Gå til innhold

Dager igjen, tirsdag 29.mai?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

7 dager her og i dag skal jeg til jm og bli sjekket og strippet :) *Ohhhh spenning* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dager til !!!! :-)

 

Håper disse regelmessig kynnere kommer til å bli mer i dag!!!!!

 

Time for some action !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 dager, men vannet gikk i natt, og jeg har en del småvonde kynnere som kommer ganske regelmessig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager. Ingenting som tyder på fødsel rundt hjørnet. Bare masse luft i magen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager på overtid, men i dag gikk slimproppen :) Krysser fingrene for at det ikke er så langt unna da, selv om jeg vet det kan være det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 dager igjen her og første ikke-jobbdag i permisjonen. Nå skal dagene nytes fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har 26 dager igjen.. men har mye harde kynnere og mensen smerter.. og var moden i uke 32 så håper det skjer noke snart.. men kjenner eg meg sjølv rett går eg vell over tiden siden eg trur eg føder før... men får å få føde der eg vil må eg være i uke 37 og det er eg på fredag så det må ikkje skje noke før da... Masse lykke til, til dere som bare har noen dager igjen og er på overtid... snart er dere i mål,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager igjen :)

Har mye kynnere, men er ikke moden. Gikk sist på overtid, så regner med det samme denna gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager igjen. Hadde en del vonde kynnere i natt og i morges og var moden m 2-3cm åpning på kontroll hos Jordmor idag. Ble strippet og fikk akupunktur, så sitter her og er håpefull :) Førstemann kom 14 dager før termin, så krysser fingrene for at jeg blir nesten like heldig denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager til termin. Men skal på UL om 2 timer pga. mistanke om for mye fostervann/veldig stor baby, så kan hende jeg blir satt i gang i dag! Skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager til termin. Men skal på UL om 2 timer pga. mistanke om for mye fostervann/veldig stor baby, så kan hende jeg blir satt i gang i dag! Skummelt...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke igjen til termin i morgen. Blir satt igang da, dersom det ikke har skjedd noe til den tid ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager til termin. Men skal på UL om 2 timer pga. mistanke om for mye fostervann/veldig stor baby, så kan hende jeg blir satt i gang i dag! Skummelt...

 

Lykke til!

 

Takk for det!

Ble ikke satt i gang i dag, så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...