Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

***oss over 30***

• Logg inn for å svare
9916 svar til dette emnet

#481 Oktobergull 10 + spire

Oktobergull 10 + spire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 46 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 21:06

Gratulere så mye dere som alt er gravide! Vi er på prøvestadiet. 3 p.p nå. Har følgt med her en stund og dere virker som en herlig gjeng! :)
  • PartyOfFour og 79kvinne liker dette

Annonsebilag
Annonsebilag

#482 tussemor5

tussemor5

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 671 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 22:37

Da har jeg levert 10t på kjøkkenet i dag med kakebaking, middags laging og det som måtte til...det ser helt bomba ut...Hehehehe, men nå er bursdagskaka til svigerfar ferdig, likeså jeg ;) skal karre meg på kjøkkenet snart å få pakket sammen kakebunnene, slik at vi får dem i frysen, før dag 3 av høy benføring skal gjennomføres. Håper virkelig den spira booker inn nå ellers er det fare for at jeg får magemuskler...:D å det kan vi ikke ha noe av :P tenk å fått baby i slutten av mai, hadde jo vært heeeeelt konge!!! Bruker mob så orker ikke kommentere alle, men det blir. Stå på flotte fruer, så er vi på hybelvært lista snart alle mann :D
  • Lykkelig_4♥♥♥♥ og Sidney liker dette

#483 Sidney

Sidney

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 541 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 07:27

Jøss! Du er god! Dag 3 i prøving? Begynner du prøvingen så lenge før EL.. Kanskje jeg og må det..

#484 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 08:08

Ja - da er jeg begynt å spotte igjen :(
Det behøver jo ikke å bety noe, men det er frustrerende. Er i dag på 5+0, og det er jo i tidligste laget å se noe hjerteslag på UL, så jeg venter ei ukes tid før jeg kontakter JM.
termin 23. april!

#485 79kvinne

79kvinne

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 962 Innlegg:
  • StedHitra

Skrevet 21 august 2012 - 08:40

Ja - da er jeg begynt å spotte igjen :(
Det behøver jo ikke å bety noe, men det er frustrerende. Er i dag på 5+0, og det er jo i tidligste laget å se noe hjerteslag på UL, så jeg venter ei ukes tid før jeg kontakter JM.

Får håpe det ikke betyr noe galt, men skjønner meget godt du er frustrert. Får håp det ikke blir mer utav det. krysser fingrer og alt som er for deg.

#486 79kvinne

79kvinne

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 962 Innlegg:
  • StedHitra

Skrevet 21 august 2012 - 08:43

Da har jeg levert 10t på kjøkkenet i dag med kakebaking, middags laging og det som måtte til...det ser helt bomba ut...Hehehehe, men nå er bursdagskaka til svigerfar ferdig, likeså jeg ;) skal karre meg på kjøkkenet snart å få pakket sammen kakebunnene, slik at vi får dem i frysen, før dag 3 av høy benføring skal gjennomføres. Håper virkelig den spira booker inn nå ellers er det fare for at jeg får magemuskler...:D å det kan vi ikke ha noe av :P tenk å fått baby i slutten av mai, hadde jo vært heeeeelt konge!!! Bruker mob så orker ikke kommentere alle, men det blir. Stå på flotte fruer, så er vi på hybelvært lista snart alle mann :D

Du står virkelig på :-) høy benrøring kan vi like vettu ;-) sist på mai babys er herlige de ;-) min første er det ;-) håper det klaffer til dere. Sender masse babystøv ;-)

#487 tussemor5

tussemor5

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 671 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 09:42

Suger til meg babystøv. Skal innrømme at jeg sov før jeg traff puta i går :P men vi fortsetter kosing og høy benfaktor i dag ;) de tidligere svangerskapene har vi faktisk hatt sex daglig de første 14 dagene etter mens, så vi prøver igjen :P bare sånn for å være sikker...Huff Najaden skjønner godt at du blir frustrert!! Håper d ikke er noe alvorlig. Klem

#488 En til, please.

En til, please.

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 154 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 11:45

Ja - da er jeg begynt å spotte igjen :( Det behøver jo ikke å bety noe, men det er frustrerende. Er i dag på 5+0, og det er jo i tidligste laget å se noe hjerteslag på UL, så jeg venter ei ukes tid før jeg kontakter JM.

Ja - da er jeg begynt å spotte igjen :( Det behøver jo ikke å bety noe, men det er frustrerende. Er i dag på 5+0, og det er jo i tidligste laget å se noe hjerteslag på UL, så jeg venter ei ukes tid før jeg kontakter JM.

Sukk, skjønner godt du blir skjelven, men som sagt behøver det jo ikke bety noe som helst farlig, men har jo selv hjertet i halsen med tanke på alt som kan minne om blod under denne første tiden. Håper det slutter på timen, slik at du ikke behøver å bekymre deg, eller at JM forsikrer deg om det samme. Klem fra meg også.

#489 En til, please.

En til, please.

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 154 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 11:51

Vel, om en time skal jeg sette til livs en CB med ukeindikator. For det første er det gøy, har aldri prøvd den tidligere(tro det eller ei, testoman som jeg er) og så hadde jeg lyst til å prøve å legge ut et snasent bilde, og sist men ikke minst...jeg kjenner jo overhodet ingen symptomer, og det er svært ulikt mine forrige svangerskap, så trenger å overbevise meg selv.... Hjelpe meg, tenk om det står "ikke gravid" grøss.

#490 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 12:02

En til, please - Det er litt kjekt å se ordet "Gravid" svart på ehhh - grått :)
Gleder meg til å se bildet!
termin 23. april!

