Gå til innhold

Noen andre som sliter med vann i kroppen?


maoi

Anbefalte innlegg

Jeg har siden uke 16 slitt med ganske mye vann i kroppen. Dette da mest i hender og føtter. Sliter mest på jobb hvor jeg står og klipper hele dagen. Noen andre som har fått dette så tidlig i sv.sk? Er nå i uke 19.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det er den verste plagen jeg har, er nå 33 uker på vei, og har vel fått mer og mer vann i beina de siste fire ukene. Nå er det ingen sko jeg får på meg lenger, unntatt mannens clogs i str 44:((( det er skikkelig vondt å gå på føttene også, varmen nå gjør det vel ikke bedre heller

Lenke til kommentar

uffda.. jada, har litt vann i kroppen, får ikke av meg gummistøvlene :) :) og merker det GODT i føtterne etter en gå tur :) skikkelig deilige sokkemerker ;) er 32 uker..:) har dere fått noe tilbakemeldig på veks på deres tvillinger?

Lenke til kommentar

Dere har kommet en god del lenger enn meg ser jeg:-) husker dere når dere begynte og få plagene med vann? Ble 50% sykemeldt nå pga dette, så jeg håper det hjelper:-) Mine tvillinger var faktisk litt større enn gjennomsnittet nå på ul i uka. Men de sier vel at tvillingene vokser like fort som om det var 1 helt til det begynner og bli trangt om plassen:-) og det er vel snart, tiden går veldig fort synes jeg:-) takk for svar begge to:-) og lykke til videre i svangerskapet:-)

Lenke til kommentar

hmm fikk vann kanskje fra uke 29- , altså betydelig vann. har jo hatt det fra uke 23 kanskje, men minimalt. nå merker jeg det veldig godt. Spis salt! det skal hjelpe på. prøv støttestrømper, det hjalp meg i en periode jeg var plaget.

Lenke til kommentar

Er salt så lurt å spise når en har vann i kroppen da, har alltid lært at salt binder vann, så derfor er det lurt å redusere på saltet

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg fikk også beskjed av legen om og holde meg unna salt, drikke mye vann og ligge høyt med bena når jeg hadde mulighet til det:-)

Lenke til kommentar

Nå i varmen ser føttene mine ut som pølser, kan ikke se anklene.

 

Ble massert lenge i går og gikk masse på do i natt, men nå er de like svære...

 

Men er bare føttene som er problemet.

Lenke til kommentar

Jeg har det på samme måte - kun bena som er problemet. Håper det avtar når varmen gir seg:) Vanskelig å gå på kvelden sånn som det er nå...

Lenke til kommentar

Det er så ubehagelig.... For min del har det vert litt bedre denne helga, hvor jeg ikke har jobba og stått hele dagen. Men jeg kan bare glemme å ta på meg sommerskoene fra ifjord...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...