Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott FruMille! Koselig å høre!

 

 

Jeg krysser alt jeg har for at det går bra med deg Krumelur. Det er ikke godt å gå inn i helgen med bekymringer. Jeg håper at du klarer å slappe av og at det bare er falsk alarm. 

 

Jeg sitter på sofaen nå med en kosepus ved siden av meg. Seriøst - dette er en katt som virkelig ikke liker mennesker annet enn min datter (katta forguder datteren min, meg bare biter hun). Men etter at jeg ble gravid så har hun oppført seg så pent mot meg. Hun kommer og vil kose og snuser på meg stadig vekk. Hun legger seg tilogmed i senga ved siden av meg på natta og skal helst være i nærheten. Jeg lurer på om hun lukter hormoner? Uansett så syns jeg det er koselig. Etter 2 år med katta så er det fader meg på tide at hun begynner å like meg hehehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hehe peppapig.. Har hørt dyr kan reagere på graviditet faktisk men om det stemmer er en annen sak hehe.. Men koselig at katta endelig vil kose hos deg også da hehe etter 2 år var det på tide :P

 

Uff Krumelur, dette var ikke noe hyggelig for deg, men symptomer kommer og går uten at det trenger å bety noe.. Så prøv å berolige deg med at dette går bra <3 ønsker deg en god helg iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gravide:
Minnimusa: 33 år, har ei Tullehøne født jan 14.
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014
Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)
Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis
Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆
Adenomyose: 36 år, bor i Oslo. Samboer. Ingen barn, 5 stebarn. Prøver i ca 10 år. 1 MA mars 2012.
IVF-innsatt 1 egg 19/10-14.
Susa84: 30 år. Sønn fra før 2003. 1.ivf okt 2014, fryseforsøk jan 2015
1.trimester
Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!
FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni
ØYNE: 33 år, samboer, prinsesse født januar 2014, termin med nr. 2, ca 7. juli
2.trimester:
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Bonanza: 36 år, 3 barn, termin 13 mai 2015
Great 42 samboer og en sønn på 5. Endelig gravid etter 3.5 prøving. Termin 17 mai 2015
3 trimester:
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des
Født:
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker, men jeg tror det har stoppa opp inni der. Tok en sånn test med ukeindikator, og den viste fortsatt 2-3, samme som for en uke siden. Regner med at det bare er å vente på å begynne å blø. Trodde faktisk det skulle gå denne gangen, faen heller! (unnskyld språket...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Takk for gode tanker, men jeg tror det har stoppa opp inni der. Tok en sånn test med ukeindikator, og den viste fortsatt 2-3, samme som for en uke siden. Regner med at det bare er å vente på å begynne å blø. Trodde faktisk det skulle gå denne gangen, faen heller! (unnskyld språket...)

Hmm kanskje du skal høre med fastlegen din om du kan få henvisning til ul? Er jo virkelig ikke noe godt å ikke vite :/

 

Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krumelur: så leit... men it ain't over til the fat lady sings! Ikke gi opp håpet helt enda.

 

Jeg er også helt enig med deg i at jeg også misunner de som jublende publiserer positiv graviditetstest på FB med beskjeden om at de blir foreldre da og da... Selv uten å ha mistet vet jeg såpass at det på ingen måte er garantert.

 

Men, den dagen man endelig lykkes og får sin baby i armene er man så inderlig klar over hvilket mirakel det faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et innlegg i stad men må ha glemt å poste det. Skal på ul neste mandag, men tenker jeg drar og tar blodprøver hvis ikke jeg har begynt å blø til mandag. Vil bare ha det overstått så jeg kan konsentrere meg om å lese til eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har ikke kommet noe etter det lyserosa i går ettermiddag. Det er jo forsåvidt positivt. Har mensmurringer, og går og sjekker hele tida. Er mer det at puppene ikke er ømme, og den testen i dag, som får meg til å tro at det er noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur: Jeg krysser fingre og alt annet for at det går bra med spiren din! Og eksamen! Vondt og slitsomt og ikke vite! Jeg tenker også på hvor godt det hadde vært å være lykkelig uvitende om alt det som kan gå galt underveis! Blir nesten sint når jeg ser høygravide som løper rundt og er super aktive og totalt bekymringsløse!

Sender deg en god klem, Krumelur!

