Gå til innhold

pearl jam konsert i uke 29?


_Line81__

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 uker på vei da det er Pearl Jam konsert i Spektrum. Har sitteplass og veeeldig lyst til å dra. Har skjønt det er ulike meninger om konserter ut i svangerskapet pga lyden. Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært no annet ræl så hadde jeg anbefalt det å spare babyen for en kjip opplevelse, men siden det er Pearl Jam så sier jeg bare go-go-go!

 

Hehehe..

 

Du, babyen ligger godt polstra og koser seg i magen. Lyd er ikke farlig. Du har jo sitteplass tilogmed, så sånn sett syns jeg du har tatt dine hensynsregler, gett.

 

Skal selv på Kiss-konsert i kollen 30. juni, og da er jeg 30+5. Har ingen betenkeligheter rundt støynivå - kommer til å ta hensyn til meg selv, og når jeg har det bra, har babiss det bra. Trenger jo ikke å stå å flashe foran bassampen, liksom. Går an å holde avstand, henge i skyggen med masse deilig vann og vræle "Detroit Rock City"! :-D

 

(Baby må jo få være med på konsert! Kissgutta er jo såpass gamle at det kan være hans eneste mulighet. ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant ;) Bebbis må jo få inn god musikksmak tidlig :) Jeg tenkte i utgangspunktet at dette ikke var noe problem, helt til noen nevnte det med lyd, og vips så får man betenkeligheter :) Men det meste heller mot en flott konsertopplevelse altså! Kos deg på Kiss-konsert :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Kaizers-konsert i uke 34, og det gikk så fint så! Tenker at babyen må få inn den gode musikken tidlig ;) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it!! Jeg var på Jorn rockekonsert tre dager før termin, det gikk utmerket og jenta mi bare dansa inni der. Men andremann var jeg på ACDC på krykker i uke noenogtjue, det gikk også bra. De får kanskje med seg lyden men det er ikke plagsomt eller farlig (dette iflg min jordmor).

 

Kos deg - jeg ville også dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt noen betenkeligheter med konserter, verken tidlig eller sent i svangerskapene..

Mine to gutter fikk med seg blant annet Killers, Prodigy, Faith no more, Beastie Boys, The Who, Linkin Park, Take That og Mew da de lå i magen i 2008 og 2009/2010..

Mye festivaler på den tida gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Jay-Z og Kanye i morgen, er i uke 37:)

 

Kan forøvrig informere om at det var tidenes konsertopplevelse og at det var UMULIG å sitte stille til tross for plager og sitteplasser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Madonna konsert i august, da er jeg i uke 23.

Bryr meg ikke om lyden, men jeg har plasser i Golden Circle foran scenen, og er litt bekymret for mye dytting og pressing fremover mot scenen.

Lurer på å bytte de i sitteplasser, men på konsert, det skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne linken var som skapt for meg! Har perfekte sitteplasser til Pearl Jam fire uker før termin og kommer til å angre som en hund hvis jeg ikke går. Herregud, det må da gå bra??

Mine betenkligheter handler om at forrige barn kom tre uker før termin og vannet gikk fem minutter etter at jeg kom ut fra en ekstremt bråkete og høylydt kinofilm. Men jeg tror det skal mye til for at jeg ikke tar sjansen altså! Og om lyden av Pearl Jam skremmer vannet av meg, så blir det en god historie ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ikke sant :)

Dette er en konsert jeg har ventet på i maaaange år, så det skal en del til før jeg ikke går. Men siden det er så mange positive erfaringer rundt dette har dere overbevist meg om at dette ikke er noe problem :)

Da får vi dra å nyte herlige Pearl Jam, live09 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...