Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Mens vi venter....

• Logg inn for å svare
13 svar til dette emnet

#1 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 995 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 29 mai 2012 - 09:18

.... på at egget skal feste seg.
Begynner å kjenne på presset nå ja. Fikk satt inn et egg i går, og er sykemeldt ut uka pga overstimulering. Kjenner det er utrolig trist og kjipt å ha en sjef som ikke finnes forståelsesfull i det hele tatt. Men prøver å tenke positive tanker.

Hadde en MA i februar, og da jeg ble gravid i desember hadde jeg en skikkelig god magefølelse på at jeg kom til å bli gravid. Denne gangen kjenner jeg liksom ikke noe. Eller dvs jeg kjenner at eggstokkene er mørbanka etter uttakk og overstimulering, men egget er vanskelig å kjenne noe magefølelse på. Er vel bare å krysse fingrene å håpe på det beste :)

Flere her inne som er mer usikre etter tidligere forsøk?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Celcius73

Celcius73

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 819 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 30 mai 2012 - 08:04

Krysser fingrene for at du får positiv test igjen!

Overstimulering er ikke noe behagelig. Kjedelig med en sjef som ikke er forståelsefull. Prøv å ikke bruk så mye energi på det, slapp av og gjør noe hyggelig :)
Moden mamma til Englegutt d.f 06 og Trassetrollet 08. Veslejenta er født august 12.

#3 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 995 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 30 mai 2012 - 09:52

Nei det er sant det. Er en gladfis egentlig, men tankene sniker seg litt rundt... Stor lettelse å endelig få time til fastlegen. Så dette blir bra :) måtte bare få ut litt frusterasjon i går.... Men i dag er det nye muligheter :)

#4 MammaHåp1

MammaHåp1

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 355 Innlegg:

Skrevet 30 mai 2012 - 12:01

DeT er ikke din feil at din sjeikke forstår.

#5 MammaHåp1

MammaHåp1

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 355 Innlegg:

Skrevet 30 mai 2012 - 12:02

Oi ble trykt sendt før jeg ble ferdig :P

Krysserfingrene for deg, lykke til:)

#6 MammaHåp1

MammaHåp1

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 355 Innlegg:

Skrevet 30 mai 2012 - 12:03

'sjef' er det mulig! Whatta day!!!!:P

#7 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 995 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 30 mai 2012 - 13:20

Hehe. Nå er alt så meget bedre. Har en fantastisk lege som er forståelsesfull, og var reint oppgitt over sjefen min, så det var godt å vite at jeg har noen som står bak meg i denne situasjonen :)

#8 En to og tre

En to og tre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 377 Innlegg:

Skrevet 30 mai 2012 - 14:05

Så bra poteta!! Stå på! :D
Heldig mamma til to nydelige små. Nr 3 bor i magen og ventes i april 2013 :)

#9 Ele

Ele

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 519 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 30 mai 2012 - 14:12

Jeg er heldig å har en veldig forståelsesfull sjef (så forståelsesfull som han er i stand til å være, går jo ikke an å skjønne helt for andre...), men jeg tenker også det om jobben, at om de ikke forstår så spiller ikke det så stor rolle, fordi de er ikke så viktig i forhold til prosjektet jeg har på gang hjemme!
Prøver i 3,5 år, 10 kjemiske. 1 lagt regime, 9 egg ut, 1 inn, 0 på frys, kjemisk. 1 kort regime, 20 egg ut, 9 befruktet, alle ødelagt av sykehustabbe. Mamma 12.02.13 etter kort regime! <3

#10 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 995 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 30 mai 2012 - 14:51

Unner alle gode sjefer.... I medgang og motgang :) Dette er jo tross alt det største livsprosjektet en kan ha :)

Og hipp hurra for ruging :) 1 uke igjen til jeg ska tisse på pinnen.

I dag skal hvertfall eggløsingssprøyta være ute av kroppen. Kjenner litt strekking og sånn rar følelse inni magen, men vanskelig å si om det er såre eggstokker eller gullegget som fester seg :)

#11 monika70

monika70

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 177 Innlegg:

Skrevet 30 mai 2012 - 16:00

Jeg har kjent det litt som deg idag, litt rar følelse i magen.. litt usikker på hva det er.. Men  det er jo selvfølgelig veldig tidlig å kjenne noe. Prøver å innbille meg at det er noe i gjære her ihvertfall!

Har faktisk tatt en test for å se om el-sprøyta er ute av kroppen og det er den! - da er det ihvertfall ikke den OM det skulle bli positiv test litt tidlig;) -for jeg klarer nok ikke vente til bl.prøva!

#12 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 995 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 30 mai 2012 - 16:10

Er helst litt for spennende. Velger å tro det er egget som graver seg fast :) testdag den 11.juni liksom, men det synes jeg er litt for lenge... Håper på positiv test før det :)

#13 Silja1981

Silja1981

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 360 Innlegg:

Skrevet 30 mai 2012 - 16:30

Hei!
Jeg hadde og en MA i februar og har satt inn to egg idag :). Er livredd. Hvor mange sekunder er det på 2 uker? Hehe. Sjefen min er lite forståelsesfull men har lært å overse han og jobbe på så godt jeg kan.
Synes det er så fantastisk deilig samtidig som jeg er redd. Det har gått så bra med å komme tilbake i normal syklus og klart å få eggløsning sånn at innsett ikke innfaller på en helg. Begge eggene overlevde å tines. Ja nå er det bare å håpe på det beste :)

#14 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 995 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 30 mai 2012 - 18:32

Så utrolig spennende Silja. Nesten som min story det der. Hadde også MA i februar. Hvor langt på vei var du?

Uutholdelig spennende det her ja. Måtte det gå bra for oss alle :)