Gå til innhold

Vogn til desemberbabyen:)


Gjest Håpernestegang:)

Anbefalte innlegg

Her blir det City Cross + city bag i navy :D

 

Satser på en liten baby siden babypappa er asiat, og håper på å bruke citybagen lenge selv om det er vinter :P

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett masse på Emaljunga, edge duo. Flere av mine venner anbefaler denne. Gleder meg til de nye modellene deres kommer i august. Blir nokk ikke kjøpt vogn før jeg har sett på de nye :)

 

Har du sett den i virkeligheten? Viss ikke anbefaler jeg sterkt at du gjør det ;) Jeg hadde igrunn bestemt meg for den, helt til jeg dro på butikken. For meg som er liten (lav) så ble den vogna gedigen for meg! Derfor velger jeg City Cross istede :)

Men nå kan det jo hende du er høyere enn meg da selvfølgelig, jeg vet jo ikke hvem du er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett masse på Emaljunga, edge duo. Flere av mine venner anbefaler denne. Gleder meg til de nye modellene deres kommer i august. Blir nokk ikke kjøpt vogn før jeg har sett på de nye :)
Har du sett den i virkeligheten? Viss ikke anbefaler jeg sterkt at du gjør det ;) Jeg hadde igrunn bestemt meg for den, helt til jeg dro på butikken. For meg som er liten (lav) så ble den vogna gedigen for meg! Derfor velger jeg City Cross istede :) Men nå kan det jo hende du er høyere enn meg da selvfølgelig, jeg vet jo ikke hvem du er ;)

 

Vi er begge høye, så det blir nokk ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte vogn i går :) Bumbleride. Gleder meg såå til å få den :)

 

Gled deg!

 

Jeg fikk min Bumbleride Indie for en uke siden og er superfornøyd! Men anbefaler ikke regntrekket, kommer nok aldri til å bruke det... Har en teori om at kanskje baby jogger city mini-trekket mitt også passer Bumbleride, har bare ikke prøvd det... Det er ihvertfall bedre enn tilhørende BI-trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt lyst på den nye Easywalker June vogna, og gleder meg til den kommer i butikk slik at jeg kan se på den. Kommer til å bruke Easywalker sky så lenge vi trenger bagdelen, men vil gjerne ha June som nr. 2 vogn til våren, siden sittedelen er vendt mot meg. Så får vi se hva utfallet blir, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte vogn i går :) Bumbleride. Gleder meg såå til å få den :)
Gled deg! Jeg fikk min Bumbleride Indie for en uke siden og er superfornøyd! Men anbefaler ikke regntrekket, kommer nok aldri til å bruke det... Har en teori om at kanskje baby jogger city mini-trekket mitt også passer Bumbleride, har bare ikke prøvd det... Det er ihvertfall bedre enn tilhørende BI-trekk.

 

å, så bra :) Har bestilt med regntrekk da, så får se på det når det kommer. Har du fått med farge? Bestilte lava jeg for å ha nøytrale farger i forhold til kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å bestemme meg. Har kjøpt ny simo duo arvet fjorårets emmaljunga Edge duo også har jeg quinny xl3 med hardbag i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestemt meg for å bytte ut min kjære Emmaljunga duo edge i en mindre vogn.

Rett og slett fordi jeg ikke får plass til den med bagdelen og 2 barneseter i bilen.. Den er svær og tung altså.

 

Hadde jeg bare skulle hatt den som turvogn og ikke vært avhengig av å ha den med i bilen hadde jeg beholdt den.

 

Jeg har bestemt meg for å kjøpe denne:

http://www.helti100.no/topp/barnevogn/duovogn-2-i-1/copenhagen-duovogn-carbon-black.html

 

Har ikke bestemt meg for svart eller dark khaki. Synes begge er fine.

 

Håper jeg blir fornøyd, er veldig spent. Gleder meg til å prøve noe nytt!

Den har liksom alt jeg ønsker, og prisen gjorde utslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt TFK twist fra kiddies24.de. Fikk komplett vogn med stellebag, regntrekk og pose til under 6000 så jeg er superfornøyd:0)

Endret av evie27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte vogn i går :) Bumbleride. Gleder meg såå til å få den :)
Gled deg! Jeg fikk min Bumbleride Indie for en uke siden og er superfornøyd! Men anbefaler ikke regntrekket, kommer nok aldri til å bruke det... Har en teori om at kanskje baby jogger city mini-trekket mitt også passer Bumbleride, har bare ikke prøvd det... Det er ihvertfall bedre enn tilhørende BI-trekk.

 

å, så bra :) Har bestilt med regntrekk da, så får se på det når det kommer. Har du fått med farge? Bestilte lava jeg for å ha nøytrale farger i forhold til kjønn.

 

Jeg bestilte også Lava, mest fordi vi har hatt farge på alle de tidligere vognene våre. Syntes den grønne var knalltøff, men er redd det blir for mye motefarge og kan bli vanskelig å selge senere.

