Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

***Ikm uke 26***

• Logg inn for å svare
160 svar til dette emnet

#141 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 30 juni 2012 - 11:17

Hehe.. Ja man blir jo sprø av dette her! Utrolig kjedelig og irriterende å gå sånn og vente og lure.

Jeg har heller ikke vondt hele tiden. Kommer litt sånn puljevis.
Kan jo virke som vi er en av de som får sent svar da?

Om jeg får negativ svar på mandag er jeg da på 22dpo. Og cd 42. Da vil jeg tro tr ikke kommer? Håper jeg...

Har lest om fler som ikke før positivt svar før de er mange uker på vei, men håper vi slipper det. Det er lenge å vente!! :P

Dette innlegget har blitt redigert av solskinn86: 30 juni 2012 - 11:39

Annonsebilag
Annonsebilag

#142 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 30 juni 2012 - 13:45

Ja.. vi får fortsette å håpe! Idag har jeg ikke hatt vondt.. så jeg begynner jo å lure.. Vurderer å skrive inn et spm til Jordmødrene.. om jeg kanskje kan bli litt klokere! :) Hva betyr cd 42?

#143 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 30 juni 2012 - 13:52

Ja du kan jo spørre. Kan jo hende de har noe fornuftig svar :)

Cd betyr, syklus dag på engelsk :P Hehe..

Si ifra om jordmødrene har noe svar da :)

#144 Anonym*Gullklump*

Anonym*Gullklump*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 143 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 30 juni 2012 - 22:13

Da var denne 1pp over for meg... Regner med det er tr som kommer nå ;op begynt å spotte litt no i kveld to dager over ikm :-/ men da får vi se om ikke der blir en ny pp neste mnd eller om vi vente til ferien er ferdig :) uansett lykke til til dere andre som ennå er usikker ;) gleder meg til å lese resultatet deres :) *krysser fingrene for dere*

#145 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 01 juli 2012 - 10:54

:( så kjedelig Tolle86! Her er det fortsatt venting!

#146 Dossa :)

Dossa :)

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 803 Innlegg:
  • StedAkershus

Skrevet 01 juli 2012 - 13:01

Dumme tanta har kommet :( huff da runder jeg 2 år som prøver og tålmodigheten min begynner å svekkes *huff*

Det var ikke ment at det var min tur denne gangen.
Kanskje juli blir min lykke måned :)
Jeg gir ikke opp for jeg skal også få muligheten til å juble over en positiv test :D

Masse lykke til dere som ennå venter :) :)
36 pp + EXU
IKM ca 13. Juni

#147 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 01 juli 2012 - 13:22

Dossa: Synd å høre at tanta har kommet :( Men godt å høre at du holder motet oppe fortsatt! Er sånn det skal låte! :D En  dag er det din tur til  å få gleden av positiv test! Lykke til med neste forsøk :)

#148 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 01 juli 2012 - 20:16

Solskinn86; se under "Venter positiv test/tanterød?!?" Under Jordmødrene. Fikk svar nå ikveld.. usikker om jeg ble så veldig klokere... Hvordan går det med deg? Noe nytt?

#149 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 02 juli 2012 - 08:50

Mavat: Jeg synes jordmødrene svarte ganske greit jeg?
Hun sa iallefall at man kan bli gravid igjen rett etter en SA. Man kan også ha symptomer sittende lenge etter SA. Og man burde dra til gyn hvis det går lenger enn 3-4 uker dpo uten tr eller positiv.

Var det kanskje ikke det du ønsket å få som svar eller? :)

Ikke så mye nytt her. Ingen tegn til tr :) Var hos legen og tok hcg blodprøve idag, men må vente noen dager på svar. Spent!

Merker du noe den ene eller andre veien?

