Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Da er vi to tussemor! Jeg har brukt det siste halvannet døgnet på en kjempefestlig UVI... takk og lov for healeren i huset. Det har jeg hatt helt i starten av alle tre svangerskapene tidligere, så nå må jeg bare hive meg i bilen og dra etter en test.... Kryss fingrene, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, Bumblebeee og tussemor5: Kjenner til den problemstillinga! Å lage nummer tre gikk greit, for nummer to var et murmeldyr som sov godt i sin egen seng.. Men nÅ som vi prosjekterer nummer fire og har en liten ettÅring som bare sover skikkelig hvis han kjenner at noen er i nærheten, har vi fÅtt testet bÅde tÅlmodighet og kreativitet. "Se pÅ barne-tv, dere, mens mummy hjeloper daddy litt med noe pÅ badet..." og slike lure unnskyldninger. Djiisess! Har ikke turt Å teste enda, men nÅ ligger symptomene tjukt utapÅ meg, sÅ jeg mÅ vel bare krype til korset(apoteket). Bor pÅ sÅ lite et sted at hvis ike mor skal fÅ vite at jeg har handlet test allerede før jeg er kommet hjem, mÅ jeg reise til nabobygda:-S Men er sÅ redd for at den skal være negativ ogsÅ....

 

samme her det, liten plass. da er det kjekt med billigtester.no eller tostreker.no ;) raskt og billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormamma, dette er spennende. Høres unektelig ut som du har en spire i magen :) Har du testet?

 

Tussemor: hvordan ble håret? Alltid litt risikabelt med frisør i utlandet. Er dere på hjemtur nå? Er du over ikm?

 

En til, please: uff, kjedelig med kvalme. Du må bare hive innpå med det som hjelper, så kan du heller skjerpe deg litt når kvalmen har takket for seg. Man skal jo overleve også.

 

Sidney: jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg syntes også det nesten var litt godt å få mensen uten noen form for positive tester. Etter to kjemiske på rappen føltes det godt å "rense" kroppen.

 

Najaden og 79kvinne: alt bra? Begynner det å vise nå?

 

Rime: hvordan går det med deg?

 

Jeg er vel midt i el. Digitalen smilte til meg i går ettermiddag, men jeg kjente ikke noe til el. Fikk likevel hatt oss en runde i går kveld. I dag derimot er det el smerter så det holder, og pinnen smilte jammen meg enda. Så regner med egget slipper i dag da? 24-36 timer etter at LH-stigning er registert står det på pakken....etter første smil da eller? Man skal jo ikke trenge å teste etter første smil, bare ha seg innen 48 timer. Får håpe det holder, for jeg vet ikke om jeg får med mannen på noe hoppogsprett i senga i kveld. Han kan ikke fordra pliktsex, kaller det inseminering og får det til å føles helt feil. :( Skyldes nok mye at det helst er jeg som vil ha en baby til, han er liksom bare med. Hvis dere skjønner. Klart han kommer til å bli glad når det skjer, men er nok litt skremmende også, har jo allerede to aktive som er ganske små enda. Men han kunne jo satt foten ned da, og det har han ikke gjort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormamma, dette er spennende. Høres unektelig ut som du har en spire i magen :) Har du testet? Tussemor: hvordan ble håret? Alltid litt risikabelt med frisør i utlandet. Er dere på hjemtur nå? Er du over ikm? En til, please: uff, kjedelig med kvalme. Du må bare hive innpå med det som hjelper, så kan du heller skjerpe deg litt når kvalmen har takket for seg. Man skal jo overleve også. Sidney: jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg syntes også det nesten var litt godt å få mensen uten noen form for positive tester. Etter to kjemiske på rappen føltes det godt å "rense" kroppen. Najaden og 79kvinne: alt bra? Begynner det å vise nå? Rime: hvordan går det med deg? Jeg er vel midt i el. Digitalen smilte til meg i går ettermiddag, men jeg kjente ikke noe til el. Fikk likevel hatt oss en runde i går kveld. I dag derimot er det el smerter så det holder, og pinnen smilte jammen meg enda. Så regner med egget slipper i dag da? 24-36 timer etter at LH-stigning er registert står det på pakken....etter første smil da eller? Man skal jo ikke trenge å teste etter første smil, bare ha seg innen 48 timer. Får håpe det holder, for jeg vet ikke om jeg får med mannen på noe hoppogsprett i senga i kveld. Han kan ikke fordra pliktsex, kaller det inseminering og får det til å føles helt feil. :( Skyldes nok mye at det helst er jeg som vil ha en baby til, han er liksom bare med. Hvis dere skjønner. Klart han kommer til å bli glad når det skjer, men er nok litt skremmende også, har jo allerede to aktive som er ganske små enda. Men han kunne jo satt foten ned da, og det har han ikke gjort :D

 

spennende med pos el test ;) homp i vei :P gjorde vi på dag en og to av el, og det klaffet ;) mannen er nesten mer ivrig enn meg her, hehe.

