Gå til innhold

ikm uke 27 :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Skal se det ordner seg nå, Mammamio! Om du ikke er gravid nå, så får dere nok god hjelp :) Tror jeg tar en rolig sommer uten 'prøving', dvs tar det som det kommer. Slappe av og gå mye i fjellet. Kanskje det som skal til for min del ;)

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trur nok ikke den satt i denne gang heller. Uten å være helt sikker så skulle jeg ha mens i går, men som enda ikke er dukket opp. så vi får se hav de neste dagene bringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos spesialisten. Prolaktin nivået som var grunnen til at jeg skulle dit idag har plutselig normalisert seg og legen kunne ikke gi meg noen forklaring på hvorfor for det bruker vist ikke å skje når hormonet er høyt på grunn av en cyste på hypofysen. Så da har prolaktin nivået mitt gått ned fra over 4100 til normale 250 uten grunn. Bra med tanke på at det kanskje er en muligheter å bli gravid nå og jeg slipper operasjon, på en annen side så er jeg skuffet for tenk om det ikke går alikevel, eller at prolaktin plutselig stiger igjen.

 

Jeg var så lettet fordi jeg tenkte at nå hadde de endelig funnet en grunn og noe kunne gjøres med det, men nå må jeg vente i over en måned for å høre hva gynekologen planlegger.

Beklager at jeg er så negativ! Er vel ikke annet å gjøre enn å samle seg å fortsette prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos spesialisten. Prolaktin nivået som var grunnen til at jeg skulle dit idag har plutselig normalisert seg og legen kunne ikke gi meg noen forklaring på hvorfor for det bruker vist ikke å skje når hormonet er høyt på grunn av en cyste på hypofysen. Så da har prolaktin nivået mitt gått ned fra over 4100 til normale 250 uten grunn. Bra med tanke på at det kanskje er en muligheter å bli gravid nå og jeg slipper operasjon, på en annen side så er jeg skuffet for tenk om det ikke går alikevel, eller at prolaktin plutselig stiger igjen. Jeg var så lettet fordi jeg tenkte at nå hadde de endelig funnet en grunn og noe kunne gjøres med det, men nå må jeg vente i over en måned for å høre hva gynekologen planlegger. Beklager at jeg er så negativ! Er vel ikke annet å gjøre enn å samle seg å fortsette prøvingen :)

 

Forstår veldig godt at det er frustrerande! Men eg synest ikje du er så negativ, og dessuten er det lov å bli både lei, lei seg og bare oppgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen symtomer på mens.. Tr har heller kkke kommet. Utifra appen så skal tr ventes på søndag. Testa negativ i går så nå venter jeg til ikm:-) spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen symtomer på mens.. Tr har heller kkke kommet. Utifra appen så skal tr ventes på søndag. Testa negativ i går så nå venter jeg til ikm:-) spent!

 

Spennande då, tanken! eg testa pos to dagar før, men er jo mange som går langt over IKM før dei testar positivt også. Krysser fingrar og tær for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanta ventes idag, og det kjennes egentlig ut som hun kommer også som forventet desverre :( murringer og nesten litt vondt magen. Vondt i hodet og utrooolig sliten og matt her.

Jeg kommer til å fly på do i ett sett og sjekke idag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget ny tråd på ikm uke31;)

 

Jeg hadde såå trua denne måneden! Sikkert fordi vi igjen er aktive prøvere og holder ingenting tilbake.

Idag er jeg deppa, og i tillegg er kroppen så sliiiten og hodet verker. Så idag er ingen dag for meg desverre:( prøver å holde motet oppe, ellers merker barna det.

Jaja, jeg har ført meg opp på ny liste ivertfall;)

jeg går over i min 6.pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig dumt, Ønsker3gull! Men du har i det minste to fine barn frå fØr! Og det er jo, som du seier, fortsette gå inn i pp.6. Håper det blir den siste pp din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG Hjertebank......

Ultrasvak strek på billigstrimmel med morgenurin i dag...

