Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Presentasjons- og ønskelistetråd for junirunden.

• Logg inn for å svare
14 svar til dette emnet

#1 Rina og snuppisene

Rina og snuppisene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:
  • StedSogn og Fjordane

Skrevet 08 juni 2012 - 12:35

Etter at dere har sendt meg mail kan kan dere skrive litt om dere selv her.
Hva du ønsker deg (evt. ikke ønsker deg) om du venter eller har jente/gutt, evt alder, størrelser osv.
Husk at den du sender til også skal klare å gjette hvem du er utifra presentasjonen din Postet bilde
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 juli2011spire:)

juli2011spire:)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 74 Innlegg:

Skrevet 09 juni 2012 - 05:50

Da er vi påmeldt :)
Vi er en familie på tre (fem om vi skal telle med hundene he he) som består av lillegutt på 11mnd, samboer og meg.

Av ting vi ønsker oss, så er det helst leiker til mini. Han har akkurat nå begynt å vise stoor glede av å kjøre rundt med biler, så det ønsker vi oss, ellers alt av leker/aktiviteter til 1 åringer.
Om vår hemmelige venn vil kjøpe klær ønsker vi oss str 92. (han har en handlegal mormor så vi har endel klær asså...)

Skulle den hemmelige vennen ønske sende med noe til de voksne så er vi så kjedelige nå, at vi er på slanker'n...
Men noe spennende te er jo en mulighet.
Vi blir altså mest glad om pakken kun er til lillegutt :)

Gleder oss til å lage pakke til noen andre, og gleder oss masse til å få pakke :)

#3 Puserjenta

Puserjenta

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 118 Innlegg:

Skrevet 11 juni 2012 - 22:02

Hei alle sammen.

Jeg er mammaen til to jenter på 2,5 år og 4,5 mnd. Vi bor sammen med pappaen og en liten pus.

Minste jenta har skapet fullt av klær så hvis det skal dryppe på henne bør det være noe spesielt kult eller ikke klær. Storesøsteren har ingen å arve fra, også er hun er i en pinlig klesstørrelse melllom 98 og 104. Hun er ei lang jente. Hun er veldig glad i naturens dyr, men har for tiden en forkjærlighet for snegler og maur ( mor liker ikke).

Vi gamle liker å se på serier, holder på med criminal minds og two and a half men, men irriterende nok må disse vike for EM. ( dvs gubben digger fotball). Noe av det jeg ikke liker er fiskeboller i hvit saus og nips ;)

Jeg er sånn greit passe glad i å shoppe og gleder meg til å sette sammen en pakke.

#4 somlekoppen

somlekoppen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:

Skrevet 12 juni 2012 - 08:30

jippi påmeldt :-) Vi er en familie på to voksne, verdens skjønneste frøken på snart 2 1/2år, 2 gjeterhunder, 2 hester (min stor hobby) og for tiden over 400 små og store sauer som er ute i skogen.

Frøkna bruker ca 90 i klær så alt over hadde vært fint. ca 22 i foten. Vi er veldig glad i ull både til sommer og vinter. Spesielt mangler vi nattdrakter, tynne ullgense og longs i ren ull (skulle det dukke opp på salg vel og merke..... vet at det er svindyr i ull) kjoler står ikke på ønskelisten, og er ikke veldig glad i dallrosa og masse blonder.

På lekefronten har hun en build-a-bear kanin som gjerne ønsker seg tilbehør/klær om min hemmelig venn skulle bo i nærheten av en slik butikk. og så mangler vi god maling (sliter litt med de vanlige som du må dyppe masse i vann) Duplo setter vi også stor pris på.

Vi arver veldig gjerne, både klær og leker. Vi voksne ønsker oss ingen ting annet enn noen "artige" frimerker på pakken

#5 Dataverket

Dataverket

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 033 Innlegg:
  • StedØstenfor sol og vestenfor måne

Skrevet 12 juni 2012 - 20:26

Hei. Jeg er en jente på 29 fra Rogaland. Jeg har samboer og ei lita jente på 6 mnd. Jeg er også "mamme" til en fin pusefrøken.

Hvis min hemmelige venn vil gi oss klær, så bruker vesla str 68. Hun har behov for bodyer og bukser, og kan gjerne arve klær hvis det passer seg slik ;)
Siden vi holder på med oppussing av barnerommet, så hadde det også vært kjekt med noe fint pynt e.l.

Vesla liker godt sjiraffer. Av en eller annen grunn så har hun mange leker og klær med sjiraffmotiv på, så da har på en måte sjiraffen blitt "talismanen" hennes.
Vi er forresten ikke så veldig glad i rosa og hello kitty!

