Gå til innhold

Noen som har hatt vonde stikkinger ned i skjeden. Hvor lenge gikk dere med det før fødsel var i gang?


anna_duck

Anbefalte innlegg

Har hatt det i et par dager nå. Termin om 4+1(29 dager), dette er min fjerde. Allikevel har jeg ikke hatt det sånn på de andre.

Så det er sagt, så har jeg født 22 og 26 dager før termin. De andre fødslene startet med stramminger nederst i magen, litt vond rygg og vondt ned i lårene som ved mensen. Har hatt litt av det vonde i lårene, og er "sliten" i korsryggen nå, men det er ikke sånn vondt som jeg husker fra sist.

De sier alle fødsler og graviditeter er forskjellig, men så forskjellig når jeg har hatt tre tidligere så like? Har også født nr to og tre raskt (begge under 3 timer).

 

Bare lurer om det er flere med lignende symptomer eller hva man skal kalle det.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine to første svangerskap og fødsler var ganske så like. Så like at jeg var sikker på at dette var en jente (to gutter fra før) siden denne gang er det virkelig annerledes.

Jeg vet jo ikke hvordan fødsel blir enda siden jeg ikke har født..Enda.

 

De stikkningene du beskriver har jeg hatt mye av i dette svangerskapet, hvis det er slike stikkninger jeg tenker på.

Det stikker og lyner skikkelig ned over skjeden, og av og til føles det nesten som klitoris skal bli røsket ut, men det er mer nå i det siste, og tipper det kommer mer av symfyseløsningen nå mot slutten.

 

Men jeg har ofte skikkelige stikkninger i skjeden, første gang rundt uke 30 ca, men mer og mer nå. 37+5 nå..

Tviler på at det er noe snarlig tegn på fødsel, mer hodet som gnisser der nede eller noe slikt.

Jeg tenker ikke så mye over hva alle vondtene er, vet bare de er der for jeg har baby i magen, og at det er mye som kan komme av akkurat det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hatt stikkinger i et par mnd nå. er 37+2. Tror det er helt normalt når man har kommet såpass langt i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det lenge og er bare 32 uker på vei, tror ikke det er tegn på fødsel nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det i 3 timer nå, håper det ikke betyr nær fødsel...er bare 28+3 :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare, for jeg hadde ikke noe sånt på de tre andre graviditetene..... ;-)

Beviser vel egentlig bare det de sier at alle svangerskap, sjøl hos samme dame, kan være vidt forskjellige.... ;-)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...