 

Jeg kjøpte også regntrekket, men blir neppe å bruke det. Kjøpte også bag, myggnett (råfint med marihøner) samt søskenbrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte vogn i går :) Bumbleride. Gleder meg såå til å få den :)
Gled deg! Jeg fikk min Bumbleride Indie for en uke siden og er superfornøyd! Men anbefaler ikke regntrekket, kommer nok aldri til å bruke det... Har en teori om at kanskje baby jogger city mini-trekket mitt også passer Bumbleride, har bare ikke prøvd det... Det er ihvertfall bedre enn tilhørende BI-trekk.
å, så bra :) Har bestilt med regntrekk da, så får se på det når det kommer. Har du fått med farge? Bestilte lava jeg for å ha nøytrale farger i forhold til kjønn.
Jeg bestilte også Lava, mest fordi vi har hatt farge på alle de tidligere vognene våre. Syntes den grønne var knalltøff, men er redd det blir for mye motefarge og kan bli vanskelig å selge senere. Jeg kjøpte også regntrekket, men blir neppe å bruke det. Kjøpte også bag, myggnett (råfint med marihøner) samt søskenbrett.

 

Ja, likte med farger jeg også. Men gikk for den som var mest safe :)

Hvor har du bestilt din? Hører myggnettet til vognen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte vogn i går :) Bumbleride. Gleder meg såå til å få den :)
Gled deg! Jeg fikk min Bumbleride Indie for en uke siden og er superfornøyd! Men anbefaler ikke regntrekket, kommer nok aldri til å bruke det... Har en teori om at kanskje baby jogger city mini-trekket mitt også passer Bumbleride, har bare ikke prøvd det... Det er ihvertfall bedre enn tilhørende BI-trekk.
å, så bra :) Har bestilt med regntrekk da, så får se på det når det kommer. Har du fått med farge? Bestilte lava jeg for å ha nøytrale farger i forhold til kjønn.
Jeg bestilte også Lava, mest fordi vi har hatt farge på alle de tidligere vognene våre. Syntes den grønne var knalltøff, men er redd det blir for mye motefarge og kan bli vanskelig å selge senere. Jeg kjøpte også regntrekket, men blir neppe å bruke det. Kjøpte også bag, myggnett (råfint med marihøner) samt søskenbrett.

 

Ja, likte med farger jeg også. Men gikk for den som var mest safe :)

Hvor har du bestilt din? Hører myggnettet til vognen?

 

Jeg bestilte fra vognverden.no. Myggnett fulgte ikke med, men bestilte det fra samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte vogn i går :) Bumbleride. Gleder meg såå til å få den :)
Gled deg! Jeg fikk min Bumbleride Indie for en uke siden og er superfornøyd! Men anbefaler ikke regntrekket, kommer nok aldri til å bruke det... Har en teori om at kanskje baby jogger city mini-trekket mitt også passer Bumbleride, har bare ikke prøvd det... Det er ihvertfall bedre enn tilhørende BI-trekk.
å, så bra :) Har bestilt med regntrekk da, så får se på det når det kommer. Har du fått med farge? Bestilte lava jeg for å ha nøytrale farger i forhold til kjønn.
Jeg bestilte også Lava, mest fordi vi har hatt farge på alle de tidligere vognene våre. Syntes den grønne var knalltøff, men er redd det blir for mye motefarge og kan bli vanskelig å selge senere. Jeg kjøpte også regntrekket, men blir neppe å bruke det. Kjøpte også bag, myggnett (råfint med marihøner) samt søskenbrett.

 

Ja, likte med farger jeg også. Men gikk for den som var mest safe :)

Hvor har du bestilt din? Hører myggnettet til vognen?

 

Jeg bestilte fra vognverden.no. Myggnett fulgte ikke med, men bestilte det fra samme sted.

 

Der bestilte jeg også :) Har bestilt et regntrekk med myggnetting i. Håper den kommer neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
baby merc q7 exclusive. bestiller den etter ferien. woohoo.. :P:P ;)

 

har endelig bestilt den... gleddddeeeerrrr meeeeggggggg... woohhoooo.... råtøff i himmelblå og cremehvit.... 3 i 1 - med sovepose og vinterdekk.. hihihihi :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
baby merc q7 exclusive. bestiller den etter ferien. woohoo.. :P:P ;)
har endelig bestilt den... gleddddeeeerrrr meeeeggggggg... woohhoooo.... råtøff i himmelblå og cremehvit.... 3 i 1 - med sovepose og vinterdekk.. hihihihi :P :P

 

Har du fått den? Hvordan er den? Lurer på en slik selv, men finner ikke mye om de på google..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.babymerc.pl/ også klikk på engelsk :P

 

er super fornøyd. alle som har sett vognen kommenterer også hvor fin den er.

 

den er veldig solid og har god fjæring på alle hjul. anbefaler på det sterkeste.

selve merket er ikke kjent her i Norge men jeg liker å ha ting som ikke alle andre har og jeg gjorde mye research før jeg kjøpte den. den er veldig god på vinterføre og kommer med så mye utstyr. og garanti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ringte en av babybutikkene på Lillehammer i dag, og de har fått inn EasyWalker June i går, så da blir det en tur innom der når vi skal dit til helgen :) Merkelig at ingen Oslo-butikker har den, men sannsynligvis begge Lillehammer-butikkene. Gleder meg til å se den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...