Gå til innhold

Elektrisk bryst/ammepumpe eller ikke?


Veslepus86

Anbefalte innlegg

Hva er best? Å ha elektrisk brystpumpe eller ikke?

 

Noen som har erfaring med begge eller en av dem og hva syns dere. :)

 

Skal kjøpe meg, men er usikker pÅ hva jeg vil ha og hva som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lånte først en manuell brystpumpe, da jeg ikke visste hvordan det ble i forhold til amming og pumping og sånn. Men jeg syntes det var et slit med manuell, fikk nærmest senebetennelse av å pumpe. Kjøpte avent elektrisk brystpumpe, og ble veldig fornøyd med den. Pumpet hver dag en periode. Kommer til å benytte meg av den når neste kommer nå snart også. Greit med litt melk i fryseren som kan brukes ved behov samt å lette på melkesprengte bryst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde først avent manuell pumpe. Finket fint i et par uker så sluttet den å suge. Fikk låne en av ei veninne, men fikk ikke den til heller. Kjøpte derfor en mandula elektrisk pumpe. Den var helt super, har ikke hatt noe problemer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har namuell og er fornøyd med den.. sleit litt i begynnelsen, men å lære teknikk men når eg fikk det til spruta da mjølk ut og slapp og pumpe hele tiden, bare en par pump i ny og ne... så eg er fornøyd men har alltså ikkje prøvd elektrisk.. men er det ikkje stor forskjell i pris på dei?? eg kjøpte min sommeren 2006 så er ei stund siden og meinte da at den elektriske var skamdyr så derfor manuell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsesse x 2

Sist begynte jeg med en manuell, det er et slit om du må pumpe mye. Så her ble den fort byttet ut med en elektrisk. Det var så deilig! Kunne sette en på hver pupp og den gjorde jobben. Kjøpte en mendela av ei venninne til 500. Kostet egentlig 3000,- så var heldig der. De er jo svindyr! Søk på finn.no der er det mange forskjellige til en mer levelig pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen. :)

 

Koster fra 1200 på babyshop så jeg. Så får se hva jeg ender opp med til slutt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotekene har inne i mellom salg på de også, om du følger med :) Er 30 % rabatt støtt og stadig synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist begynte jeg med en manuell, det er et slit om du må pumpe mye. Så her ble den fort byttet ut med en elektrisk. Det var så deilig! Kunne sette en på hver pupp og den gjorde jobben. Kjøpte en mendela av ei venninne til 500. Kostet egentlig 3000,- så var heldig der. De er jo svindyr! Søk på finn.no der er det mange forskjellige til en mer levelig pris :)

 

De koster ca 1300kr. Ikke 3000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsesse x 2

Sist begynte jeg med en manuell, det er et slit om du må pumpe mye. Så her ble den fort byttet ut med en elektrisk. Det var så deilig! Kunne sette en på hver pupp og den gjorde jobben. Kjøpte en mendela av ei venninne til 500. Kostet egentlig 3000,- så var heldig der. De er jo svindyr! Søk på finn.no der er det mange forskjellige til en mer levelig pris :)

 

De koster ca 1300kr. Ikke 3000,-

 

Den jeg har kostet 3000,- ikke vanskelig å finne på nett! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snakker om to forskjellige pumper. Den som er på tilbud er enkel, og pumper ganske svakt. (Har brukt begge) Den pumpen som står nevnt her til Ca 3000,- er dobbel og har mye bedre/ større pumpe. Denne brukes på sykehus og til de som pumper seg daglig. Tar Ca 10 min å tømme begge bryst. Kan virkelig anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte mendela elektrisk først, helt grei den :) så slutten den å virke, lånte avent manuell pumpe av ei venninne, synes den var kjempe god, ikke slut elle tungt i det hele tatt. Nå tenkte jeg å kjøpe avent elektrisk da får en 3 i en elle va det nå stod, kunne bruke den manuellt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...