 

FruMille: Så herlig å se den lille spira på ultralyd og se at det er liv! Nyt det! Masse lykke til framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre FruMille :) :) Jippi!!

 

Krumelur: HUFF!!!! Skjønner så altfor godt hvordan du har det, og det er en så utrolig forferdelig følelse :( Da jeg ble gravid denne gangen hadde jeg veldig varierende symptomer og spesielt brystene var "av og på". Så det er ikke nødvendigvis at det går galt selv om brystene ikke er like ømme hele tiden! Jeg fikk helt panikk pga disse varierende symptomene, men klarte å roe meg ned etter å ha vært på UL. Var faktisk på første UL i uke 4 (før utenlandsferie), det var ikke mye de kunne se så tidlig, men vi fikk se en liten plommesekk med hvit ring rundt (denne hvite ringen var visstnok et veldig godt tegn). Så selv om du bare er ca 5 uker på vei ville jeg ha ringt legen og fått en haste-UL pga blødninger og bekymringene dine!! Ønsker deg det aller beste, krysser fingre og tær for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på spiren din, Krumelur! :duskedame: Det er vel egentlig ikke noe som tyder på at ting ikke er som de skal? Ved første barn hadde jeg ømme pupper rundt el, men det hadde gitt seg rundt ikm. Husker ikke forrige graviditet, men tror ikke jeg hadde ømme pupper i begynnelsen da heller. Tror kroppen venner seg til at de er litt "utvidet", slik at det ikke kjennes vondt. Klem til deg :klem:

 

Ellers noen som har ikm snart? Vinterblomst, kanskje? Jeg dr vel ca 11 dpo, har ikke falt meg inn å teste. Man får jo ikke så store forhåpninger etterhvert...

 

Nå blir det snart taco-aften her, må bare handle først...

Ønsker alle GOD helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott FruMille! Koselig å høre!

 

 

Jeg krysser alt jeg har for at det går bra med deg Krumelur. Det er ikke godt å gå inn i helgen med bekymringer. Jeg håper at du klarer å slappe av og at det bare er falsk alarm. 

 

Jeg sitter på sofaen nå med en kosepus ved siden av meg. Seriøst - dette er en katt som virkelig ikke liker mennesker annet enn min datter (katta forguder datteren min, meg bare biter hun). Men etter at jeg ble gravid så har hun oppført seg så pent mot meg. Hun kommer og vil kose og snuser på meg stadig vekk. Hun legger seg tilogmed i senga ved siden av meg på natta og skal helst være i nærheten. Jeg lurer på om hun lukter hormoner? Uansett så syns jeg det er koselig. Etter 2 år med katta så er det fader meg på tide at hun begynner å like meg hehehe 

Er du sikker på at katten ikke er drektig? Kattene mine blir superkosete når de går drektige :) Ellers kan det godt hende hun merker at det er noe på gang ;) Dyr er smarte og fanger opp mye mer enn vi tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har ikke kommet noe etter det lyserosa i går ettermiddag. Det er jo forsåvidt positivt. Har mensmurringer, og går og sjekker hele tida. Er mer det at puppene ikke er ømme, og den testen i dag, som får meg til å tro at det er noe som ikke stemmer.

tenker på deg og håper at det går bra <3 klem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd noe mer her. Har ingen følelse av at jeg er gravid, og puppene er som vanlig omtrent. Så sammen med den testen synes jeg det er litt urovekkende. Men vet jo ingenting. Så lenge jeg ikke blør er det jo et håp, de testene er jo selvsagt ikke hundre prosent pålitelige. Men da jeg mista forrige gang gikk ømheten i puppene over et par dager før jeg begynte å blø. 

 

Det går tålig greit da, har vært i OK humør, og kost meg med gutten min. Regner med at det ikke blir noe, så får jeg heller få en positiv overraskelse hvis det gjør det!

