Gå til innhold

Alkoholfri vin!


Moden mamma til 3 :)

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale en GOD alkoholfri hvitvin/musserende??

Skal på besøk til ei venninne på fredag og har lyst til å kose meg litt i solen :)

Har forsøkt alkoholfri rødvin, men den var ikke god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torres har kommet med en veldig god hvitvin, husker ikke helt hva den heter, men tror det er den eneste hvite de har... Med muscat drue, tror jeg... Ikke så bevandret, men min stemor jobber på polet og hun anbefalte denne og var selv overraket over hvor god den var! Kos deg i sola!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholfri vin kan du få billig av meg, da er det bedre med saft eller brus :-) Heldigvis er smaken som baken.

 

Alkohol musserende derimot... :-) Jeg har kjøpt en som heter zero på meny, pærecider. Ellers er det en supergod som heter himmelstund, får kjøpt på polet! Hadde den som alkoholfritt alternativ i bryllupet vårt faktisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkoholfri vin kan du få billig av meg, da er det bedre med saft eller brus :-) Heldigvis er smaken som baken.

 

Alkohol musserende derimot... :-) Jeg har kjøpt en som heter zero på meny, pærecider. Ellers er det en supergod som heter himmelstund, får kjøpt på polet! Hadde den som alkoholfritt alternativ i bryllupet vårt faktisk :-)

 

AlkoholFRI musserende skal det selvfølgelig stå! DYAC..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søhnlein brilliant fra polet. Nyyyyydelig!! Smaker akkurat som ekte vare :) musserende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...