Gå til innhold

Noen fra Tromsø her med termin i høst? :)


Eyr10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg :-) Jobber litt, enn så lenge. Men i neste uke er jeg ledig tirsdag, onsdag og torsdag. Kjenner 2 som venter i oktober, som kanskje vil være med. Passer det for deg på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Har termin med min første 11 oktober. :)

 

Er sykemeldt, så blir litt lange dager her...

Endret av -ia-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forsøkt å samle alle dere i en innboxmld, men får det ikke til. Vil noen av dere forsøke, eller skal vi bare avtale en dag her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også lyst å være med =) Har ikke termin før første uken i november da men det var dårlig respons hos andre fra tromsø med termin rundt da.

 

Jobber 100 % dagtid så jeg kan ikke være med på dagtreff, men kommer gjerne om dere ikke bare skal møtes på dagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig :) virker som vi alle kan forskjellige dager ettersom vi jobber. Kanskje bedre avtale med hverandre når vi kan? :) jeg har sent melding i innboksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig :) virker som vi alle kan forskjellige dager ettersom vi jobber. Kanskje bedre avtale med hverandre når vi kan? :) jeg har sent melding i innboksen :)

 

Jeg er med, har termin i slutten av september, men aner ikke hvordan man sender meldinger til alle i innboks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke bare sette en dato og klokkeslett en ettermiddag/kveld, så møtes alle som kan?

 

Forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare sette en dato og klokkeslett en ettermiddag/kveld, så møtes alle som kan?

 

Forslag? :)

 

ENIG! :) Førstkommende mandag kl 19.00 på Aunegården/Gründer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig :) virker som vi alle kan forskjellige dager ettersom vi jobber. Kanskje bedre avtale med hverandre når vi kan? :) jeg har sent melding i innboksen :)

 

Jeg er med, har termin i slutten av september, men aner ikke hvordan man sender meldinger til alle i innboks..

 

Trykk bare på mail/brevtegnet på siden så får du opp uleste mailer og kan svare der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

hei hei, hvordan går det med dere som hadde termin i høst? dere storkoser dere vel masse med de små. Ble det noen møter på folk i høst? er det noen som er interesert i å møte evt med de små nurkene :) jeg fikk en liten en i slutten av september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...