Gå til innhold

***IKM uke 28***


Fomle84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen. Jeg er fortsatt veldig overrasket, og skal ikke slippe jubelen heeelt enda. Vil se at testene blir sterkere og sterkere først ;)

Men begynner å tro litt på det. Skjønner bare ikke når dette har klaffet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mamma til prins 12:-)

 

Her er det klart for ny prøveperiode allerede! Har sykluser på ca 23-24 dager, så ofte eggløsning...

Har faktisk bestilt fertilitetsskjekk på nett til både meg og samboeren i dag. Vi går bare inn i 3 pp, så egentlig ikke noe stress, men fordi jeg er 35 og prøver på nr 1 så er det greit å sjekke fruktbarheten sin. Spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg klar positiv test på ettermiddagsurin, så da kan jeg nok være rimelig sikker på at jeg er gravid! Håper på å se flere av dere andre i 3. trimester om ikke lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk ikke veien for meg denne gangen heller :-( Det ble SA igjen, og 4. gangen på rad jeg mister - og alt i løpet av ett år :-( Må si jeg synes dette begynner å bli rimelig urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg klar positiv test på ettermiddagsurin, så da kan jeg nok være rimelig sikker på at jeg er gravid! Håper på å se flere av dere andre i 3. trimester om ikke lenge!

 

1. trimester mente jeg selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Oppdaterer denne jeg, selv om mange har flyttet ut eller inn på 1.trimester! :) Jeg vet ikke om jeg har fått med meg alle da, men..

 

Synd å høre om det du opplever, Friluftsfriken. Håper det klaffer fort igjen og at spiren fester seg.

 

Masse lykke til i 1.trimester eller i nye IKM-grupper dere! Jeg har lange sykluser, så jeg flytter inn i uke 34 eller 33.

 

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

*~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

*Wilma+baby

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdi

*Mamma til prins 2012

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

*Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

*Spire ønskes:)

*Florida11 :-)

*Tina-30

*Mmbaby

*Mamma til prins 2012

*friluftsfriken

 

************************

 

Ny pp

*Fomle84

*PeppaPig

*Anonym87

*88frøken

*AgyBirdie

*JuniGull10

*Mammadrøm

*Florida11

 

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre ikke jeg var gravid allikevel. :(

Jeg fikk bare den ene positive testen, men tr har fortsatt ikke dukket opp. Så jeg skjønner igrunn ingenting.

I tillegg har jeg stikkinger i siden, murringer i magen og ilinger i brystvortene. Akkurat det samme som jeg hadde i forrige graviditet.

 

Skal til legen i morgen, i en annen forbindelse. Men da skal jeg høre med henne om hun har noen forklaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var tanta tre dager forsinket, og temperaturen holdt seg høy, så håpet var der. Men så kom hun dundrende, heksa...

Går dermed inn i min aller siste prøveperiode. Så styrter jeg strek.litt vemodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som tr er kommet her også. Så den ene positive testen var nok ikke positiv allikevel.

 

Men da går vi hvertfall (endelig) inn i pp1.

Let it begin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...