Gå til innhold

***IKM uke 28***


Fomle84

Anbefalte innlegg

JuniGull; ser du har IKM samme dag som meg, da er det nok altfor tidlig å teste nå. Vi får bare smøre oss litt mer med tålmodighet og se hva uka bringer. Misunner dere som har IKM istarten av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte da SELVFØLGELIG ikke vente til ikm dagen og testet så blendahvitt at jeg burde vært med i en reklame for hvordan testen skal se ut når du absolutt under ingen omstendighet er gravid.

 

Jeg skal gå å skamme meg nå siden jeg tok en test som jeg absolutt skulle vente med. Kan dere hente meg i skammekroken om 33 minutter? (det er enda 1 minutt per år du har levd eller har supernanny endret taktikken sin?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Haha! Da får vi sette oss sammen! Men jeg får stikke 5 min før deg og la meg friste til å teste igjen! :P Nei, nå skal jeg vente til tidligst mandag. Godt det finnes billige tester..

 

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeppaPig og JuniGull - synd med blendahvite tester - men det er jo ennå tiiiidlig, da - og det betyr ingenting.

 

Ang skammekroken - da kan jeg likegodt slå opp telt der, så kan vi kose oss sammen, for jeg har tenkt å teste alt for tidlig denne gangen også. Fordi jeg vet at jeg ikke klarer å la være - har NULL selvkontroll når det gjelder testing. Har lyst å teste Nå, jeg, og jeg er - i beste fall - 6 dpo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til meg også i det teltet? Testet blendahvitt på morgenurin i dag, men fortsatt 6 dager til ikm.

Må sitte i skammeteltet i 35 minutter, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si hvor lenge jeg må sitte *hmpfr* Men lenger enn dere andre...

Synes vi kan gjøre skammekroken koselig jeg. Jeg drasser inn i teltet noen gode puter, litt god musikk og ikke minst: Sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skammekroken høres jo bare mer og mer koselig ut :D

Og godt å høre at vi er flere der haha

 

Jeg skal ikke teste før mandag nå. Skal ikke, skal ikke, skal kanskje, kanskje imorgen.. Sukk...

Jeg går og setter med i skammekroken igjen. Koser meg med litt sjokolade, ser ut som det kan bli noen runder på meg her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en felles slammekrok. Jeg hiver meg inn der, 29 min av gangen. Bør ikke teste før neste helg, og håper jeg klarer der når vi er på ferie. Kanskje det får tankene litt over på andre ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie er nok det som skal til for at man skal tenke minst mulig på testing!!

 

Nedtellingen til ferien har begynt her, 2 uker igjen så er det FRI!!

Da skal alt av el-tester og graviditetstester legges igjen hjemme. Kan ikke tilbringe ferien min i skammekroken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felles skammekrok høres trivelig ut ja:) Spørs om jeg skal joine dere der i morgen, for nå klarer jeg ikke vente lenger!! Rart det der, hodet sier at jeg får negativt svar uansett, men magefølelsen sier at nå er det på tide!:)

 

Skulle ønske vi kunne reise bort nå ja, hadde gjort seg med skikkelig avkobling.

 

Har forresten grunn til å havne i skammekroken med det samme, kunne ikke dy meg på butikken i dag, måtte bare kjøpe "gravid" ;) Var så koselig å sitte ut i varmen og lese, god avslapping i ettermiddag det:)

 

Håper dere har en trivelig fredagskveld. God natt!

 

 

Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er du anonym87?

 

Jeg har akkurat vært ute å saltet nesten 100 ekle, ekle snegler. De er sååå ufyselige. Ble helt kvalm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er du anonym87? Jeg har akkurat vært ute å saltet nesten 100 ekle, ekle snegler. De er sååå ufyselige. Ble helt kvalm......