#150 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 10:29

Jeg vet igrunn ikke hvilket svar jeg ønsket å få :o) Spennende at du har testa deg! Ingen tegn til noe igrunn.. Vondt i korsryggen idag.. men de mensmurringene jeg hadde for få dager siden er det ikke så mye av. Men da jeg nøys igår fikk jeg skikkelig vondt i lysken på begge sider.. har hørt at det kan være et tegn, eller? Neei.. jeg tester ikke før onsdag morgen jeg nå! Har du tatt en test hjemme idag?

#151 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 02 juli 2012 - 11:36

At mensen murringene er borte trenger ikke å ha noe å si. Er ikke alle som merker noe som helst. Jeg har hatt opphold på flere dager også plutselig er det tilbake igjen :)
Nei jeg har ikke hørt om smerter i lysken, men kanskje noen andre vet?

Nei har ingen tester hjemme, tok siste test på fredag. Så venter å ser hva hcg prøven sier. Gidder ikke bruke mer penger på tester nå. Viser hcg prøven negativ, blir det gyn time og UL på meg. Lei av å vente!!

Blir spennende for deg å teste onsdag nå da! :D

#152 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 12:06

Skjønner det.. man kan bruke myyyye penger på det! :P
Jeg har blitt SKIKKELIG varm nå! Det er ikke vanlig for meg.. temp på 36,4/5.. HAr det noe å si?

Onsdag morgen blir spennende ja!

#153 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 02 juli 2012 - 12:13

Det har jeg vært de siste dagene og! Jeg er SKIKKELIG frysepine, som går med ullsokker og fleeze på sommern, og nå går jeg i tskjorte/singlet med døra oppe til lufting. Temp målern vår er ødelagt så, vet ikke hvordan temp jeg har men..

Et godt tegn for oss begge? :P :D hehe..

#154 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 02 juli 2012 - 13:12

Vi får satse på det :D!!!

#155 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 04 juli 2012 - 05:44

Negativ test idag tidlig.. kom noe rart på testen da.. Så ut som noe som ble "dratt utover".. vanskelig å forklare.. prøvde å ta bilde, men det ble så uklart! Skjønner ikke heeeelt hva som skjer jeg! Når får du svar på dine blodprøver solskinn86? :)

#156 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 04 juli 2012 - 08:31

Så trist å høre at den ble negativ :(
Merkelig, kanskje du burde ta en test til? :P

Fikk svar idag, negativ her også :(

#157 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 04 juli 2012 - 14:55

:( søren da! Men sa legen noe om uteblitt mens da?

#158 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 04 juli 2012 - 18:13

Legen hadde visst bare tatt en vanlig graviditetstest. Ikke den hcg prøven. Merkelig! Så skal ta ny igjen på tirsdag. Snakket med gynekologen om uteblitt mens og hun mente det bare kunne være at kroppen min skiller ut hcg veldig treigt, så jeg hadde fortsatt sjanse til positiv test. Er jo selfølgelig mulig at mensen bare er forsinket og. Jeg skulle iallefall ta en ny hcg test på tirsdag også heller ta UL uka etter om det fortsatt ikke har skjedd noe frem til da :)

#159 Mavat

Mavat

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 357 Innlegg:

Skrevet 04 juli 2012 - 19:09

;) Høres bra ut! Jeg krysser alt for deg! Nå har jeg sovet 2,5 timer på sofaen.. Jeg er glad i å sove altså.. men kanskje det er et tegn?! :P Jeg testa jo positivt nærmere uke 6 sist.. Såå det kan jo være en mulighet fortsatt..

#160 Mammadrømmen

Mammadrømmen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 302 Innlegg:
  • StedBuskerud

Skrevet 04 juli 2012 - 19:27

Det er koselig å høre! :D
Ja sove er godt, jeg er en sovegris fra før jeg da :P hehe..
Men det er jo et tegn, så kan jo hende :D

Testa du bare med hjemmetester sist eller? Når du ikke fikk positivt før uke 6 :) Ja det er fortsatt håp vet du. Vi må ikke gi opp enda! :D Ikke før evt tr kommer iallefall :)