Gå til innhold

HØYGRAVID I DAG!! :-)


Holly❄️

Anbefalte innlegg

Å, herregud sÅ lei jeg er... hehe...

 

venter barn nr 3, og jeg er sÅ lei som jeg aldri før har vært... samboeren sa senest i gÅr hvor ufattelig fort dette svangerskapet har gÅtt.... eh, ikke i mine øyne iallefall!!

 

NÅ er det altsÅ 40 dager til termin, og 36 dager til keisersnittet. Jeg har stikkninger, menssmerter og kjenner myyyye spark/bevegelser hele tiden. Hvis jeg følger menstermin er det igjen bare 18 dager, sÅ føler det passer bedre med den datoen enn noe annet... Men, men... man mÅ følge UL som de sier :)

 

Jajajaja, fÅr sitte her Å ruge en stund til, sÅ hÅper jeg at været blir bedre og at dagene kanskje gÅr litt fortere da ;)

 

Ha en fin dag alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er en eeeeevighet siden jeg hadde 40 dager igjen og var høygravid.., så er det bare 10 dager siden :) Vitner vel om at jeg synes tiden begynner å gå tregt. Ellers synes jeg dette svangerskapet har gått SÅ fort, kan ikke tro at det er så kort tid igjen, også synes jeg plutselig det er lenge igjen, og neste øyeblikk der igjen er jeg stressa fordi jeg ikke føler meg klar for spedbarns tilværelsen ennå. Hehe :) Litt ambivalent kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk. forelsket, hvorfor blir det keisersnitt på deg? hvis du vil fortelle...venter selv på svar om jeg får det innvilget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 41 dager igjen, så er høygravid i morgen! :-)

 

Men syns dette svangerskapet har gått kjempe fort hittil, og er absolutt ikke klar for å føde enda, så er glad det er noen uker igjen. :-)

 

Har begynt og vaske babyklær, tepper, sengetøy + +

 

Skal virkelig nyte de siste ukene av graviditeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk. forelsket, hvorfor blir det keisersnitt på deg? hvis du vil fortelle...venter selv på svar om jeg får det innvilget:)

 

Pga fødselsangst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...