder i juni, men fremdeles har 2 år igjen for å få fullført studiet? Altså at det ikke lønner seg å føde etter eksamen, uansett semester..

 

Jo, hvis du har to år igjen av studiet spiller det ingen rolle, da tar du permisjon fra et studieløp og har således rett til støtte. Dette med å føde etter avsluttende eksamen gjelder kun for siste eksamen totalt sett og dermed fullført studie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16. juli

* Rosin i bolla?

* Hva sker'a Bagera?

* En til, please.

* Petra-prøvedokke

 

Tirsdag 17. juli

* Ivrig prøver 84

 

Onsdag 18. juli

* AussieAnette og lille William

* Lise30

 

 

Torsdag 19. juli

* Bentix

* UndrendeUllteppe

* MA2010-prøver igjen!

 

 

Fredag 20. juli

* Pærefrø

* hupsi

* malla85 - 1 pp

* Fuglefrø

 

 

Lørdag 21. juli

* rytme

 

 

Søndag 22. juli

* Cornflake

* Stinea*2013?<3

* 79kvinne

* vær86

 

Gravid

 

Ny pp

 

Ser at jeg har forsvunnet fra lista - jeg har også ikm et par dager tidligere enn antatt, når jeg telte etter... Har litt ustabile sykluser, men tar utgangspunkt i den lengste syklusen jeg har hatt (varierer mellom 29 og 33 dager).

 

Nå er det bare en drøy uke igjen til ikm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...