Gå til innhold

Har dere lagt på dere noget?


sologsommer

Anbefalte innlegg

Jeg har alt for høy BMI!! og har ikke lagt på meg noget enda, men nå merker jeg at det blir vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fortsatt på -4 kg etter uker med hyperemesis, men har nok å ta av.

Har gått opp 1,5 cm rundt magen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde BMI på 31 når jeg ble gravid. Har gått ned 2 kilo så langt. Forrige svangerskap gikk jeg opp 5 kilo, og det ligger an til noe lignende denne gangen. Klarer ikke spise så mye til hvert måltid, så det kontrollerer seg helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg gått ned 7 kg. Hadde noe å gå på fra før, men var langt fra overvektig (170 høy og str. 38 i klær). Men nå er formen bedre så håper det snur og at jeg snart får se pluss tall på vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 5 kilo :/

Men holder jeg meg til max 15 kg totalt er jeg fornøyd.

Slanket meg 20 kg før jeg ble gravid, så har ikke lyst på så mye ekstra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har alle kommentert at jeg har gått ned, mens magen har blitt rundere. Er overvektig så er vel glad for det. men spiser når jeg er sulten og til jeg er mett. tror kroppen regulerer det selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 2,5 kilo! Forrige gang gikk jeg opp 6 kilo før 16 uker og 9 til i løpet av andre trimester... Og fikk småpanikk - hvor stor skulle jeg bli lissom.. :) Men så gikk jeg faktisk ned litt igjen i 3 trimester så nå har jeg lært at kroppen legger på seg det den vil når den vil... Ikke noe å stresse med, alt rant av igjen på null komm niks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp ca 2 kg, er i uke 15 med tvillinger. Har fått skikkelig babykul, og det er såååå koselig. Syns at det er litt skremmende at magen er så stor allerede, tenker på at jeg kommer jammen til å få stor mage, men det er vel slik når det er 2 gull der inne :D

Klarer heller ikke å spise store måltider, så er er det lite og ofte som gjelder, glemmer jeg å spise annenhver time, så kommer kvalmen, så det er best å passe på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+4 uker på vei og har gått opp 1,3 kg.. det er egentlig bare siste uken for i uke 14 hadde jeg gått opp 100 gram :/, men har blitt litt mye kake osv i forbindelse med barnedåp, bursdager osv, så nå er det skjerpings! Gikk opp 12,5 kg forrige svangerskap og det var helt passe.. alt var borte da frøkna var 4 uker gammel, så håper på noe sånt denne gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en BMI på 31 når jeg startet svangerskapet. Har gått opp 3,5 kilo :( Huff.. Prøver å trimme, men det er jammen ikke lett hvær dag. Håpet jeg kan ta litt av det jeg har fra før så jeg slipper å legge på meg 20 kilo ekstra..

Magen er så absolutt kommet, men ser mere feit ut en gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 200gram på 14 uker. yey. min startvekt var på 86kg. så det gjør meg ingenting om det fortsetter sånn. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned ganske mye rett før jeg ble gravid, så at det kom på igjen like raskt er jeg ikke overrasket over. Er drøyt 14 uker og opp 4 kg, det var 5 kg, har gått litt ned igjen i det siste ettersom det meste jeg har spist siden uke 12 har kommer ut igjen veldig fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles 4 kg under det jeg var da jeg ble gravid pga kvalme. Føler jeg ser ut som et spøkelse for jeg er tynn fra før :/ Håper kvalmen gir seg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 16 uker idag og lagt på meg 3 kg. men tror det er 1,5 kg pupp 1 og 1,5 kg pupp 2...looool... for folk kommenterer fremdeles om at jeg ser smalere ut... bortsett fra puppene.. er oppe i 90D så langt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16 + 4 i dag har lagt på meg 2 kilo..men har nok å ta av, så helt greit for meg hvis det ikke blir så mange kilo ekstra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...