Gå til innhold

Innsett på fredag :) Andre i naturlig syklus? (frys)


Miola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi oi!! Følger spent med!! :D Jeg ligger en uke forann deg jeg da :)

Blir de ett eller to egg inn? Masse lykke til iallefall!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn to fine egg idag :). Dette er mitt første fryseforsøk. 2 uker føles uendelig lenge. MA i februar. Sykepleieren sa at det er er mindre risiko for abort i naturlig syklus, statistisk sett. Men først må egget eller eggene feste seg. Heja heja!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi!! Følger spent med!! :D Jeg ligger en uke forann deg jeg da :)

Blir de ett eller to egg inn? Masse lykke til iallefall!! :)

 

Har sagt ifra at jeg ønsker ett egg inn, men håper virkelig ikke jeg "forkaster" Gull egget!!!

 

Så skal jeg prøve Embryo Glue denne gangen, håper det gjør susen! ;)

 

Hva med deg, ruger du på ett eller to? Så spennende :))

Heier på oss alle! :) Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn to fine egg idag :). Dette er mitt første fryseforsøk. 2 uker føles uendelig lenge. MA i februar. Sykepleieren sa at det er er mindre risiko for abort i naturlig syklus, statistisk sett. Men først må egget eller eggene feste seg. Heja heja!

 

Lykke til!

 

Så spennende!! :) Har vert såå usikker på om jeg skulle ha ett eller to egg tilbake... Håper ikke jeg må angre på den avgjørelsen!

Har du barn fra før? Og masse lykke til med rugingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk!

Jeg har ingen barn fra før. Vil veldig gjerne ha tvillinger hvis det blir sånn :).

Har du barn fra før?

Koselig om vi kan følge hverandre her. Denne ventingen... Nå skal jeg gjøre som lege sa, ikke tenke på dette. Haha, umulig ;).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk!

Jeg har ingen barn fra før. Vil veldig gjerne ha tvillinger hvis det blir sånn :).

Har du barn fra før?

Koselig om vi kan følge hverandre her. Denne ventingen... Nå skal jeg gjøre som lege sa, ikke tenke på dette. Haha, umulig ;).

 

Hihi :) DET er umulig det! ;)

Jeg har ei fantastisk lita tulle på 2 år og 8 mnd. <3

Håper det snart blir søsken!!

Har 6 egg på frys, så må ta en ny vurdering om det er flere egg igjen og dette forsøket ikke fører til noe.. Om vi da skal gå for to tilbake.

Kjempekjekt å ha noen å følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi!! Følger spent med!! :D Jeg ligger en uke forann deg jeg da :)

Blir de ett eller to egg inn? Masse lykke til iallefall!! :)

 

Har sagt ifra at jeg ønsker ett egg inn, men håper virkelig ikke jeg "forkaster" Gull egget!!!

 

Så skal jeg prøve Embryo Glue denne gangen, håper det gjør susen! ;)

 

Hva med deg, ruger du på ett eller to? Så spennende :))

Heier på oss alle! :) Når skal du teste?

 

Embryo glue høres smart ut! Må prøves det som prøves kan!:-) vi satte inn ett, de sa de valgte egget som så aller best ut, det er betryggende:-) testdag på onsdag, gruer meg.....! Er så redd for negtivt resultat...men skal bli godt når testdagen er over:-)

 

Ja, heia oss alle sammen!!!!:-D

Endret av En to og tre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi!! Følger spent med!! :D Jeg ligger en uke forann deg jeg da :)

Blir de ett eller to egg inn? Masse lykke til iallefall!! :)

 

Har sagt ifra at jeg ønsker ett egg inn, men håper virkelig ikke jeg "forkaster" Gull egget!!!

 

Så skal jeg prøve Embryo Glue denne gangen, håper det gjør susen! ;)

 

Hva med deg, ruger du på ett eller to? Så spennende :))

Heier på oss alle! :) Når skal du teste?

 

Embryo glue høres smart ut! Må prøves det som prøves kan!:-) vi satte inn ett, de sa de valgte egget som så aller best ut, det er betryggende:-) testdag på onsdag, gruer meg.....! Er så redd for negtivt resultat...men skal bli godt når testdagen er over:-)

 

Ja, heia oss alle sammen!!!!:-D

 

Krysser fingrene for deg!!! :)) Det er såå nervepirrende tid fra innsett til test!! Satser alt på at Juni er vår måned! :D

Sitter her og tenker på at i morgen på denne tiden sitter jeg hvertfall her med et befruktet egg ;) Hihi ;)

Fikk telefon fra klinikken i dag at begge eggene hadde overlevd opptiningen, så håper virkelig at de deler seg som de skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hva er embryo glue? Jeg ruger også, fikk satt inn et egg igår. Jeg er virkleig spent. Har en nydelig jente på 2 år men ønsker få søsken til henne siden hun elsker å være sammen med andre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeelp! Håper dette går veien ;)))

 

Jeg hadde mitt første fryseforsøk i februar. Da i naturlig syklus. Det var tydeligvis det som skulle til for oss. Er nå 20 uker på vei med en liten gutt og ei lita jente:-). Da hadde vi 6 ferskforsøk bak oss og hadde holdt på i 2.5 år. Krysser fingrene for at det er dette som skal til for dere også:-) lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt ett fersk og ett frys før med negetivt resultat..

MEN satser på at alle gode ting er tre :)

(de 2 forrige forsøkene var for øvrig i 2008)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til alle dere rugere!

 

Jeg hadde MA i januar etter mitt 2. ferskforsøk på søskenforsøk. Har hatt 2 negative fryseforsøk ila disse rundene.

 

I april prøvde jeg fryseforsøk i naturlig syklus for første gang, og den satt på første forsøk gitt! Satt inn 2 egg, og i går fikk jeg se 1 bankende hjerte på ultralyd.

 

Sender dere mange gode tanker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til alle dere rugere!

 

Jeg hadde MA i januar etter mitt 2. ferskforsøk på søskenforsøk. Har hatt 2 negative fryseforsøk ila disse rundene.

 

I april prøvde jeg fryseforsøk i naturlig syklus for første gang, og den satt på første forsøk gitt! Satt inn 2 egg, og i går fikk jeg se 1 bankende hjerte på ultralyd.

 

Sender dere mange gode tanker:-)

 

Gratulerer så mye!! :) Så godt at det endelig klaffet for deg da, etter 5 forsøk!! Og en MA i tillegg :( Det må ha vert en tøff tid..

Du må ha masse lykke til i svangerskapet!

Håper jeg snart kpmmer etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Miola! Ja, det er godt når en endelig lykkes:-) Håper det er din tur også nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Hvordan går det med dere. Jeg er snart ferdig med rugedag 6. Tiden går sakte men har ekstremt mye å gjøre så det er egentlig greit :).

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...