Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ting gikk visst overraskende fort for oss! For noen dager siden fikk jeg en positiv test. Litt usikker på hva som blir termindato, men blir nok i slutten av april en gang (jeg er notorisk dårlig på å registrere når jeg får mensen og har null peil på hvor lang syklus jeg har). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange som er midt i 30 årene her? Lyst på nr 4 men mannen vil ikke ( dvs han bruker ikke prevensjon for tiden, hopper av i svingen) og det har han gjort i 5 år, ikke vært så mye sengekos siden jeg har gått skole de 2 siste årene og fult opp med 3 barn fra før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Mange som er midt i 30 årene her? Lyst på nr 4 men mannen vil ikke ( dvs han bruker ikke prevensjon for tiden, hopper av i svingen) og det har han gjort i 5 år, ikke vært så mye sengekos siden jeg har gått skole de 2 siste årene og fult opp med 3 barn fra før....

Før eller siden blir det barn av det, ja - bare kjør på og ha sex rundt eggløsningen... slik har vi fått det til... etter at han aldri livet ville ha nr 3. I dag er han den gladeste pappaen (og meget glad for at "jeg har lurt han"). Men vi har da 3 til sammen. Tror ikke på nr. 4 pga alderen til oss begge. Hvis, så er det selvsagt et velkommen under....men her blir kondomen brukt nå.

 

Anonymous poster hash: c1b21...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei :)

 

Da har vi bestemt oss for å prøve på å få et par "attpåklatter". Det vil si at jeg har 2 fra tidligere på hhv 12 og snart 16. Han har pr dags dato ingen, og dette vil vi nå forsøke å gjøre noe med ;)

 

Planen er å ta ut P-staven 27.01. (Ja det er planlagt :P) og jeg kjenner at jeg er spent på dette. Det er jo år og dag siden førstemann (jeg var da 19) og jeg gjør nå det motsatte av hva jeg bestemte meg for den gangen, nemlig begynne på et nytt kull når jeg nærmer meg de 40 (er i skrivende stund 35). Men det er rart hvor fristende det er å lage et tilskudd (eller 2) på familietreet når man endelig møter den rette.

 

Jeg begynte å lese denne tråden fra første melding, og ble nesten forelsket i de som hadde startet den. For et samhold og for en støtte de hadde/ga :) Nå er jeg klar over at den er flere år gammel, og jeg måtte gi meg ca på side 60, noe jeg er glad for nå da jeg ser det er 648 sider til sammen. Håper med dette at vi kan ta den opp igjen og fortsette en tråd for de av oss som er over 30, og av forskjellige grunner velger å bruke eggstokkene for første gang, eller som meg, børste støvet av de man allerede har brukt mens man håper de fremdeles husker hva de egentlig er til for.

 

Sånn ellers så har jeg konisert 2 ganger, og mistet den ene egglederen til en XU for noen år tilbake, så må si at jeg er ganske spent på dette babyprosjektet :o Mulig det kan bli godt med støtte og medsøstre når den tid kommer.

 

Ellers:

 

Noen som har erfaring med å bli gravid etter å ha tatt ut p-stav, etter et par koniseringer eller etter å ha fjernet en eggleder? Gjerne spre rundt dere med statistikk, erfaringer og lignende :P Selv om jeg vet det ikke er sikkert det vil være likt for meg er det godt å høre hva andre har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...