Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Spotta litt brunt igjen. Føler jeg har oddsen i mot meg nå, og har bestilt legetime til i mårra :(

Sender deg en kjempe klem og krysser fingrene for deg og at dette går bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Nå spør jeg nok om verdens dummeste og sikkert flaueste spm ever, men når dere sier dere kjenner ømme og såre pupper, hvordan kjenner dere dere frem til det?

 

Klyper dere i brystvorta eller trykker på puppene 😂 ✌kjenner jeg dør her jeg spør, men lurer pga jeg selv bare dytter håndflata fort inn i puppene og thats it hehe 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det når jeg klemmer på de fra sidene. Kan bli ømme før mens og, da er det mer hele puppen, mens når jeg har vært gravid har det vært mest på siden. He he... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Jeg kjenner det når jeg klemmer på de fra sidene. Kan bli ømme før mens og, da er det mer hele puppen, mens når jeg har vært gravid har det vært mest på siden. He he... :fnise:

Hehe takk for svar :) kjente jeg døde inni meg men måtte bare spørre hehe

 

😳😳😳

Endret av prøver1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjenner det når jeg klemmer på de fra sidene. Kan bli ømme før mens og, da er det mer hele puppen, mens når jeg har vært gravid har det vært mest på siden. He he... :fnise:

Hehe takk for svar :) kjente jeg døde inni meg men måtte bare spørre hehe

 

 

 

hahahaha  :laugh:

 

Jeg kjenner det over hele puppen, spesielt om jeg går uten BH.. men da har nok tyngdekraften noe med å gjøre også  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta litt brunt igjen. Føler jeg har oddsen i mot meg nå, og har bestilt legetime til i mårra :(

 

Krysser det som krysses kan, og sender deg en stor klem og masse, masse lykkeønskinger  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg nok om verdens dummeste og sikkert flaueste spm ever, men når dere sier dere kjenner ømme og såre pupper, hvordan kjenner dere dere frem til det?

 

Klyper dere i brystvorta eller trykker på puppene ✌kjenner jeg dør her jeg spør, men lurer pga jeg selv bare dytter håndflata fort inn i puppene og thats it hehe

Jeg aner egentlig ikke, men regner med at de er ømme bare man kommer borti dem eller at de er ømme og såre hele tiden... Hender jeg er sånn når jeg har mensen. Da skal det ikke noe særlig til før jeg synes det gjør "vondt". Det er ikke store smerter, men ømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grudde meg så fælt til å ta den testen, sto på badet og skalv og tenkte at den kanskje til og med kom til å vise 1-2, men så kom det opp 3+! Var helt sikker på at jeg kom til å få et slag i trynet! Venter på svar på når jeg skal til legen, men regner med at det blir i løpet av dagen. Skal bare be om å få tatt de blodprøvene, da får jeg antagelig et svar før helga. Ser litt lysere på det nå. Skulle bare ha vente til mandag og ul under vanlige omstendigheter, men dette går skikkelig ut over konsentrasjonen min, og nå er det bare ni dager igjen til eksamen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt av deg å dra til legen Krumelur! Det er ikke bra for psyken og gå rundt med så mye bekymringer, spesielt ikke når man egentlig skal lese til eksamen!! Krysser fingrene for deg :) :) :)

 

Prøver1984: Jeg trengte hverken å klype brystvorter eller kjenne på brystene for å konstatere at de var ømme.. Hadde så ufattelig vondt at når jeg gikk ned trappa måtte jeg tviholde på brystene ;) Guuuud det var vondt!! Kunne ikke gå fort eller springe, klarte ikke ta på meg BH osv. Au au au!! Er veldig glad for at jeg ikke har vondt lenger ;)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Grudde meg så fælt til å ta den testen, sto på badet og skalv og tenkte at den kanskje til og med kom til å vise 1-2, men så kom det opp 3+! Var helt sikker på at jeg kom til å få et slag i trynet! Venter på svar på når jeg skal til legen, men regner med at det blir i løpet av dagen. Skal bare be om å få tatt de blodprøvene, da får jeg antagelig et svar før helga. Ser litt lysere på det nå. Skulle bare ha vente til mandag og ul under vanlige omstendigheter, men dette går skikkelig ut over konsentrasjonen min, og nå er det bare ni dager igjen til eksamen..

så utrolig godt å høre krumelur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Lurt av deg å dra til legen Krumelur! Det er ikke bra for psyken og gå rundt med så mye bekymringer, spesielt ikke når man egentlig skal lese til eksamen!! Krysser fingrene for deg :) :) :)

 

