Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Dere med jenter (ang bursdag)

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Iselilja

Iselilja

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 546 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 16:30

Har bare gutter selv, så har litt lite peiling :)

Har invitert hele klassen til storebrors bursdagsfest på søndag. Det er meldt glovarmt vær (akkurat nå er det 31 grader i skyggen her). Invitasjonene bar preg av fotballbursdag, og festen skal holdes i klubbhuset til idrettsforeningen. Vet at mange av gutta stiller i fotballtøy.

Vi tenkte å ha lett vannkrig for å kjøle ned barna i varmen, men dette ble ikke spesifisert i innbydelsen. Er det dumt i forhold til penkjoler o.l., eller er det ok?
Nothing is impossible, the word itself says "I'm possible" Audrey Hepburn

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 25 mai 2012 - 16:32

Helt ok! Barn er barn, de griser, klatrer g herjer! Kan ikke bruke klær på barna som man er redd blir ødelagt! :)

#3 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 25 mai 2012 - 16:33

Datteren min har ofte på seg kjole, men må jo bruke det selvom det kan bli ødelagt, kan jo ikke henge i skapet..

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 873 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 16:51

Jeg bryr meg ikke om tøyet ungene har på seg i bursdag blir grisete eller ødlagte. Jeg sender ikke unger i bursdag med det peneste tøyet de har, for jeg vet at de kommer støtt og stadig hjem grisete. Det være seg ketshup flekker eller annet. Og har de grisete tøy på seg og i værste fall det er ødelagdt så vet jeg de har hatt det veldig gøy (har unger som er veldig aktive og ødlagte og flekkete tøy er ikke uvanlig her i huset.)

#5 Hercule Poirot

Hercule Poirot

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 066 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 17:09

I sommervarme så sender jeg ikke i vei barna til bursdagsfeiring iført flotte festklær.

Barn leker, og har gjennomsnittlig flest uhell også ved matbordet, så skitne klær etter bursdag er for meg et tegn på at ungene har hatt det bra. Og nei, jeg ville ikke blitt overrasket om ungene kom i fra bursdag nå litt våte etter lek i vannsprederen.

#6 Iselilja

Iselilja

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 546 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 17:15

Takk for svar, alle sammen!

Da blir det vannlek :)

Det er ingen skygge på banen, og jeg regner med de vil holde på litt ute, så avkjøling er nesten et must :)
Nothing is impossible, the word itself says "I'm possible" Audrey Hepburn