 

ellers begynner det å merkes godt ja :D er vel bare flesk mage enda, men den er like stor på morgen som kvelden heldigvis, så ikke luft ;) synes det vises godt jeg, vanskelig å skjule den nå ;) fortalte det til svigermor for noen dager siden, hun ble gla med skal si hun lo da hun hørte termindatoen ;) 1 april ;) sønnen min ble også glad :) ellers skal vi på tidlig ul neste torsdag. spennende og samtidlig skremmende.. hva om... liksom. kvalmen har gitt seg nesten helt :D er veldig trett enda og har fått den stygge huden i ansiktet. usjbekkenløsningen er ankommet også.. . tar livet med ro enda. håper energien kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lindus :) 1 SA + 1 MA

Hei alle sammen!

Jeg tenkte at jeg kanskje passer inn her hos dere jeg jenter...i og med jeg er 36 år og prøver å få et barn til...hihi. Jeg har jo snakket med flere av dere her på BIM før, men har ikke vært på bli gravid sidene på en stund...var jo gravid og inne på 2 trimester...men det gikk galt...så nå er jeg litt i tenkeboksen....og må uansett vente til etter første mens før vi prøver igjen...men det blir nok til at vi prøver igjen.

 

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, lite innom for tiden, bruker titte innom men skriver ikke for jeg har hatt så mye å styre med for tiden og så er jeg så trøtt på kveldene så orker ikke noe. Kom akkurat hjem fra svigermor og tenkte jeg skulle titte fort innom, og skrive litt, selv om jeg hører sengen brøler etter meg! :)

 

Bumblebee: hump, hump, hump, hehehe! Og så håper vi på gullegget denne gangen!

 

Tussemor, håper tanta ikke dukker opp og at det viser seg at du er gravid! ;)

 

Bokormamma, spennende, kanskje spira sitter allerede! :)

 

Bomsa, ja du skal vel ha du no snart?

 

Sorry ovenfor de jeg ikke nevner her, men litt rar i hodet!

 

Her er jeg 8dpo og en del symtomer, skulle ikke kjenne etter, men kan ikke hjelpe for det når jeg konstant tisser, har hatt mens murringer siden el, og de bruker å gi seg ca 6dpo, metallsmak i munnen, og litt merkelig kribling i tunga, hehe, vet ikke hva det er, og supervondt i puppene auau, hadde vonde brystvorter fra el og for to dager siden begynnte puppene å bli mer og mer vonde, og så er jeg trøtt fra kl 19 om kvelden de siste tre kveldene, og det er jeg ALDRI, så jeg håååååper virkelig at dette ikke bare er pms, da blir jeg mega sur, hehe! Men jeg har ingen følelse fra eller til om jeg kan være det eller ikke, og har så lyst å teste snart!

 

Puh, ok, da ska e legge me! Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Rime, jeg håper virkelig det ikke er pms. Nå er det din tur!

 

Blir ikke noe humping i kveld :( Mannen har funnet en eller annen krigsfilm på tv og jeg holder på å slokne. Får satse på de svømmerne som allerede er der inne. Go go go!! Visualiserer egget komme dansende ned og møte på noen ivrige friere. Hehe. Så da rusler jeg over i dpo-land. Kjenner jeg gjerne skulle hatt en siste runde aksjelegging, men siden vi ikke har opptaksfunksjon på dekoderen her i Spania så får han få slippe. ;)

 

Da kryper jeg under dyna og leser litt før jeg sovner. I morgen er det meldt litt skyer og 25 grader her så da blir det turdag istedet for stranda. Natta alle prøvere, rugere og fødeklare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten kjappmelding mellom slagene her. Kjøpte test i går, men den var negativ:-(

Like fullt kvalm og rar idag også, men nå skal det sies at jeg har hatt dårlige erfaringer med CB før, spesielt når jeg strever med å kvitte meg med en UVI og drikker sju ganger så mye som ellers. Så det er var bare å vente litt og se. Allerede da jeg kom hjem fra butikken, men enda ikker hadde tatt den lurte jeg på hvorfor jeg kjøpte en CB:-S Men sånn går det når man ser naboen komme inn på apoteket;-)

Ha en strålende fin dag, damer! Vi skal ut og se på hus... for HVIS det er baby på gang haster det med å finne mer plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Bumblebee, ser levende for meg egg på frierføtter og svømmere som er løse i snippen og klare for partyyy:)) Høres lovende ut!

