Jeg sitter i en situasjon hvor jeg går fra samboeren ,etter at han ødelegger hver mulighet for å komme seg øknomisk,( noe han har fått mulighet til flere ganger nå) noe som igjen ødelegger min øknomi,fordi han aldri har penger...
Vi har en sønn på snart 10 mnd,og skal ha en til 5 november (termin dato)derfor er det viktig at han vokser opp i et trygt miljø å har faste rutiner de første årene,noe far ikke forstår,han synes det er viktigere at sønnen er hos han å vil helst ha 50-50 så tidlig som mulig.
Etter mekling ble det bestemt at vi fram til midten av september skulle gjøre det sånn at han har sønnen sin fast hver onsdag, og i tillegg en overnatting i uken fredag til lørdag.
Han har ikke funnet et sted å bo enda,derfor skal han sove på sofaen til faren så lenge,jeg vil at sønnen min skal se faren sin så mye som mulig,derfor har jeg sagt at han kan komme hjem til oss når han vil,noe han ikke setter pris på,derfor mister jeg lysten til samarbeid,når han i tillegg tenker mer på hva han ønsker enn hva som er best for en baby på 10 mnd.
Er det riktig å la han sove der en gang i uken?
Følte mekleren var utrolig surrete etter jeg fikk kommet hjem å tenkt litt.... å er egentlig veldig misfornøyd med å måtte dra tilbake siden jeg vil bli ferdig med det her,og alt nav surr,og alt man må søke på som alene mor...
Her hjemme står han aldri opp for å ta sønnen sin "frivillig", bare fordi jeg vekker han og skal noe.... ,jobber han sen vakt en uke,sover han til han skal på jobb,og rekker så vidt si hei til sønnen sin,før han drar på jobb... så hvorfor plutselig ville ha 50-50 når alt han klager på er hvor sliten han er etter jobb.....
I tillegg har han ikke jobb for øyeblikket,jeg fant akkurat ut at han røyker hasj bak ryggen min,noe jeg trodde han hadde sluttet med,og noe han prøver å lyve seg unna,selv om jeg har beviser rettet mot han.
Føler ikke jeg kan stole på han i det hele tatt!!!!
Tok opp hos mekler at jeg skulle ha en ren urinprøve fast hvis han skulle hatt barna 50-50 etterhvert,å det gikk hun hus forbi,noe jeg synes er merkelig?
Bytte mekler?
Frustrert og irritert,pleas gi meg noen gode råd!!!!
Mekling? trenger noen gode råd!!
Opprettet av
#aaaa#
, mai 23 2012 07:47
1 svar til dette emnet
Skrevet 23 mai 2012 - 07:47
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 24 mai 2012 - 00:06
hvem er det du mekler hos? høres ut for meg som om du skal finne en mekler hos barnevernet istedet for...
om din ex skal sove på en sofa hos sin far, hvor skal da din sønn sove?
om han ikke er intressert i å komme hjem til deg for å treffe sin sønn, hva er grunnen til det? barnebidrag?
bytt mekler !!
om din ex skal sove på en sofa hos sin far, hvor skal da din sønn sove?
om han ikke er intressert i å komme hjem til deg for å treffe sin sønn, hva er grunnen til det? barnebidrag?
bytt mekler !!