 

 

æsj!:( Ikke nå særlig med de sneglene.. :(

 

Helt ærlig, så er jeg ikke helt sikker.. dag 30 i syklusen i morgen (7.juli). Lengste syklusen jeg noen gang har hatt, var sist mnd på 32 dager. Ellers har jeg bare hatt 28. Krysser fingrene for at cb viser et + i morgen nå:)

 

Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææææ.....?!?!?!?!

 

Fikk ikke mange timenes søvn i natt, og tenkte at første gang jeg gikk på do måtte jeg ta testen.. så testen ble tatt i natt i fire tiden. Så trøtt som jeg var (å for når jeg kanskje burde, så orket jeg ikke slå på lyset på badet :P ikke rart at jeg ikke så utfallet!) Jeg ville ikke vekke mannen, tenkte at siden testen viste bare en strek så gadd jeg ikke vekke han for negativt svar.. Men han sto opp like etter også testen.. kom inn til meg å sa han så et pluss. Jeg var så trøtt, tenkte jeg drømte.. så jeg våknet ikke av det.. hahah..

 

Men testen ligger der og viser en svak skyggestrek som utgjør + tegnet. Jeg tør ikke juble, tenker jeg venter til mandag for ny test. Kanskje den endret farget med timene, ikke vet jeg... så.. inn til videre lar jeg meg ikke merke av testingen.. kan godt sitte litt i skammekroken, vet jo at jeg bør teste først i uke 28, er det ikke derfor vi er i IKM28 da?!?!?! hehe..

 

Da er dere oppdatert;)

 

Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer anonym87 :) Hehe, Peppapig. Du er ikke den eneste.. Klarte heller ikke å vente og hadde blenda hvit test på tirs... I dag kom tanta så da blir d ikke mars baby på meg. Så da er d bare å prøve igjen :) Hopper inn i 3. Pp. Men er nå den 6. Mnd siden jeg slutta på pillen så håper d klaffer snart. Ikke tidlig testing neste gang hvertfall. Da er vi heldigvis på Mallorca, så har andre ting å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy anonym87. Håper den er enda mer pos på mandag ;) dere med ikm tidlig i uke 28 må da få lov til å teste i helgen i uke 27???? Heheheh

 

Fomle84, dumt med TR. Krysser fingrene for at de blir aprilbaby på deg :)

 

Noen andre som bør i skammekroken idag? Tida går så tregt. Er jo bare 6 dpo......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok også en test i dag noen dager før ikm å den ble jammen positiv,hele familien kikka på den så jeg var sikker på at jeg ikke så syner å di så d samme som meg :) jeg er så glad men,samtidig så redd for å glede meg også for man er jo litt nervøs etter å ha mistet noen ganger men,denne gangen skal d gå bra :) skal ta en ny igjen på mandag da men,var jo ingen tvil om at den var positiv men må bare ta en ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Anonym87 og SpireØnskes!! så herlig med positive tester :) :) :)

 

Fomle: jeg fikk også mensen idag :( flere dager før den egentlig skulle komme... så hopper inn i, Tja 4.pp tror jeg det er nå.. Skriver fra Mobil så får ikke oppdatert lista. Neste pp er jeg også på ferie så blir nok ikke så mye prøving da siden vi leier feriehus med slekt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med mensen da peppa pig :( Uflaks med ferien da. Vi skal bare vekk med barna så får heldigvis til prøvingen. Får håpe d klaffer før oss snart. Og gratulerer til de som har fått positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Gratulerer til dere gravide! :-)

 

Og dere som ikke er gravide: Ta et glass vin og spis saltpølse for harde livet! Haha.. Det gjør jeg mellom hver økt. Jeg er veldig glad i saltpølse da, så savnet det under forrige svangerskap. Men stemmer det at Nortura er friskmeldt?

 

Jeg har ikke tatt flere tester. Venter til torsdag eller fredag. Drit nervøs for at den skal være negativ, så vil heller se en negativ test enn mange.. :-( Er redd for at de smertene jeg opplevde for en uke siden var en forsinket el. Har noen tegn, men ikke sånne tydelige tegn.