Men tørr ikke håpe etter så mange tidlige SA, så venter med å juble for høyt...men første positive testen jeg har hatt siden de 2 SA jeg hadde etter hverandre i februar og mars:)))((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj, Joha! Sååå gøy med svak strek! :D Alle gode ting er tre vet du, så denne gang sitter den! :D

 

Å nei, ikke du også Ønsker :( Men vi skal nok vi bli gravide til slutt vi også! :) sees i ikm uke 31 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj, Joha! Sååå gøy med svak strek! :D Alle gode ting er tre vet du, så denne gang sitter den! :D å nei, ikke du også ønsker :( Men vi skal nok vi bli gravide til slutt vi også! :) sees i ikm uke 31 :)

 

Ja, kjedelig, ikke sant Cayenne! :( men er glad for oppmuntringen. Vi skal nok klare det vi også:) vi sees i uke 31 ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 2/7:

 

 

Tirsdag 3/7:

* Spire ønskes

* Aurum

*2010 mammaen og mailykkeliten

 

Onsdag 4/7:

* ast91

* Wilma+baby

 

 

Torsdag 5/7:

*baby84

*Nikamo

*Mathja

 

Fredag 6/7:

*Petra-prøvedokke

*mammamio* 23pp

*browneyes

*ønsker3gull

 

Lørdag 7/7:

*dollypopp

*Lille.krøll

 

 

Søndag 8/7:

*Joha99 -

 

Gravid:

browneyes

 

Inn i ny PP:

*2010 mammaen og mailykkeliten

*Klar for nr2

*Makuahines

*elibjo

*Cayenne

*Mammamio* 23pp

 

Takk for oppmuntringen Cayenne og browneyes :)

Men her kom tanta nok en gang i går. Så nå skal jeg bruke disse ikm dagene til å samle nytt mot :)

 

Spennende med svak strek Joha99 :) krysser fingrene for at den bare blir sterkere!

Lykke til dere som ikke har fått tanta enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom i går... Jaja. Like skuffet denne gangen også. Hvorfor blir det aldri min tur? Er det noe gslt med meg? Går inn i pp 7 nå... Andre som føler det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye til de 2 gravide, var ikke særlig mange denne uken som det klaffet for. Vi satser høyt på at neste periode er perioden den sitter.

 

Selv skulle jeg hatt mensen onsdagen, men ingen tegn til den ennå, kun veldig humørsvingninger som jeg har gått med siden jeg egentlig skulle hatt mensen. negativ test sist på fredagen. så blir nok en test i morgen om ikke TR er kommet til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i går kveld å ingen tegn til TR. Håper bare mensen viser seg snart dersom jeg ikke er gravid, for nå er jeg lei av å gå og vente på at enten det ene eller det andre skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig ast91:( håper du får en avklaring på ting snart, så du slipper å lure og vente.

Vet hvordan du har det da, om det er noen trøst. Holdt på i et par måneder før syklusen var i orden. Kjedelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHO!! Positiv test i dag! Så da er jeg tibake gitt :) Noen som vil legge meg på lista??

Klem til dere alle.

 

**** OVERLYKKELIG****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er ikke TR enda kommen. Tok en test i dag som ble negativ, men når jeg ser på den et par timer senere er det en kjeeempe svak strek. Tok den litt under vann for å se og da ble den sterkere når den var fuktig. Men kan jo absolutt ikke stole på denne så får teste igjen på søndag om ikke tanta er kommet til da. Akkurat nå er det gådd så gla at jeg tillome blir glad for tanta, for det er virkelig ikke noe særlig og bare gå å vente på tanta eller en positiv test...

 

Og gratulere så mye baby84 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for dere som enda venter på huldra :)

Gruer meg til å fortelle det på jobb da jeg har fått ny stilling. Mye å sette seg inn i, og når jeg endelig har kommet inn i oppgavene, går jeg ut i perm ( om alt går som det skal ). Føler jeg gjør noe kriminelt. Men jeg får holde graviditeten for meg selv til uke 12. Skal også jobbe hele svangerskapet. Har ei datter på 3 år fra før, om hun bestemte seg for å komme i uke 32, så nå skal jeg ekstra oppfølging av lege. Lykke til dere andre som er lykkelig gravid, og dere andre som prøver!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...