Venter i spenning....:)

#6 Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 152 Innlegg:

Skrevet 12 juni 2012 - 23:44

Hei!

Vi er for 6 uker siden blitt en familie på 5! (6 med hunden) Vi har en jente som blir 4 år i høst, og to gutter som er 6 uker. Vi bor utenfor Bergen og holder på med det evige husbyggerprosjektet vårt.

Storesøster blir glad for alt hun får, men er spesielt begeistret for Hello Kitty og vennebyen. Hun har vokst ut av de fleste sommerklærne sine, så det blir i hvertfall mor glad for! Hun bruker 104, 110 i de klærne som er små i størrelsen. Puslespill, tegne og dukker er noen av aktivitetene der går i hos oss. Hun har begynt å vise interesse for spill også, både brettspill og kortspill, så spill i aldersgruppen 3-5 år hadde nok falt i smak her!

Guttene fikk masse joggebukser og bodyer da de ble født, så  det trenger de ikke, men hvis vår hemmelige venn finner noen stilige bukser og gensre er det noe vi blir glad for. Kan gjerne være i størrelser de passer til høsten/vinteren. Eller ull til vinteren, det er jo på salg enkelte steder nå. Ellers blir vi glad for alt, er kjekt med pakke uansett!

Da gleder vi oss til en ny runde!

#7 Rina og snuppisene

Rina og snuppisene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:
  • StedSogn og Fjordane

Skrevet 13 juni 2012 - 08:48

Hei!

Jeg er 35 år og bor på vestlandet :) For 5 uker siden ble jeg mamma for andre gang og har nå to flotte jenter. Storesøster er 2 år og 7 mnd :)

Storesøster bruker str 98 og er veldig glad i rosa og Hello Kitty (mammaen kan styre begeistringen da men ;) )
Lillesøster er på tur ut av str 56. Vi har en god del i 62 etter storesøster, så gjerne noe fra 68 og oppover,som ikke er sommerklær, hvis du vil kjøpe klær. Gjerne ull hvis du finner noe på salg :)
Ellers arver vi gjerne hvis du noe liggende! :)

Storesøster liker veldig godt puslespill, og de vi har begynner å bli litt for enkle for henne. Dukker liker hun også, spesielt nå etter hun ble storesøster har hun begynt å leke mer med babydukka si :)

Jeg trenger ingenting :) Prøver å begrense godteriinntaket :)
Liker godt å shoppe jeg også, så gleder meg til å lage pakke!

Dette innlegget har blitt redigert av Rina har to småjenter: 13 juni 2012 - 08:48

Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12

#8 Steget

Steget

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 315 Innlegg:
  • StedØstlandet

Skrevet 13 juni 2012 - 18:59

Hei!
Jeg er 32 år og bor i Akershus sammen med samboer og ei lita jente som snart fyller to år.
Det er første gangen vi er med på dette, så dette blir spennende! Jeg gleder meg både til å sende og å få pakke:)

Vesla bruker 92 i klær nå, trenger sommertøy, hverdagskjoler, og faktisk: sokker! Hun er ca. 22 i foten. Vi er mer glad i rødt enn i rosa!
Leker  ønsker vi oss også. Alt mulig egentlig, men kanskje puslespill, duplo e.l. Hun har nettopp blitt interessert i tv (pv som hun kaller det), Dora, Postmann Pat og Rara er populært.
Vi er veldig glad i gjenbruk, så vi arver gjerne!
Selv er jeg veldig glad i håndarbeid, så jeg bruker ofte kvelden på å sy, strikke og hekle. Er altfor glad i sjokolade, men trenger det jo egentlig ikke;)

#9 4blir5

4blir5

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 221 Innlegg:

Skrevet 13 juni 2012 - 20:52

Hei!
Jeg er 30 år og gift med verdens beste handyman som pusser opp bolig mens jeg ruger og holder våre to små i aktivitet. Har en gutt på 4,5 år og ei jente på 2,5 år og venter lillebror i August.

Jeg er kreativ og er glad i hjemmelagte ting, samtidig som jeg sikker er litt mer enn gjennomsnittet intr. i design ;-)

Storebror er Lynet Mac Queen fan, veldig glad i å bli lest for, setter stor pris på "gutte-accesoarer", bruker str 110-116 i klær (t-shirt blir satt stor pris på!)

Lillesøster er veldig klar for å bli storesøster og er ofte i rollelek med dukkene sine. Hun elsker te-selskap, og kle seg i fine kjoler. Hun setter pris på søte sko, bruker str 25, og går gjerne med skjørt/kjoler til hverdags (str 98-104) MEN hun er ingen prinsesse, hun er ei jente med bein i nesa som vet hva hun vil og er tøffere enn storebror på mange måter ;-)Og hun elsker å leke ute, både i lekehytta og i sandkassen.