 

Men, men, idag kommer endelig mannen min! Har ikke sett han på en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Som sagt så har jeg ikke sluppet jubelen løs, tenker å ta en cb m/ukeindikator i morgen. Men jeg skjønner jo at jeg må være gravid. Puppene er større enn noen gang, og har vært så kvalm uken her at jeg har gått ned 1,5kg.. :/

 

Har bare så mange tanker.. aller første gang jeg er gravid, tar positiv test. Er spent på hvordan kroppen forandrer seg, hvordan det vil gå. Ikke har jeg snakket med mamma eller storesøss om de noen gang mistet eller ikke.. Ingen i familien forventer at vi blir gravide nå, tross at vi har vært sammen i over 7 år. Vi vil gjerne holde det hemmelig for alle så lenge som mulig. Maaange tanker.. men gleder meg veldig på den nye tilværelsen. Dette blir et nytt kapittel i livet mitt hvertfall (mannen har barn fra før).

 

Trist å hør at noen har fått tr allerede ja.. men ønsker dere lykke til i neste pp. Kos dere med vin og god mat. I går måtte jeg takke nei til deilig skalldyrsaften og rakfisk med venner. Var rart å ikke drikke for en gangs skyld å. Men jeg har vært plaget med migrene i mange år, så ingen som tenkte over at jeg ville kjøre.

 

Også ønsker jeg dere alle som venter på å teste masse lykke til med testingen!:)

 

Etter testen i morgen skal jeg oppdatere listen vår. Venter til da med å kalle meg gravid;)

 

Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende anonym87. Er sikkert en helt uvirkelig og surrealistisk følelse å stå der med pos test forran seg. Håper virkelig at jeg gjør det om en liten uke. Skal lett stå over vin og diverse i ni mnd da altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Anonym 87. Så spennende. Jeg håper jeg selv tester positivt snart. Jeg føler meg bare så sikker på at jeg er gravid og har masse symptomer. Hvis ikke så spiller kroppen meg et stort puss altså. Ser fram til å teste, og gruer meg til å teste om jeg virkelig tar feil... Lykke til resten også som skal teste snart.

 

Litt usikker på om jeg skal gå ut i fra onsdag eller fredag som ikm. Fredag er det 28 dager siste siste tr, men onsdag er det 14 dager siden jeg fikk positiv el test...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende anonym87. Er sikkert en helt uvirkelig og surrealistisk følelse å stå der med pos test forran seg. Håper virkelig at jeg gjør det om en liten uke. Skal lett stå over vin og diverse i ni mnd da altså ;)

 

Krysser fingrene for dere og, at dere kan komme etter i mars2013;)

 

Blir spennede uke for dere nå:)

 

Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Anonym 87. Så spennende. Jeg håper jeg selv tester positivt snart. Jeg føler meg bare så sikker på at jeg er gravid og har masse symptomer. Hvis ikke så spiller kroppen meg et stort puss altså. Ser fram til å teste, og gruer meg til å teste om jeg virkelig tar feil... Lykke til resten også som skal teste snart. Litt usikker på om jeg skal gå ut i fra onsdag eller fredag som ikm. Fredag er det 28 dager siste siste tr, men onsdag er det 14 dager siden jeg fikk positiv el test...?

 

Ja, jeg krysser fingrene for dere, at dere kommer etter nå med positiv test:)

 

Ang testingen din, så har jeg nok kommet til å teste enten onsdag eller torsdag.. jeg måtte jo bare teste tidlig selv :P Men det der må du bare føle på selv. Er du gravid, så skal det jo slå ut 2 dager før ikm som regel vel?

Lykke til:)

 

Anonym87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker ut for en uke ( usikker på om vi har nett på hotellet i Hellas )

skal bli deilig med sol og 30 grader. Bare jeg og min kjære :)

 

Lykke til med ikm uka alle sammen. Måtte det bli en POSITIV uke for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...