 

Ha en fin lørdags kveld, vakre snupper:) Setter virkelig pris på at dere er her  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, Krumelur. Testene tror jeg er altfor upålitelige til å stole på ang uketall. Og som alle sier her, symptomene varierer i styrke. Jeg går annenhver time og tenker at nå er det ikke noe der... Men må jo satse på at alt egentlig er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på spiren din, Krumelur! :duskedame: Det er vel egentlig ikke noe som tyder på at ting ikke er som de skal? Ved første barn hadde jeg ømme pupper rundt el, men det hadde gitt seg rundt ikm. Husker ikke forrige graviditet, men tror ikke jeg hadde ømme pupper i begynnelsen da heller. Tror kroppen venner seg til at de er litt "utvidet", slik at det ikke kjennes vondt. Klem til deg :klem:

 

Ellers noen som har ikm snart? Vinterblomst, kanskje? Jeg dr vel ca 11 dpo, har ikke falt meg inn å teste. Man får jo ikke så store forhåpninger etterhvert...

 

Nå blir det snart taco-aften her, må bare handle først...

Ønsker alle GOD helg! :D

Er ikke ikm ennå ;) skal ha el til uka men lurer fælt da jeg alleredehar hatt slim og spotting et døgn ?!

Heier som vanlig på deg cayenne ♡

Krumelur; har ikke mista trua på deg :)

sitter her å lurer under et deilig pledd :D deilig med litt sein kveld nårdeter helg! Mannen får stå opp i morgen ;)

Natta ladies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Så flott FruMille! Koselig å høre!

 

 

Jeg krysser alt jeg har for at det går bra med deg Krumelur. Det er ikke godt å gå inn i helgen med bekymringer. Jeg håper at du klarer å slappe av og at det bare er falsk alarm.

 

Jeg sitter på sofaen nå med en kosepus ved siden av meg. Seriøst - dette er en katt som virkelig ikke liker mennesker annet enn min datter (katta forguder datteren min, meg bare biter hun). Men etter at jeg ble gravid så har hun oppført seg så pent mot meg. Hun kommer og vil kose og snuser på meg stadig vekk. Hun legger seg tilogmed i senga ved siden av meg på natta og skal helst være i nærheten. Jeg lurer på om hun lukter hormoner? Uansett så syns jeg det er koselig. Etter 2 år med katta så er det fader meg på tide at hun begynner å like meg hehehe

Er du sikker på at katten ikke er drektig? Kattene mine blir superkosete når de går drektige :) Ellers kan det godt hende hun merker at det er noe på gang ;) Dyr er smarte og fanger opp mye mer enn vi tror!

Åååå ikke si det!! Hun ble sterilisert for 1 år siden, kan det skje at det ikke har fungert helt og at hun kan ha blitt drektig? Nabokatten (svært mannebeist av en katt) henger rundt her hele tiden og er veldig betatt av katta mi. Men det kan vel ikke skje?! Jeg skal faktisk til dyrlegen om et par uker til den årlige sjekken hennes så jeg antar jeg får eventuell en gledelig nyhet da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, Krumelur! ♡

 

PeppaPig: Dyr kan oppføre seg merkelig rundt oss gravide, vår boxergutt kommer innimellom bort til meg og dytter snuten sin mot magen min, som om han hilser på babyen der inne.. ♡ Knallsøt! (Og av og til står han litt for nært, slik at når han ser opp på meg, ser jeg bare "hund uten hode" for det er skjult under magen! Må da ta ett lite skritt tilbake så vi får blikkontakt) :D

 

Det her blir en rolig dag. Våknet med lett hodepine, så utover å sy lammeruller klar til jul skal jeg gjøre minimalt.. Håper dere andre føler dere i bedre slag, god søndag til dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Idag er det hardt å være på jobb.. Er så himla trøtt :(

 

Min kjære er skjønn da.. For iogmed min kjære har hatt testikkelkreft så måtte han fryse ned sperm, så idag sa han at vi kunne jo bruke de om det fortsetter å ikke gå, for da kunne vi jo prøve på tvillinger hehe <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for alle gode tanker og oppmuntrende kommentarer:-) Har gått fra å bare håpe at jeg kan begynne å blø så jeg kan bli ferdig med det, til å håpe at det går bra likevel. Har jo enda ikke kommet noe blod, bare murringer av og på, så jeg håper på det beste. Puppene er ikke så ømme som de var, men det kan vel være normalt. Tror jeg drøyer med å gå til legen hvis jeg ikke begynner å blø. Tror ikke jeg tør å ta en ny sånn test enda.

I dag har jeg vært småkvalm hele dagen, men spørs om jeg ikke holder på åbli sjuk. Har skikkelig influensafølelse i kroppen, det passer mildt sagt dårlig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...