 

Lykke til Bokormamma. Symptomer og ingen mens er jo svært så håpefullt...og du er ikke alene om å ha et ambivalent forhold til CB.

 

Og Rime, signerer at det virkelig er din tur nå! " Heier".

 

Selv priser jeg meg lykkelig for muligheten for hjemmekontor! Har klart å jobbe på et minimum og dermed sluppet sykemelding. Har vært kanondårlig, urk urk urk...men dette har gått over i forsiktig håp. Det virker som det slipper taket litt etter litt. Dere vet, den salige lettelsen som siger over en når man merker at en omgansyke er over. Utslitt, men takknemlig for et måltid.. Skal til akupunktør for plagene på mandag og gleder meg til det. Spennende å se om det hjelper. Hun er dessuten jordmor, og alle jordmødre jeg kjenner er så uberkoselige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det jenter, er i dag 9 dpo og klarte ikke holde meg i morrest, tok test; negativ, så regner med det ikke er noe. Kom jo også på at så mye er forandret med kroppen etter levaxin styret, så kan jo være derfor det er andre pms symtomer! Gråt en skvett i morrest, men gikk over etter at jeg fikk meg 100% lærer jobb i dag! Jippi! :) har vært arbeidsledig og student en stund, så utrolig gøy å få begynne å tjene penger, og spes med tanke på husbygging og bryllup! :)

 

Bokormamma, synd med negativ test, like kjipt hver gang! :(

 

En til please, håper kvalmen gir seg, kvalme er det værste som finnes!

 

Bumblebee, hehe, kjenner meg igjen, min også kan finne på å se noe spennende på tv og så sovne, og selfølgelig når det er viktig at vi har sex! Hihihi! Trasig, e bruke bli fly forbanna, og da tvinger han seg til å våkne slik at vi blir i humør etterhvert til å ha sex! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb, Rime!! Deilig å slippe å bekymre seg for penger. Akkurat fått videreført vikariatet mitt, så,nå har jeg også 100% fram til jul, iallfall. Faglærer, så blir litt mindre stress enn å være kontaktlærer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jobber Rime og Elibjo!! Jeg er nå ankommet ett hustrende kaldt Norge...det var med særdeles tungt hjerte vi forlot varme, deilige tyrkia!!! Fikk dog med meg hjem ett gull med øreverk. Han ligger ved siden av meg kledd i ull fra topp til tå :P å vi som måtte ha aircondition på for ikke å svette i hjel....2 uker var aaaaalt for lite. Tanta er ikke kommet, jeg er mye kvalm som kupperes med mat :P jeg har ikke testet noe mer og har heller ingen liggende. Regner med kreket dukker opp i løpet av noen dager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobber!! :) Herlig når slikt faller på plass.

 

Enig i at to uker er for lite tussemor. Vi har snart vært her nede i en uke...skulle satsa på 3 uker. Men jobben kaller, får bare passe på å nyte siste uka. Og selv om jeg er skuffa over innsatsen og stiller meg tvilende, så HÅPER jeg på en liten blindpassasjer hjem til Norge. En som titter frem i begynnelsen av juni :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings, folkens!

Gratulerer med jobber, og velkommen hjem til kalde Norge og mest av alt: Lykke til, alle sammen!

 

Her er det fortsatt ingenting som tyder på tantebesøk, og nå har mannen i huset fått toa på at dette går veien (hvilket er verre enn å skuffe meg selv, men lite å gjøre med det nå). Men det er også vanskelig å ikke tro man er gravid når alle de vanlige symptomene mine er der og de tingene som pleier å lindre når jeg er på tjukken faktisk hjelper... Men vi får se. Han ville kjøpe nye tester idag, mens han er i en annen by på jobb.

