Stuen har ikke vært pusset opp på 20 år, så her har vært røde vegger, furumøbler osv.. Nå er det topp moderne, og vi har tilogmed kjøpt ny sofa til henne! Åå, så flinke vi er, hehe
Om 24 timer begynner min mor å gråte, enten av glede eller sinne..
Opprettet av
291109 <3
, mai 25 2012 23:08
13 svar til dette emnet
Skrevet 25 mai 2012 - 23:08
I morgen kommer mine foreldre hjem fra Kreta, har vært der en uke, og vi søskene + min svoger har pusset opp hele stuen til min mor, som bursdagsgave. Min mor har ingen anelse om noe, min far vet om dette, vi har planlagt dette lenge nå, og jeg er så spent på om hun kommer til å like det!
Stuen har ikke vært pusset opp på 20 år, så her har vært røde vegger, furumøbler osv.. Nå er det topp moderne, og vi har tilogmed kjøpt ny sofa til henne! Åå, så flinke vi er, hehe
Er så utrolig spent!!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 25 mai 2012 - 23:20
Spennende! Håper på gledestårer
Skrevet 25 mai 2012 - 23:21
Så spennende! Du må komme med oppdatering om hvordan hun reagerer
Skrevet 25 mai 2012 - 23:27
Håper, håper, håper
:) Det skal jeg, om dere ikke ser noen innlegg fra meg på noen dager, så er jeg nok på rømmen, hehe :-)
Skrevet 25 mai 2012 - 23:29
Så spennende, regner med hun blir glad!
Lykke til!
Skrevet 25 mai 2012 - 23:35
Skal mye til at hun blir noe annet enn glad. Dere kjenner henne vel godt nok til å vite hva slags farger og stil hun blir glad for?
Fantastisk gave forresten, jeg hadde blitt overlykkelig om det var meg:-)
Fantastisk gave forresten, jeg hadde blitt overlykkelig om det var meg:-)
Skrevet 25 mai 2012 - 23:48
Ja, hun har snakket om å pusse opp stuen lenge, og hun har sagt flere ganger hvilke farger hun vil ha på vegg, møbler osv, så vi har gjort det slik hun ønsker
Hun blir nok veldig glad, men er spennende å vente på reaksjonen
Skrevet 26 mai 2012 - 10:48
så spennende! håper det blir gledestårer og ikke sinne som viser seg da
hold oss oppdatert!
Skrevet 26 mai 2012 - 11:07
Så gøy!! Tipper hun blir glad 
Ble jo helt rørt av historien din
Det er så herlig å høre sånne gode "gjerninger"
For en fin gjeng dere er da
Ble jo helt rørt av historien din
Det er så herlig å høre sånne gode "gjerninger"
For en fin gjeng dere er da
Skrevet 26 mai 2012 - 11:08
Før og etter bilde ?
Skrevet 26 mai 2012 - 13:59
Har gjort det samme for mamma og pappa en gang, det ble gledestårer her i alle fall
Skrevet 26 mai 2012 - 14:04
Fantastisk gjort av dere!!
Skrevet 26 mai 2012 - 14:47
Jeg håper for deres skyld at hun blir glad. Jeg hadde klikket om noen hadde tatt seg til rette på den måten i mitt hjem. Det hadde ikke hjulpet om de hadde truffet med farger jeg liker, jeg synes det er helt uhørt å gjøre sånt noe.
Skrevet 26 mai 2012 - 15:03
Anonym bruker skrev 26 mai 2012 - 14:47:
Jeg håper for deres skyld at hun blir glad. Jeg hadde klikket om noen hadde tatt seg til rette på den måten i mitt hjem. Det hadde ikke hjulpet om de hadde truffet med farger jeg liker, jeg synes det er helt uhørt å gjøre sånt noe.
Man kjenner jo sine egne foreldre nok til å skjønne om sånt er greit eller ikke. Jeg hadde klikket om det hadde vært et TV-program/venner her og pusset opp hos oss uten at jeg visste om det, men virker som det er drømmen til mange.. Mamma ble i alle fall kjempeglad