Synes tiden flyr avgåde, ikke lenge til det braker løs igjen. Gleder meg masse til neste fødsel:)
Rart å være i siste trimester alt:)
Opprettet av
Lotta2010x2012
, juni 15 2012 21:35
5 svar til dette emnet
Skrevet 15 juni 2012 - 21:35
Prøver på nr. 3<3
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 16 juni 2012 - 22:06
Jeg synes ikke det er lenge siden jeg fikk positiv test 22. desember i fjor... Nå er jeg allerede 28+4 og det nærmer seg med stormskritt! Plutselig sitter vi med en ny baby i armene, gleder meg
Hvor langt er du kommet?
Skrevet 17 juni 2012 - 10:16
Er 28 + 1 i dag:) Venter gutt nr to:)
Gleder meg sånn til de tre siste ukene, med modningsakupunktur, og spenninga med å vente på at noe skal skje:D Gleder meg til å føde igjen!
Nå blir det og ordne klart til ny baby i huset. Ta frem gamle klær og sånn, blir koselig:)
Er det 3. mann?
Gleder meg sånn til de tre siste ukene, med modningsakupunktur, og spenninga med å vente på at noe skal skje:D Gleder meg til å føde igjen!
Nå blir det og ordne klart til ny baby i huset. Ta frem gamle klær og sånn, blir koselig:)
Er det 3. mann?
Prøver på nr. 3<3
Skrevet 17 juni 2012 - 15:06
Det er spennende tider i møte ja
Jeg prøver å huske at jeg må nyte alt nå, dette er nok siste gangen jeg er gravid. Venter gutt nummer 3 og tror nok det er stopp nå, selv om det er litt vemodig. Hvor gammel er gutten din?
Skrevet 17 juni 2012 - 19:04
Jeg synes akkurat 3. Trimester startet selv, og nå er jeg i uke 35! Kos dere med tiden dere har nå, jeg er selv veldig glad for at jeg brukte tiden til å forberede alt til babyen. For nå er jeg veldig tung og veldig lite mobil med vann i ben og hender. Men, ligger på sofaen og koser meg med tanken på at det meste er klart og nærmer seg fødsel da
Gravid for første gang, termin 20. juli
Skrevet 22 juni 2012 - 08:16
Guttungen er 20 måneder:)
Ja disse dagene skal nytes. Bare to vakter igjen på jobben, så skal jeg bare ogdne og stelle til lillebror kommer=)
Ja disse dagene skal nytes. Bare to vakter igjen på jobben, så skal jeg bare ogdne og stelle til lillebror kommer=)
Prøver på nr. 3<3