 

Etter en natt med lite søvn på mistemann er det pysjbukse-og-hjertebank-dag her i huset:-S Jeghar en hjertelidelse som er veldig sårbar for søvnmangel, og det går dårlig overens med småbarnsperioden. -Takk og lov for at jeg jobber hjemmefra og kan regulere dagene mine selv. Tror det blir pledd, fyr i peisen og bok i godstolen på meg idag... Ha en fin dag, damer! Og lykke til med aksjelegging, testing og nye jobber -og alt annet som er på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig tilgang til en pc!!!!!!!!!!! Fantastisk!!!! Er hjemme med mine to gull i dag. Den ene med øreverk og feber, den andre bare for at jeg ikke gadd å pakke snippsekken og levere i barnehagen i dag :P Det får bli på mandag. De har lekt seg bare så utrolig fint til nå i dag. Nå sitter de å tegner. Må vel snart holde de litt med selskap, siden jeg har lovet dem det. Har fått lest litt på nettet i forhold tilstudiene mine og kjenner at angsten og halsbrannen tar med ;) Tanta er ikke dukket opp, den virker til å utebli foreløpig også, men gidder ikke teste enda. kaffen smakte fortreffelig helt til kvalmen slo inn :P

 

Huff, får skrive mer senere når freden senker seg. Ha en god dag alle mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh....tror jeg er kandidat for psyk snart altså...enten får denne h...tanta komme snart eller så må jeg svi av enda mer penger på tester :( understellet kjennes ut som en krigssone...det er rett og slett vondt...kvalm som f...i perioder, å etter en pose popcorn nå, kjenner jeg at det blir leeeeenge til det kommer i hus igjen :-p vanligvis når tanta er på tur kjenner jeg det godt i ryggen, men nå er det kun i front. Hadde tenkt å kose meg med litt rødt i glasset, men d endte m kaldt vann... Gubben tror ikke at vi er gravid, å han har alltid trodd riktig...sukk...Jupp, jeg er i klikke modus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt over IKM er du da, Tussemor? Blir jo superspent her jeg sitter! Skjønner godt at man kan blir på bærtur av mindre..nei, test i vei du!

 

Dynene kaller for min del, god natt alle sammen.Håper der alle får en deilig helg med tante heks laaaangt unna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jaggu meg mange innlegg på meg damer ;) MEN nå må jeg bare innom. Gjett hva jeg fant på jobb? Graviditetstester...Gjett hva jeg tok? En graviditetstest og vet dere hva jeg fant på den????? Ett kryss!!!!!!! Ett sterkt, solid kryss!!!!!!! Jeg er akkurat nå i ett livredd, ingenmannsland og helt satt ut!!!!!!! Tenk hvis den holder helt inn??? Så vondt som jeg har hatt de siste 1,5 ukene, så må spira ha klort seg noe så hinnsidig fast....åhhhhhhh...JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIIIID på skikkelig etter over 2 år med prøving!!!!!!!! Rime, det går, det går, det går!!!!!!!!! Nå blir det ingen kommentarer på dere andre, jeg er så lamslått!!!!!!!!! Tipper jeg må være 2 - 3 uker på vei da, siden siste mens var 8 august...Tjohoooooooooooooooo...O herlige nattevakt...lurer på hva gubben sier, når han ser bildet av testen jeg sendte til han....knis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor, så utrolig bra! :) kjempe glad på dine vegne. :) fint det går, hehe, men her går det ikke :( tok test i dag, og den var blendahvit, håper bare at jeg tenker på masse anna no når jeg begynner å jobbe, slik at plutselig så sitter jeg også med positiv test, for no er det jammen på tide her også, no er det tre år siden vi begynnte å prøve! Hehe, men du som var sååååå sikker på at no ville det ikke gå med dokker, og så blir du det, så ser jeg jo at det er håp! :mellow:

 

Gratulere så mye :)

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rime: Jeg var 100% sikker på at det aldri kom til å bli flere på oss. Nå blir det jobb og studier framover, håper at gubbelure kan få seg ny jobb i permisjonstiden, slik at ting kan bli kjekkere for han. Jeg kan kreve å komme over på dagtid sånn jobbmessig osv. Jeg har jo prøvd å fokusere på god sex i stedet for gravid sex, men denne mnd bestemte jeg meg for å "holde ut" litt lengre i forhold til sexen enn vanlig, jeg fikk litt mere Levaxin, hadde oss en deilig ferie osv...tenk, jeg lå å gråt sårt på senga i syden over at vi aldri mer kom til å bli gravide, jeg var så lei meg at huff. Sååååå det er håpe og du kommer også til å bli gravid, garantert. Jeg tror det er kjempebra for deg at du får andre ting å tenke på. En annen ting, jeg droppet monitoren, den ble det bare stress med ;) God varm klem til deg!!!!! Håpr foresten at

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...