Vi blir glade for ting til barna, hjemmelaga, arvegods eller kjøpt!
Gleder meg veldig til å være med på dette, da det er første gang og håper å kunne glede en av dere søte jenter!

#10 Hanna30

Hanna30

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 95 Innlegg:

Skrevet 14 juni 2012 - 07:51

Hei! Vi er en liten familie på tre, jeg, samboeren og en liten gutt som fyller to nå i juni.

Gutten er glad i biler, verktøy og bøker. Og lokomotivet Thomas og Postmann Pat. Og Duplo. I klær bruker han 98. Han har mye klær, siden jeg syr en del selv. Men han skal begynne i barnehage i august, så praktiske lekebukser og gensre kan man vel ikke få nok av? Han liker forresten også veldig godt sånne aktivitetsblad med mange bilder og bilder han kan fargelegge.

Blir veldig glad for hjemmelaga ting, og vi kan godt arve! :)

Hvis min hemmelige venn skulle sende meg noe er jeg glad i fine servietter. Men artigst at gutten får noe!

Gleder meg til å være med en runde igjen, det er en stund siden sist! :)

#11 Rina og snuppisene

Rina og snuppisene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:
  • StedSogn og Fjordane

Skrevet 14 juni 2012 - 08:50

Nå skal alle ha fått mail fra meg, så da er det bare å shoppe :wub:
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12

#12 Puserjenta

Puserjenta

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 118 Innlegg:

Skrevet 17 juni 2012 - 08:43

Hvordan sender dere pakken deres??? Har ikke sendt så mange pakker før.

#13 Rina og snuppisene

Rina og snuppisene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:
  • StedSogn og Fjordane

Skrevet 17 juni 2012 - 11:54

Jeg har pleid å pakke i gråpapir eller boblekonvolutt og sendt på billigste måte ;)
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12

#14 rosene

rosene

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 67 Innlegg:
  • Stedmøre og romsdal

Skrevet 20 juni 2012 - 14:59

Heia,j har veldig lyst til å bli på hemmlig venn runde.
Så koslig at dere fremdeles holder på ;)

Jeg heter Laila og er 32 år,er en sprudlende og glad jente ;)
Jeg har da 3 vakre barn, 2 jenter på 10 og 12 år-Og minstemann som ska starte på skolen til høsten- Jeg elsker hester,matlaging,(var med på audtion runde på tv3,Masterchef) en opplevelse j aldri glemmer.Så man kan si j elsker mat og de å varte opp gode venner..J har en egen matblogg med gode oppskrifter,(er under velikhold)ellers liker jeg å veilde og hjelpe andre. (oppskrifter og spennede matretter er j helt vill etter,hint hint ,hehe) Hva mer ska j skrive da tro?Elsker  BLACK DESIGN ---Har mange lysstaker ,duker,pynte ting osv,men får aldri nok ;) Ellers, elsker sønnen min motor sykkel,angry birds osv. Bor i en liten bygd ,med mange koslige mennesker-Liker fiske turer,å turer i skog og mark.

#15 Rina og snuppisene

Rina og snuppisene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:
  • StedSogn og Fjordane

Skrevet 20 juni 2012 - 18:54

Vis innleggrosene skrev 20 juni 2012 - 14:59:

Heia,j har veldig lyst til å bli på hemmlig venn runde. Så koslig at dere fremdeles holder på ;) Jeg heter Laila og er 32 år,er en sprudlende og glad jente ;) Jeg har da 3 vakre barn, 2 jenter på 10 og 12 år-Og minstemann som ska starte på skolen til høsten- Jeg elsker hester,matlaging,(var med på audtion runde på tv3,Masterchef) en opplevelse j aldri glemmer.Så man kan si j elsker mat og de å varte opp gode venner..J har en egen matblogg med gode oppskrifter,(er under velikhold)ellers liker jeg å veilde og hjelpe andre. (oppskrifter og spennede matretter er j helt vill etter,hint hint ,hehe) Hva mer ska j skrive da tro?Elsker BLACK DESIGN ---Har mange lysstaker ,duker,pynte ting osv,men får aldri nok ;) Ellers, elsker sønnen min motor sykkel,angry birds osv. Bor i en liten bygd ,med mange koslige mennesker-Liker fiske turer,å turer i skog og mark.

Jeg har ikke fått noen mail fra deg, og påmeldingsfristen var onsdag for en uke siden..
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12