Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Da starter jeg en ny tråd jeg, jenter :) Håper jeg kan putte inn litt glad-nyheter i morgen tidlig, hihi.

 

Ønsker alle en fin-fin fredagskveld. Jeg venter med vin-bØtta til jeg ser hvordan streken oppfØrer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg back in buisness, skjelvende, skrekkslagen og spent. Jeg søkte jo som nevnt i morges ny jobb. Jeg var skikkelig uvel og tenkte at nå er det bare å bruke tid på å bli fortrolig med hva jeg har gjort og forberede seg på ett brev ol...Da jeg kom fra barnegahen i ettermiddag hadde jeg jaggu meg fått sms fra firmaet hvor de lurte på å få ringe i morgen...fytti girsen altså, snakk om å IKKE få tid til å tenke gitt...hehehe...så jeg håper de ringer i morgen tidlig slik at jeg kan få sove godt. Jeg er helt svett. Hater så innmari å skryte av meg selv, fortelle om hvor god jeg er og hvor god jeg kan bli osv (kvalmt), men må man så må man...eldstemann hjemme syntes det var supert at jeg kanskje kunne begynne å jobbe om morgnene...Jeg regner med at det ikke er nattarbeid (sto dag i stillingsannonsen). Litt deilig med noe spennende i gjære, men herregud så skummelt. Jeg kommer ikke til å ha ro i ræva ett sekund i natt...hehehe...Håper veldig på å få den jobben på mange måter...

 

Tierlise: Jeg er rå spent på testen din i morgen!!!!!!!!!!!! Gleder meg masse, masse!!!!!!!!!!

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så spennende tussemor!!! Håper du får jobben og at den blir like morsom og utfordrende som du ønsker. Må jo uansett være godt å jobbe dag. Tvitvi, prøv å få deg litt søvn i natt (eller er du på jobb?), jeg skal i hvert fall gjøre et forsøk... Kommer til å våkne hundre ganger og se om det er på tide å teste, hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende tussemor, gratulere! Dette klarer du glatt! :-)

 

Herregud Tigerlise&Anton så utrolig spennende, er sikker på at du er gravid! :-)

 

Her i gården fikk jeg tr på besøk i dag, auauauauauau! Men veldig glad for å være i gang igjen! No er også fineværet kommet nordover, og i går var bikkjene og jeg på fjelltur i 5 timer, puh! Kjenner det godt i kroppen i dag for å si det sånn, hehehe. Ettersom jeg har fått så mye energi igjen etter jeg startet med levaxin, så var jeg å kjøpte meg nye joggesko i dag og skal begynne å springe igjen (gjorde det mye før).

 

Vinen er tatt frem her og sambo og jeg nyter et glass god rød og har hatt indrefilet biff og kost oss masse i dag! :-) livet er topp for tiden og bedre håper jeg det blir snart med positiv test!

 

God helg jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig Rime!!! Ikke vet jeg hva som skjer, men klokken hadde bare såvidt passert midnatt så kom tante kreket på besøk. På dagen 1 mnd etter forrige besøk...skal det være lov å tro og håpe at livet skal begynne å smile på ordentlig igjen??? Jeg bare lurer...Tigerlise, jeg er på jobb, så d blir en samtale i nattevakt rus :-p say no more :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så kjipt av tantekreket å komme rekende midt under nattevakta *hrmpf*

 

Ellers mener jeg streken var bittelitt sterkere i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohooo Tigerlise!!! Og jeg skal på intervju....:-p skrekk å gru...hva har jeg gjort :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner dere, jeg :) Her kom tantehelvetet med et brak da jeg våkna, Så da er vi over ett år med mer eller mindre prøving. Har jo mine to søte 'små' til å trøste meg med da, men innrømmer at jeg er litt desp etter å få en til før tiden renner ut.. :o. Gratulerer til dere som har blitt gravide! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg er jo ganske ny på tråden og har ikke presentert meg skikkelig. Jeg er en jente på 33 år, samboer 25 år. Vi har prøvd å få barn stort sett siden vi ble sammen, dvs 2år med prøving og ingenting skjer.

Jeg har vært gravid 3 ganger tildigere med forrige sambo der alle endte i SA så gravid kan jeg jo bli, bare ikke så lett...

Alt er i orden med med min samboer, så det viser seg at det er meg det er noe galt med. Jeg går nå på pergo og albyl-e. Skal ta siste pergotablett i morgen og er spent på utfallet! Håper så på spire:)

 

Forsøker med ett forsiktig gratulere til deg tigerlise&anton!

