***oss over 30***
Skrevet i går, 22:35
Snarvei til forumene
Skrevet i dag, 05:48
Kjære Powerpuff; det var skikkelig trist å lese at spiren din ikke satt. Jeg håper du fikk deg et digert glass vin, og at du blir gravid igjen superfort! Krysser alt for deg!
Nydelige Tussemor; Jeg som vraltet meg igjennom kjøpesenteret i går og tenkte på deg
Når det gjelder lekking av fostervann, så er vel kanskje Grøne på føden? Pga infeksjonsfaren får du jo ikke lov til å gå slik! Så utrolig spennende! Masse lykke til med det som ligger foran deg! Håper du får en fin fødsel!
En til Please; noen dager er det lov til å gråte litt! Håper du har tørket tårene, og at ting ser lysere ut i dag. Vondt å ha det slik... men ikke ulovlig å vise følelser! Mannen min er raus med bamseklemmer når jeg har det slik
Husker ikke hvem som snakket om spekemat... men det er virkelig noe jeg savner å spise!!! Har lagt inn bestilling på masse spekemat, hjemmelaget potetsalat, eggerøre, hjemmebakt flatbrød fra nabo'n på 84, og ekte rømme. Det blir første måltid etter hjemkomst med Sofie! Tenker det skal virke motiverende under pressinga ja! Garantert ikke vakum denne gangen
På tide å starte dagen her! Håper sola skinner på noen ihvertfall! Selv om det er tungt med varmt vær, så gleder jeg meg til alt dette regnet blir borte igjen...
Mange klemmer til alle de nydelige støttekontaktene
Skrevet i dag, 06:29
Men nå får jeg pakke ned litt kjeks jeg kan spise i bilen innover for å stille kvalmen litt *gjeeesp*
Skrevet i dag, 08:09
Minimusa: Dette er vel igrunnen tiden hvor du skal ta vare på deg selv og ikke slite deg ut, så jeg syntes det hørtes lurt ut med litt ekstra søvn!!!!!! Jeg sliter sånn med å sovne på kveldene og da hjelper det fint lite at ungene kommer joddlende ca 0700 og er klar for en ny dag
Nå er det snart barnehagetid, så skal jeg fortsette med julegaveproduksjonen før jeg skal til byen en tur + ha klubb i kveld!!!!!!!! Gubben skal få levere ungene i morgen, slik at jeg ikke trenger å stresse med den slags før kontrollen!!!!!!!!
Ønsker dere alle en strålende god dag!!!!!!!!!!
Skrevet i dag, 08:13
Skrevet i dag, 08:18
Power puff,så trist at det var over,men du virket jo forbredt,så da er det bare å kline til med vår patenterte rødvinsorgasme så er du snart like vraltende som resten av oss
Her er det 19 dager igjen,så jeg har beordret tur til Ikea i helgen for å kjøpe en kommode vi må ha til de store gutta være,for å få flyttet rundt på klærne til alle ungene så stellekomoden blir tom til reka. Bilsete,nan og maltekstrat+flasker skal og kjøpes. Pluss et sett med klær,for her er det ingenting...
Jeg gleder meg til å sove på magen,det er det første jeg gjør på barsel,snakket med gubben om det igår kveld at om 19 dager ligger du med reka på brystet og prøver å sove mens jeg ligger som en sjøstjerne på magen ved siden av og snorker
Dessuten gleder jeg meg til rødvin og bamsemums
Skrevet i dag, 09:03
En til, please
Du skriver så levende og følte virkelig med deg snuppa. Det er lov til å være trist og lei og hulke. Alle har vi slike dager, og en liten trøst er jo at det kommer bedre dager også
Har en magefølelse av at du ikke trenger vente for lenge på en positiv test
Lykkelig
Synes det høres deilig ut med en hjemme dag!!!
Boller og kakao med krem foran tv
Grøne
Tussemor
Må bare sette meg på flyet først kanskje *knis*
Kjekt å være tidlig ute med julegaver
Håper du klarer å få litt søvn mens ungene er i bhg, kan ikke være lett for deg når du ikke får den søvna du så sårt trenger.....og unger som kommer jodlene inn tidlig på morran.
Kan ikke akkurat be dem om å sove tre timer til
Minnimusa
God bedring!!!