#491 Bumblebeee

Bumblebeee

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 302 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 12:46

Ikke mange minuttene igjen nå En til, please! *Spent*

#492 En til, please.

En til, please.

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 154 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 13:15

Vedlagt fil  P1013934.JPG   1,77MB   23 Antall nedlastinger

Jadda! Det sto gravid 3+ ihvertfall, wohaaaa!!

Hihi...det knøttlille bildet da gitt, jaja på med monokkelen og mys i vei:)

(ja ser det blir større når en trykker på bildet, huff så klønete jeg ble nå...)

Dette innlegget har blitt redigert av En til, please.: 21 august 2012 - 13:17

• Lykkelig_4♥♥♥♥, najaden og 79kvinne liker dette

#493 Rime

Rime

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 542 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 18:05

En til, please, kjekt å se bilde :)

Najaden, stakkar, så utrolig frustrerende, håper alt er bra selv om du spotter!

Bumsa og tigerlise, kjekt å høre at alt går bra med dere! :)

Tussemor, flink du e med baking og sengekosen, hehe, vi pleier også ha masse, masse sex før, under og litt etter el! :) :)

Her venter jeg bare på at tr dukker opp i morra eller torsdag, tok en test i går bare for å gjøre det og den var som ventet veeeeldig negativ, hehe! Bedre lykke neste pp, hvis vi klarer det neste pp blir det maibaby, og det klinger veldig fint i ørene mine, så det blir sikkert det, hehe! ;)

Ellers ønsker jeg lykke til videre til alle andre også som jeg ikke har nevnt her!

#494 En til, please.

En til, please.

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 154 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 19:44

Rime, håpet er der så lenge TR holder sitt stygge åsyn unna, så jeg krysser fingrene godt og vel for deg:)

#495 Rime

Rime

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 542 Innlegg:

Skrevet 21 august 2012 - 23:13

Visste veldig godt at den var på vei, og no dukket tr opp for 10 min siden. Depper ikke i det heile tatt, og håper virkelig på bedre lykke neste pp, og så krysse jeg fingrene for et mai barn! :) god natt kjære venner! :)

#496 Lykkelig_4♥♥♥♥

Lykkelig_4♥♥♥♥

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 464 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 04:10

Noen dager borte... og her er det MASSE aktivitet! Så deilig at det er fler og fler det klaffer for! :) Jeg håper med hele meg at vi er i samme bås snart... Najaden... jeg krysser alt for deg! Har du fått noen symptomer enda?
Hvorfor sitter så en utslitt 3 barns mamma oppe midt på natten når hun skulle ha sanket dyrebar hvile... ? Kom hjem fra ferie i går kveld, og ble møtt av et dilemma. I barnehagen der ungene går, og ELSKER være, har det vært ledig assistent stilling på avd. der to av dem går. Viser seg nå at min halvbror, som jeg ikke har noe forhold til, har fått jobben... Unner han veldig jobb. Men kjenner at jeg missliker sterkt at han skal jobbe med ungene våre! Er det bare jeg som er rar???? Urimelig??? Er så skuffet at jeg gråt meg i søvn, føler at barnehagen er ungene sin friplass, her skal de ikke forholde seg til, og "oppdras!" av nær familie! Vi har overhodet ikke noe forhold, minimalt med kontakt, og jeg fikk vite av andre om dette. Dersom jeg skulle si noe, er jeg redd min far vil bli direkte forbannet, da dette er gullungen hans. Synes dette er en litt forferdelig låst situasjon! Ungene har gått der i mange år, og elsker plassen. Kan jo ikke ta dem ut heller? Vet jeg har pms, og at ting da alltid er litt tyngre enn ellers... Men dette klarer jeg virkelig ikke å like... Er jeg rar om jeg ringer barnehagen i morgen? Ungene har fri ut uka... men har nå faktisk ikke lyst til å la dem starte igjen! Hva skal jeg si? Kommer de bare til å le av meg? Huff, nei det er sikkert for dumt, men dette var rett og slett litt for mye for en sliten mamma med pms.... tørker en liten tåre, lager meg en latte' til, og kryper sammen foran tv'n med koseteppe...

Livet er ikke for pyser... :smilyblomst:

#497 Lilja77

Lilja77

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 441 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 07:35

Her blir det full "prøvings" fra 25 august, så håper man på positive tester i september;) ønsker oss alle masse LYKKE TIL<3<3<3

#498 Sidney

Sidney

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 541 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 08:27

Lykkelig_3, dette var ikke lett! Usikker på om jeg ville ringt barnehagen da det ikke er så mye de kan gjøre.. Hvis du ikke ønsker de skal si han opp pga situasjonen.. Da blir ihvertfall forholdet til far din rart.. Off!! Hvor gamle var barna dine? Det avhenger jo litt på hvorfor forholdet til halvbror din er dårlig.. Har han gjort deg noe eller liker du ham bare ikke?

#499 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 09:51

Lykkelig 3, jeg annet jo ingenting om din og din families forhold, så jeg skjønner nok ikke helt problemstillingen. Men jeg skjønner du synes dette er et problem, og må finne en løsning.
Har barnehagen forskjellige avdelinger? I så fall ville jeg ringt/besøkt daglig leder, og hørt om det var mulig å flytte ungene til en annen avdeling, eventuelt at han flytter over til en annen avdeling.

Dersom det ikke er noen alvorlig grunn til at du ikke har særlig kontakt med han, kan det jo hende at dere får en ny mulighet til å bli litt bedre kjent igjen?
termin 23. april!

#500 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 09:55

Rime og vil ha bolle - lykke til i neste prøveperiode! Håper dere får positive tester i september!
En til please: ouieeeeeee! Nydelig test!
termin 23. april!