Til dere andre, og meg selv, vi får bare prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johooo, Tigerlise, dette går veien vet du! Sier et forsiktig gratulere! :)

 

Arytai, det kan være stoffskiftet ditt som sagt, håper dere får vite hva som er grunnen etterhvert, er så kjipt å ikke vite!

 

Satt her å tenkte over hvor lenge samboer og jeg har forsøkt no, det er pina me to år og sju mnd siden vi startet prøvingen :( huff, det er lenge det, og har i denne perioden bare blitt gravid to ganger og mistet begge gangene! Jeg håper så utrolig mye at ting vil gå seg til no! Blei litt lei meg når jeg tenkte på det, men mister ikke troen for det! :)

 

Hvordan gikk det på intervjuet tussemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må holde både motet og troen oppe :)

Vi kommer til å bli foreldre vi og!

 

Jeg tror også det er stoffskiftet men vanskelig å påvise, tydeligvis, men jeg gir meg ikke. Dette tror jeg er grunnen til at jeg har vanskelig for å bli gravid.

Har jo også en koagulasjonssykdom som de sier kan være årsaken til at jeg mistet, uten at de kan si det for sikkert. Jeg må derfor ta albyl-e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arytai: Ja, vi skal klare det til slutt vi også! :) Nei, det er ikke enkelt når kroppen ikke vil fungere sånn som vi vil! :)

 

Tigerlise, kan ikke du legge ved bilde av testen din, så vi å kan få se!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tigerlise gjør ting hun ikke kan... Grrrrrr, får ikke opp bildet!!! Står bare at ingen fil ble markert for opplastning. Hva er det for noe, da?!?!?? Tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomsa: Tante kreket kom det ;)

 

Jeg er da i dag inkalt til intervju, bare så dere vet d!!!!!!! Jeg er skikkelig nervøs...snakket med salgssjefen og han virket veldig hyggelig. Jeg er dog så redd for at jeg ikke skal klare jobben hvis jeg får den, men jeg vet jo at jeg duger til det jeg vil duge til. Dessuten tror jeg arbeidsmoralen min har godt av å få ett spark bak :P Men pissnervøs...ja, det er jeg...og hva skjer hvis jeg blir gravid????? Da ser jeg for meg at gubben kan få en noe lengre permisjons tid :P

 

Får vel jobbe litt igjen...Gleder meg bare sååååååååå mye til å sove ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant ;) kommer sterkere tilbake når jeg gidder små på pcn.

Velkommen til nye "slitere" :)

Lykke til på intervju! Regner med at det inngår opplæringstid I jobben, å da klarer du det nok med glans skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yohoo - mannen kom tilbake tidligere enn planlagt - så vi humpa i går :D

 

Kanskje vi treffer EL denne gangen, likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er vi over ett år med mer eller mindre prøving. Har jo mine to søte 'små' til å trøste meg med da, men innrømmer at jeg er litt desp etter å få en til før tiden renner ut.. :o.

Da er vi ganske likt i løypa: Her har jeg også prøvd i omlag et år - og jeg lurer også på om det er blitt for sent :(. Men gir ikke opp riktig ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, Najaden...godt han kom tilbake:)) Vi har også i dag lagt den første aksjen"kniser"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig da najaden, kanskje det klaffer! :)

Jeg går bare å venter på at tr skal ta slutt, og så håper jeg virkelig at samboer ikke er på havet rundt el, for no har jo ikke vi fått prøvd på to mnd, men hvis uflaksen våres kommer inn i bildet denne gangen også, så må han vel på havet noen dager før el, hehehe! Herregud da hadde jeg klikka, nei får håpe det ikke skjer!

 

Hvordan går det med testingen Tigerlise? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testinga går bra, Rime :) Streken blir sterkere for hver dag, så dette er spennende! Håper ikke mannen må på havet rundt el, det hadde vært for kjipt. Nå har dere ventet lenge nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra Tigerlise, veldig glad på deres vegne, og gratulere såååååå mye! Dette er vel fortjent! :)

 

Ja, jeg synes også vi har ventet lenge nok, :) to år og sju mnd er plenti. Håper det blir våres tur også no. Samboer sa tidligere i dag at det hadde jo vært supert om vi kunne hatt bryllup og dåp på samme dag neste juli! Ja det hadde vært fint det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...