Fiemamma
Blir så glad og rørt hver gang jeg tenker på at du er gravid vennen!!! Veit du har hatt det tungt og slitt masse med helsa di så dette unner jeg deg av hele mitt <3
Da er fritimene mine over og jeg får gjøre meg klar til å gå ned til klasserommet!
Ha en fin fin dag alle dere herlige damer i dette fantastsike nabolaget
IKM ca 13. Juni
Skrevet i dag, 09:43
Jeg har IKM imorgen, og har som vanlig hatt en veldig god følelse, med masse symptomer... MEN.... I dag hadde tempen sunket ganske mye, så sammenlignet med forrige mnd temping så kommer mensen i dag
Jaja... Håper alle har en bra dag, lykke til alle som er rett rundt "fødehjørnet", alle med en liten spire i magen og trøsteklemmer til dere som ikke har det
Skrevet i dag, 10:04
Noen som nevnte gjærbakst??? Jeg er med altså!
En til please: Håper det er graviditetshormoner som har skylda! Hvis ikke er jo disse evige syklusene med prøving nok til å utløse en del emosjoner da. Håper inderlig spira sitter snart for deg det fortjener du! Hva jobber du med forresten? Kanskje du har sagt det før men du vet, teflonhjerne...
Nærmer du deg EL Dossa, eller tar jeg helt feil? Jeg føler på meg at du snart må lykkes nå altså!
Ellers må det være nydelig å kjenne liv Fiemor, det gleder jeg meg også til! Men er nok lenge til enda.. Sist kjente jeg ikke før rundt uke 18-20 tror jeg. Er nå 9+0 så smører meg med tålmodighet..
Lykkelig4: Den flommen ser ille ut, håper ikke dere bor alt for utsatt til? Ellers høres jo boller og kakao herlig ut da....hmm ble inspirert her jeg nå!
Heier på deg også Tussmor, håper du kommer igang snart av deg selv! Og Minnimusa, jeg syntes den ekstra sovingen hørtes veldig fornuftig ut. Og håper tempingen din tar feil MissAlma! It ain´t over til it´s over vet du
Ha en nydelig dag alle nabokoner!
Skrevet i dag, 10:06
Dossa, du er alltid hjertelig velkommen!!!!!!!!!!
Skrevet i dag, 10:16
Har ikke sexa på to dager så ikveld skal gubben tas
Håper magefølelsen din stemmer slik at jeg kan joine deg!!!!
Jeg er lik deg....gjærbakst er skikkelig nam nam!! Stor koser meg hvis jeg får noe nylaga gjærbakst
Tussemor
Bak en kake også da for å toppe det hele *knis*
IKM ca 13. Juni
Skrevet i dag, 11:28
Huset vi bor i har stått trygt i over 100 år. Men jordene rundt er flommet, og flere veier rundt oss er stengt. Et hus lenger ned i gata måtte evakueres i går ettermiddag. Er glad for at jeg ikke har vakt i ambulansen på dager som dette... Heldigvis har det ikke regnet noe de siste timene, og mine stakkars høner har faktisk våget seg ut! Gleder meg til sommer og grilling kjenner jeg! Den lille smaken vi hadde av sommer i pinsa, var helt herlig! Ble halv-ferdig med prosjekt hage. Er ikke ferdig med å plante ut, eller ordne kjøkkenhagen. Siden jeg ikke kan hvile med alle lykke-trollene hjemme, så skal jeg nå kose meg skikkelig med et lass stryketøy!
Skrevet i dag, 11:32
Dossa, du er alltid hjertelig velkommen!!!!!!!!!!
Synes du er flink som har overskudd til å strikke! Allerede nå er jeg meget selektiv på prosjekter!
Lykke til!
Skrevet i dag, 12:54
Lykkelig_4♥♥♥♥ skrev i dag, 11:28:
Huset vi bor i har stått trygt i over 100 år. Men jordene rundt er flommet, og flere veier rundt oss er stengt. Et hus lenger ned i gata måtte evakueres i går ettermiddag. Er glad for at jeg ikke har vakt i ambulansen på dager som dette... Heldigvis har det ikke regnet noe de siste timene, og mine stakkars høner har faktisk våget seg ut! Gleder meg til sommer og grilling kjenner jeg! Den lille smaken vi hadde av sommer i pinsa, var helt herlig! Ble halv-ferdig med prosjekt hage. Er ikke ferdig med å plante ut, eller ordne kjøkkenhagen. Siden jeg ikke kan hvile med alle lykke-trollene hjemme, så skal jeg nå kose meg skikkelig med et lass stryketøy!
