Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Noen andre som sliter med vann i kroppen?

• Logg inn for å svare
10 svar til dette emnet

#1 maoi

maoi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 103 Innlegg:

Skrevet 24 mai 2012 - 08:41

Jeg har siden uke 16 slitt med ganske mye vann i kroppen. Dette da mest i hender og føtter. Sliter mest på jobb hvor jeg står og klipper hele dagen. Noen andre som har fått dette så tidlig i sv.sk? Er nå i uke 19.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Denise:-)

Denise:-)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:

Skrevet 24 mai 2012 - 18:19

Det er den verste plagen jeg har, er nå 33 uker på vei, og har vel fått mer og mer vann i beina de siste fire ukene. Nå er det ingen sko jeg får på meg lenger, unntatt mannens clogs i str 44:((( det er skikkelig vondt å gå på føttene også, varmen nå gjør det vel ikke bedre heller

#3 venter på den lille :)

venter på den lille :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 50 Innlegg:

Skrevet 24 mai 2012 - 20:00

uffda.. jada, har litt vann i kroppen, får ikke av meg gummistøvlene :) :) og merker det GODT i føtterne etter en gå tur :) skikkelig deilige sokkemerker ;) er 32 uker..:) har dere fått noe tilbakemeldig på veks på deres tvillinger?

#4 maoi

maoi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 103 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 23:20

Dere har kommet en god del lenger enn meg ser jeg:-) husker dere når dere begynte og få plagene med vann? Ble 50% sykemeldt nå pga dette, så jeg håper det hjelper:-) Mine tvillinger var faktisk litt større enn gjennomsnittet nå på ul i uka. Men de sier vel at tvillingene vokser like fort som om det var 1 helt til det begynner og bli trangt om plassen:-) og det er vel snart, tiden går veldig fort synes jeg:-) takk for svar begge to:-) og lykke til videre i svangerskapet:-)

#5 venter på den lille :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 50 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2012 - 23:28

hmm fikk vann kanskje fra uke 29- , altså betydelig vann. har jo hatt det fra uke 23 kanskje, men minimalt. nå merker jeg det veldig godt. Spis salt! det skal hjelpe på. prøv støttestrømper, det hjalp meg i en periode jeg var plaget.

#6 Denise:-)

Denise:-)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:

Skrevet 26 mai 2012 - 05:02

Er salt så lurt å spise når en har vann i kroppen da, har alltid lært at salt binder vann, så derfor er det lurt å redusere på saltet

#7 maoi

maoi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 103 Innlegg:

Skrevet 26 mai 2012 - 08:15

Jeg fikk også beskjed av legen om og holde meg unna salt, drikke mye vann og ligge høyt med bena når jeg hadde mulighet til det:-)

#8 venter på den lille :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 50 Innlegg:

Skrevet 26 mai 2012 - 19:39

ups, hehehe, litt feilinfo ;)))

#9 Scarlette

Scarlette

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 233 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 27 mai 2012 - 20:06

Nå i varmen ser føttene mine ut som pølser, kan ikke se anklene.

Ble massert lenge i går og gikk masse på do i natt, men nå er de like svære...

Men er bare føttene som er problemet.

#10 Termin020712

Termin020712

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 05:50

Jeg har det på samme måte - kun bena som er problemet. Håper det avtar når varmen gir seg:) Vanskelig å gå på kvelden sånn som det er nå...

#11 maoi

maoi

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 103 Innlegg:

Skrevet 28 mai 2012 - 08:33

Det er så ubehagelig.... For min del har det vert litt bedre denne helga, hvor jeg ikke har jobba og stått hele dagen. Men jeg kan bare glemme å ta på meg sommerskoene fra ifjord...