***oss over 30***
Skrevet 08 juni 2012 - 06:35
Så artig med mye aktivitet.
Velkommen til alle dere nye, håper dere trives og snart sitter med store mager hele gjengen.
Jeg har termin 1. oktober, men holder meg her...for her trives jeg..:-D
Alt går bra, foruten en sinnsyk hodepine bak venstre øye.
Gjør ekstra vondt hvis jeg bøyer meg ned eller løfter tungt.
Snarvei til forumene
Skrevet 08 juni 2012 - 09:42
Huff...dette gikk litt fort i svingene, men må jo bare søke før kveldsvakten min begynner og så heller tenke etterpå
Er ellers på vei inn i dpo-land...noen flere?
Skrevet 08 juni 2012 - 09:47
Skrevet 08 juni 2012 - 12:27
Her er jeg på tr dag nr 8, har min lengste tr ever, tror nok det er fordi jeg har begynnt med levaxinen, sikkert litt i ubalanse!
Ellers så ligger jeg sjuk, skikkelig forkjølet, vondt i hodet og nakken og kjempeslapp
men bedre at jeg er sjuk no enn rundt el, hehehe!
En til please: spennende da at du er tilbudt jobbintervju, ikke lett å vite hva man skal gjøre hvis man allerede har en jobb som man er veldig glad i! Og lykke til med de neste ukene; spennende
Najaden, lykke til til deg også, skal krysse fingrene for deg, og så håper vi på klaff!!
Skrevet 08 juni 2012 - 17:00
MEN... tar alle prøver tester av el, teller dager etc? Dette har jeg aldri gjort! Føler meg litt amatør, til tross for at vi har fått til 3 på henholdsvis 2 og 1 pp....
Skrevet 08 juni 2012 - 18:28
Rime: kjempebra at du endelig får oppfølging
til alle: ha en god el og homping
Skrevet 09 juni 2012 - 19:02
Tussemor, har du hørt noe mer om jobben? Følger spent med på deg
Rime, usj er du blitt sjuk? Se til å bli frisk til EL, ja
Bomsa, hyggelig å høre fra deg igjen! Vet du hva denne hodepina kommer av? Håper den gir seg snart, svangerskapet blir tungt nok etter hvert om man ikke skal ha sånne plager også.
Hmm, ja da har jeg allerede glemt resten...
Jeg tok en digital test i dag, og den lyste snilt og pent "gravid 2-3" mot meg
Ha en flott kveld alle sammen! Stor tigerklem
Skrevet 09 juni 2012 - 19:54
Tigerlise&Anton prøver igjen skrev 09 juni 2012 - 19:02:
Jeg tok en digital test i dag, og den lyste snilt og pent "gravid 2-3" mot meg
Ha en flott kveld alle sammen! Stor tigerklem
Gratulerer så masse!
Skrevet 09 juni 2012 - 20:15
Skrevet 09 juni 2012 - 22:56
Skrevet 10 juni 2012 - 00:21
Natti natt.
Skrevet 10 juni 2012 - 21:13
Lykke til i morgen til deg også Tusssemor, og klart det kommer en spire til deg også!! Den som venter på noe bra vet du...
Najaden, hvordan går det med deg?
Rime..håper du snart kan kaste tanta på dør og "get down to business"
Her i dpo-land er det fint lite tegn på graviditet, det vil si null! Er bare skikkelig sur og og må stadig ta meg sammen for å ikke slippe løs supermeggen i fri dressur(grøss). Det er rart at jeg går på den hver gang...bare såvidt over EL og jakten på tegn starter, og når de ikke umiddelbart melder seg er konklusjonen den at det ikke klaffet denne gangen heller. Kanskje bare for å dempe en eventuell skuffelse? Er så utrolig baby-syk. Har til og med navnene klare, hulk...
Dette innlegget har blitt redigert av En til, please.: 10 juni 2012 - 21:16
Skrevet 10 juni 2012 - 21:42
Skrevet 11 juni 2012 - 06:36
En til please - DPO land her og. Eller - tror ikke jeg har hatt EL denne perioden, så det er ganske frustrerende
Men SELV om jeg ikke tror på EL denne syklus, så leter jeg stadig etter graviditetstegn. Ganske idiotisk, men sånn er jeg altså nagla sammen....
Skrevet 11 juni 2012 - 08:55
Skrevet 11 juni 2012 - 11:28
Dag 10 dpo, eller dag 10 i syklus?
Her er jeg - i beste fall (om el har skjedd, selv om det ikke virker sånn) på dag 5 dpo - og en liten stemme inne i meg hvisker insisterende "test, test, test" - selv om jeg 1) VET at det er alt for tidlig 2) Tror at jeg ikke har hatt el denne sylkusen...
Skrevet 11 juni 2012 - 12:59
Er helt på felgen igjen og kaster opp alt jeg spiser.
Har vært litt mye i det siste og har ikke hatt mulighet til å "lytte til kroppen" så da får jeg vel betale nå...:-(
Nok surking nå..:-)
Så greit at du fant en avgjørelse som passer det Tussemor, og ENDA bedre alle disse gravidesymptomene..:-D
Var det ikke nettopp en test på gravidetester? Der det var en test som slo ut helt ned til 10 i hcg?
æsj, husket ikke hva den heter heller...
Nå er det mange som sitter og venter på testing og det er en utrolig spennende tid...gleder meg med dere alle..:-)
Tigerlise, hvordan er formen?
Skrevet 11 juni 2012 - 15:43
Flott Metti, bare å kose seg og kjøre på!
Her testet jeg nettopp positiv på eggløsningstest men lite eggløsningssmerter? Kan det da være at jeg blir å teste positiv i morgen også på el-test?
Spennende dette. Har så stor trua på at denne måneden blir det å skje!
Tussemor, du har nok tatt riktig avgjørelse for deg. Du hørtes sikker ut i din sak.
Tigerlise, når var det du skulle i UL? Eller var det kun vanlig kontroll?
Skrevet 11 juni 2012 - 18:45
Bomsa, du må passe på deg selv nå, ikke slit deg ut for mye (jada, vet hvordan det er, man måå bare... Er slik jeg også, serru
Arytai, jeg skal på kontroll på torsdag. Forstod det sånn at det blir UL også, men er ikke heelt sikker. Kan vel ikke se all verden, men kanskje en liten prikk? Tror jeg er ca 5 uker i dag...
Najaden, hvor lenge klarer du å holde ut før du må fram med pinnen, da? Jeg pleier å sprekke rundt dag 7, hihi. Håper du får gode nyheter om noen dager
Rime, hvordan er formen?
En til, please, hvor mange dpo er du? Testet enda? Ser ut som det kan bli mange spennende oppdateringer de nærmeste dagene
Skrevet 11 juni 2012 - 19:33
Enig med deg. Blir spennende fremover ang testing:)