Prøver1984: Jeg trengte hverken å klype brystvorter eller kjenne på brystene for å konstatere at de var ømme.. Hadde så ufattelig vondt at når jeg gikk ned trappa måtte jeg tviholde på brystene ;) Guuuud det var vondt!! Kunne ikke gå fort eller springe, klarte ikke ta på meg BH osv. Au au au!! Er veldig glad for at jeg ikke har vondt lenger ;)

hehe såpass ja... DA snakker man ømme ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurt av deg å dra til legen Krumelur! Det er ikke bra for psyken og gå rundt med så mye bekymringer, spesielt ikke når man egentlig skal lese til eksamen!! Krysser fingrene for deg :) :) :)

 

Prøver1984: Jeg trengte hverken å klype brystvorter eller kjenne på brystene for å konstatere at de var ømme.. Hadde så ufattelig vondt at når jeg gikk ned trappa måtte jeg tviholde på brystene ;) Guuuud det var vondt!! Kunne ikke gå fort eller springe, klarte ikke ta på meg BH osv. Au au au!! Er veldig glad for at jeg ikke har vondt lenger ;)

hehe såpass ja... DA snakker man ømme ja :)

 

Det der er nå veldig individuelt da, sååå ømme pupper har jeg aldri fått;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min var ikke der i dag, men fikk komme å ta blodprøve. De hadde så klart akkurat sendt av gårde dagens blodprøver, men det er jo egentlig ikke så viktig å vite svaret før jeg har tatt prøve nr to. 

 

Det er helt utrolig, men nå har puppene begynt å bli ømme igjen! Den kroppen er altså til å bli gal av... Nå er det  bare et par dager til jeg er der jeg var da jeg begynte å blø forrige gang, så blir spennende nå.

 

OK, da skal jeg prøve å jobbe litt, istedenfor å spamme ned denne tråden med mine bekymringer  :rolleyes: Takk for at dere er her, jenter! Ønsker alle en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Legen min var ikke der i dag, men fikk komme å ta blodprøve. De hadde så klart akkurat sendt av gårde dagens blodprøver, men det er jo egentlig ikke så viktig å vite svaret før jeg har tatt prøve nr to. 

 

Det er helt utrolig, men nå har puppene begynt å bli ømme igjen! Den kroppen er altså til å bli gal av... Nå er det  bare et par dager til jeg er der jeg var da jeg begynte å blø forrige gang, så blir spennende nå.

 

OK, da skal jeg prøve å jobbe litt, istedenfor å spamme ned denne tråden med mine bekymringer  :rolleyes: Takk for at dere er her, jenter! Ønsker alle en fin dag!

hehe disse puppene altså... et evig mysteriet :P 

 

MEN jeg syntes faktisk ikke puppene mine er spesielt gode idag faktisk... dødsømme på sida :o og vet ikke om jeg skal gjøre det men når jeg såvodt klyper i nippel gjør det så innisatans vondt, kjennes ut som lynnedslag når jeg klyper de lett :o

og normalt tåler jeg dette hahahahaha :)

 

 

men så bra du får tatt blodprøve idag, da har du mest sannsynlig svaret på fredag om de sender den imorgen tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur: hurra for 3+ på testen :) jeg hadde en uke rundt den tiden du er nå hvor puppene ikke var øm i det hele tatt, men så kom det tilbake med et brak plutselig :) men for at du skal klare å senke skuldrene dine, så er det kanskje greit å få måle hcg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur: Hurra for 3+!! Det må jo være positivt! Håper blodprøvene bekrefter stigningen i HCG og at du får ul som beroliger deg :)

 

Pupper ja. Her trenger jeg absolutt ikke ta på noe for å vite de er ømme! Er så vonde atte! Kjennes godt i trapper tross god BH, og jeg våkner da jeg snur meg om natta fordi det gjør vondt når de "skifter side" enda jeg sover med treningsbh nå! Hjelpes... Mest ømme på utsiden ja, og fulle av blodårer er de nå. Kanskje det har sammenheng med at jeg har fått veldig små bryster etter bruk av p-piller, de forsvant jo nesten dessverre. Nå er det kanskje mye som skal gjøre på en gang der inne. Vokser endel ja, har hittil bare vokst inn i mine gamle bh'er da... Klager ikke! Mulig også at progesteronstøtten jeg går på bidrar til ekstra symptom på den fronten, jeg vet ikke, vanskelig å si. Men de var rimelig ømme før jeg startet på medisinene også, nå er de blitt enda verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med 3+ Krumelur. Håper at blodprøvesvarene gir deg oppløftende nyheter :)

 

OK, tid for en kopp te og Walking Dead. Har ikke sett de 2 siste episodene så dette gleder jeg meg til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...