***IKM uke 28***
#81 Gjest_JuniGull10_*
Skrevet 03 juli 2012 - 19:45
Men selv om tiden går sakte, så går den fremover!
Snarvei til forumene
Skrevet 03 juli 2012 - 20:05
Skrevet 04 juli 2012 - 05:34
Jeg som aldri pleier å ha pms symptomer, har så mye symptomer for tiden at jeg nesten renner over
Uansett så tenker jeg meg innom et apotek i dag. Fornuften sier at jeg bør vente med å teste til tidligst lørdag, men så ufornuftig som jeg fungerer disse dager kan det fort hende jeg svir av en i dag eller morgen. Det eneste som holder meg igjen er frykten for å bli skuffet.. Det er her dere kommer inn i bildet.. hjelp meg! Hold meg igjen!!
Brystene er like ømme, kvalmen er til stedet, har vondt i ryggen/korsryggen og stikninger nederst i magen titt og ofte. Føler meg liksom for aller første gang gravid. Kan selvfølgelig være feil, men det føles rett for en gangs skyld.
What to do??
Anonym87
Skrevet 04 juli 2012 - 09:04
Har skikkelig på følelsen at noe har skjedd nå (og den magefølelsen har hatt veldig mye rett i det siste på andre områder!) så kommer til å bli skuffa når evt mensen kommer om en drøy uke;)
Er for første gang litt besatt i ventetia...
Skrevet 04 juli 2012 - 10:08
Jeg er så spent denne mnd. Det er eneste gangen jeg vet når jeg har hatt el (testet med el test, noe jeg ikke bruker å gjøre..). Vet at vi la inn aksjer i passende tidspunkt (flere ganger) i forhold til el. Men, jeg har bare en eggleder så det er ikke sikkert jeg har hatt el på riktig side da... Men, uansett så har jeg veldig tidlige symptomer - er veldig kvalm og har masse stikninger rundt livmor/eggleder/eggstokk området. Og har en god feeling. Men, det kan jo bare være kroppen min som spiller meg et puss. Er bare 7 dpo (men har et par ganger testet positivt allerede fra 8 dpo). Krysser fingrene og håper at symptomene er pga en liten spire!!
Skrevet 04 juli 2012 - 10:39
Skrevet 04 juli 2012 - 10:59
Har hatt mange symptomer selv, og klarte ikke å dy meg. Tok en test som selvfølgelig ble blendahvit. Arrrg... Men det er jo selvsagt alt for tidlig å teste da det fortsatt er 8 dager til ikm, men håpet rant litt ut av meg nå.
bah
Skrevet 04 juli 2012 - 11:27
Skrevet 04 juli 2012 - 11:40
Mmbaby skrev 04 juli 2012 - 11:27:
Skrevet 04 juli 2012 - 11:47
Skrevet 04 juli 2012 - 13:55
Hvordan går det med dere? Er symptomjakta deres i gang? Herlig for dere som skal på ferie, kanskje dere klarer å tenke på andre ting enn testing?
Anonym87
Skrevet 04 juli 2012 - 16:08
Godt å snart dra på ferie og ta litt BIM-fri
Skrevet 04 juli 2012 - 19:38
Men men, er i 2 pp, så må vel være litt mer tålmodig enn som så.
Og jeg som hadde tatt både bidronning + hostesaft samt hoppet til køys i en hel uke....
Skrevet 04 juli 2012 - 20:03
Kvalmen ga seg etter 6 timer i dag, så i ettermiddag har jeg bare kjent på noen stikkninger. Ellers er det lite her også. Får vente til lørdag tenker jeg, men er faktisk forberedt på at den kan være negativ da å. Rart med det. men jo mer vi snakker om negative tester, så virker det så inn på humøret.
Ha en fin kveld alle sammen!
Anonym87
Skrevet 04 juli 2012 - 20:37
Skal prøve å ikke tenke så mye på saken frem til ikm.
Litt kronglete med prøving ift festlige anledninger. Er bedt på fest både fre og lør, og vet sannerlig ikke hvorvidt jeg skal drikke eller ei...
Kvalme er jo et godt tegn da! Krysser fingrene for deg og:-)
Skrevet 05 juli 2012 - 15:10
Nå- ut og nyte sola:-)
#98 Gjest_JuniGull10_*
Skrevet 05 juli 2012 - 18:30
Jeg hadde positive el-tester fra fredag-onsdag forrige uke, el-slim på søndag og mandag, så jeg må jo hatt el? Jeg har antatt at selve el var mellom onsdag og fredag en gang..
Typisk om kroppen ikke fikk til å slippe egget og slipper det nå, for nå er nemlig mannen min bortreist! Blæ..
Jeg er på dag 25 i syklusen.. Jeg er uregelmessig og har svært sjeldent sykluser på under 30 dager, så har nok ofte sen el.
*Utålmodig*
Skrevet 05 juli 2012 - 19:50
Her er jeg 6 dpo, og merker ingen symptomer og har ingen magefølelse heller. Er bare 1 pp., så er egentlig bare forberedt på at det ikke går så raskt. Men er spent for det! Vi reiser bort imorgen, kommer tilbake tirsdag, så tenkte å ta en test onsdagmorgen 2 dager før IKM. Blir alltid ekstra spennende med testing før mensen, så man kjenner litt hvor nervepirrende det er. Men håper såklart mensen bare holder seg langt unna meg!
#100 Gjest_JuniGull10_*
Skrevet 05 juli 2012 - 20:05