Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

ikm uke 27 :)

• Logg inn for å svare
249 svar til dette emnet

#241 tanken

tanken

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 202 Innlegg:

Skrevet 07 juli 2012 - 23:57

Tr kom i går... Jaja. Like skuffet denne gangen også. Hvorfor blir det aldri min tur? Er det noe gslt med meg? Går inn i pp 7 nå... Andre som føler det samme?

Annonsebilag
Annonsebilag

#242 ast91

ast91

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 42 Innlegg:

Skrevet 08 juli 2012 - 12:09

Gratulere så mye til de 2 gravide, var ikke særlig mange denne uken som det klaffet for. Vi satser høyt på at neste periode er perioden den sitter.

Selv skulle jeg hatt mensen onsdagen, men ingen tegn til den ennå, kun veldig humørsvingninger som jeg har gått med siden jeg egentlig skulle hatt mensen. negativ test sist på fredagen. så blir nok en test i morgen om ikke TR er kommet til da ;)

#243 Hannepålandet

Hannepålandet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:

Skrevet 09 juli 2012 - 08:54

Ingen tante her heller. Ikm var lørdag.

#244 ast91

ast91

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 42 Innlegg:

Skrevet 09 juli 2012 - 14:36

Negativ test i går kveld å ingen tegn til TR. Håper bare mensen viser seg snart dersom jeg ikke er gravid, for nå er jeg lei av å gå og vente på at enten det ene eller det andre skal skje...

#245 Ønsker3gull

Ønsker3gull

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 099 Innlegg:

Skrevet 10 juli 2012 - 22:05

Så kjedelig ast91:( håper du får en avklaring på ting snart, så du slipper å lure og vente.
Vet hvordan du har det da, om det er noen trøst. Holdt på i et par måneder før syklusen var i orden. Kjedelig;)

Lillegull nr.3 kom i juni 2013. Nå er familien komplett  :)

#246 Hannepålandet

Hannepålandet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:

Skrevet 11 juli 2012 - 16:22

Negativ test igår. Men ingen tante enda... Hmmm ikm var ikm lørdag

#247 baby84

baby84

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 77 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 19:34

JOHO!! Positiv test i dag! Så da er jeg tibake gitt :) Noen som vil legge meg på lista??
Klem til dere alle.

**** OVERLYKKELIG****

#248 ast91

ast91

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 42 Innlegg:

Skrevet 13 juli 2012 - 22:01

her er ikke TR enda kommen. Tok en test i dag som ble negativ, men når jeg ser på den et par timer senere er det en kjeeempe svak strek. Tok den litt under vann for å se og da ble den sterkere når den var fuktig. Men kan jo absolutt ikke stole på denne så får teste igjen på søndag om ikke tanta er kommet til da. Akkurat nå er det gådd så gla at jeg tillome blir glad for tanta, for det er virkelig ikke noe særlig og bare gå å vente på tanta eller en positiv test...

Og gratulere så mye baby84 ;)

#249 baby84

baby84

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 77 Innlegg:

Skrevet 14 juli 2012 - 13:08

Krysser fingrene for dere som enda venter på huldra :)
Gruer meg til å fortelle det på jobb da jeg har fått ny stilling. Mye å sette seg inn i, og når jeg endelig har kommet inn i oppgavene, går jeg ut i perm ( om alt går som det skal ). Føler jeg gjør noe kriminelt. Men jeg får holde graviditeten for meg selv til uke 12. Skal også jobbe hele svangerskapet. Har ei datter på 3 år fra før, om hun bestemte seg for å komme i uke 32, så nå skal jeg ekstra oppfølging av lege. Lykke til dere andre som er lykkelig gravid, og dere andre som prøver!!

#250 Hannepålandet

Hannepålandet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:

Skrevet 14 juli 2012 - 16:49

Her kom tanta nettopp. En uke på overtid