Gå til innhold

Uke 23/24 og gått opp 8 kg allerede


Suretær

Anbefalte innlegg

Skjønner jo at jeg skal endel opp i vekt, men synes det går litt vel fort oppover?? I starten gikk jeg litt ned pga kvalme, men skal si det har snudd ja! Fikk sjokk da jeg veide meg i dag, gått opp nesteb 2 kg på en uke. Akkurat blitt sykemeldt fra en jobb der jeg gikk pg løp mye, sp det har vl noe med det å gjøre men argghhhhhh!! Synes ikke dette er veldig gøy..

Hvor mye har dere gått opp?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg er 16,5 uker nå og har gått opp 3,5 kg. Har litt fra før så synes dette er greit. Har bare lyst på vanlig mat og ikke junk denne ganga. Tror kanskje det er to gutter i magen. Forrige gang fikk vi jente og da hadde jeg lagt på meg det dobbelte på denne tida. Spiste masse da, både mat og litt usunt. Kan jo være vekta øker raskere framover for kjenner de har begynt å vokse her nå:-)

Lenke til kommentar

Jeg er i uke 26 og har gått opp 9-10 kg. De ulike jordmødrene jeg har vært hos synes det er helt grei vektøkning. Har litt å ta i fra før også:)

Lenke til kommentar

Er også i uke 23 og har gått opp 8 kg. Føler også det er mye. Men tror likevel det er normal vektøkning. Er nok bare litt ekstra nervøs fordi jeg har vært overvektig før.

Lenke til kommentar

Uke 37 her, og 20 kg, men, jeg la på meg 20 kg sist, og da så du det tydelig på meg, mens denne gang har det meste gått på magen, for har ikke fått dobbelhaken eller de store armene som sist, og nå siste uken har eg begynt å få masse vann i kroppen. Så ser ikke på meg at det er 20 kg denne gang

Lenke til kommentar

Åhh, det var en lettelse! Så er det val normalt;) lurer på hvor mye det blir totalt, og om det går av igjen.. Tok 2 år før jeg var tilbake til min normalvekt etter førstemann, da la jeg på meg 14 kg til sammen.

Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 uker senere...

er i uke 34+2 å så langt har eg gått opp 15 kg, men hadde jo endel til overs før eg ble gravid, med første mann la eg på meg ca 40 kg :( som eg har slitt me i alle år :( så er gla eg ikke har lagt på meg mer enn bare 15 kg så langt, håper det ikke blilr så mange flere heller, men de siste 3-5 ukene har det nesten vært ett kilo i uka, men håper det stopper nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...