Så herlig Lykkelig <3 at du og gulla dine koser dere!!!
Synes jeg kjenner den gode lukta av boller og varm kakao *yummi*
Får bare såååå lyst på dette jeg også
En 5 kilo baby
Hvor store har de andre vært ved fødsel?
Jeg vil også ha tilbake den deilige sommeren vi hadde i pinsen
Sitte ute seint og nyte sola og varmen, og ikke minst grille masse god mat *nam nam nam*
IKM ca 13. Juni
Skrevet i dag, 17:07
Klem
Skrevet i dag, 17:11
Klem
Wohohohoooooo så godt å høre snupps
Digg at kvalmen har gått over!!
Hvordan er det med bekkenet ditt da?
Nå kan du så absolutt nyte sommeren Fiemamma
Gleder meg til du skal på UL om en måneds tid
IKM ca 13. Juni
Skrevet i dag, 17:29
En til: har du ikm snart, eller? Og er du ferdig med 'utredningen' din? Tipper spiren sitter snart for deg - er jo ikke lenge siden du klarte det!
Tussemor: Hang in there! Før du aner det har du baby og søvnløse netter
Ønsker: håper formen er bedre. Hold ut du også! Dere får tenke på oss som gjerne skulle vært i deres sko
Ellers blir jeg gjerne med på gjærbakst og latte - hadde blitt årets kaffeslabberas!
Har tendenser til senebetennelse i høyre arm og orker ikke skrive så mye for tiden, i tillegg til at hverdagen er særdeles travel med to 'store' barn som skal på trening, fotballkamper, kor etc. og som har myyye lekser som de helst ikke vil gjøre...
Men el kom iallfall på mandag, litt før planlagt. Fikk ikke testet eller lagt inn aksjer på hytta i helga pga barn på rommet, men fikk nå hevet oss rundt og gjort det som gjøres skulle for at det skal bli baby i februar!
Nei, mannen er borte og nå venter oppvasken og klesvasken!
Skrevet i dag, 18:03
Skrevet i dag, 18:16
Liker definitivt den nye overskriften "snart gravide"!!!
Powerpuff: så lei på dine vegne!!!! Må være utrolig kipt å oppleve! Håper at du blir gravid raskt igjen!! Klem til deg ❤
Grøne: tenker på deg nå, og håper det snart blir baby på deg!
Tussemor: og deg!!!! Synes virkelig synd på deg som må gå over!! Det er såååå tungt på slutten!!!
En til please: jeg har slike dager jeg og!! Ikke så mye når jeg er gravid faktisk! Men humøret kan svinge ekstremt i forbindelse med menssyklusen. Kan være helt ute å kjøre en hel uke før mensen! Ikke så mye annet å gjøre enn å komme seg gjennom/ overleve dagen! Håper det er bedre i dag! Og håper spiren sitter snart! Klem!
Symbio: godt å høre at alt så greit ut på ul! Og bra du får oppfølging
Nå husker jeg ikke mer... Ha en fin kveld alle Bim-venner
Snart gravide:
Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.
**Cayenne** (IKM 7.6., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)
En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai).
ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)
Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)
Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )
Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.
Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)
Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 13. juni. 36pp
LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)
Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus
Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn
MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 12.06)
1.tri:
Supersnusken (termin 28.des)
Minnimusa(31 år, Østfold, inseminering DK, termin 30.januar)
2.tri:
Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)
m1980 (termin 29. Aug) ?
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10
nerdybirdy (termin 23 oktober)
Fiemamma (termin 21.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 21 november, førstegangs)
3 trimester:
Tussemor5 (termin 16 mai )
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )
Bumblebeee (termin 26.6)
Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland
Født:
Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. April.
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Skrevet i dag, 18:23
Ønsker3gull skrev i dag, 18:03:
Klart dere har lov til å klage, var selv ufattelig lei på slutten! Prøvde bare å muntre dere opp litt
Nå forlanger ungene pannekaker til kveldsmat, så da er det bare å stille opp! Har i ti egg, så det blir vel heller omelett. Men så får de i seg litt egg, som de ikke er så glad i ellers.
Grøne: Er du på sykehuset, eller??! Lykke til med det forestående isåfall!