Hadde første IVF-forsøk nå i mai, som endte i overstimulering og kjemisk. Legen i Haugesund sa at han ikke ville prøve noe mer om dette forsøket ikke skulle gå, før jeg har fått tatt en laparoskopi for å rette på PCOS som jeg har, grunnet mange cyster og stor fare for overstimulering.
Jeg veit at det vanligvis er veldig lang ventetid på laparoskopi, og har belaget meg på at jeg kanskje får den ut på nyåret, men er det noen her som veit om det at man er i forsøk gjør noen forskjell? Har så enormt vondt under menstruasjon, og eggløsning (eller noe slikt), har 3 sykehusinnleggelser pga dette bak meg, og følte at under denne blødningen jeg hadde nå så var det nesten like ille som de gangene... Begynner å bli litt motløs av å ha sånn vondt, og gruer meg litt til om hormonene jeg har proppet i meg nå fører til at jeg vil få slik hver menstruasjon fremover...
Veit det her trolig oppfattes som et "det er så synd på meg, ingen har det verre enn meg i verden"-innlegg, men jeg må bare spørre. Greit å vite hva jeg må forberede meg selv og samboeren på
Om noen har erfaring med dette som de vil dele med meg, så blir jeg veldig glad!