Et lite lykkeinnlegg ble dette, gitt
Sååå herlig!
Opprettet av
Moden mamma til 3 :)
, mai 23 2012 07:06
9 svar til dette emnet
Skrevet 23 mai 2012 - 07:06
Klokka er 8 om morgenen, jeg sitter allerede på balkongen i shorts og singlet med solbriller og en kaffekopp
Får nyte sola nå før den steker for mye... Prøvde meg i sola på dagen i går, men lillemor syntes nok det ble litt for varmt.... Men; jeg er i himmelrike når det endelig er SOMMER!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 23 mai 2012 - 07:19
Moden mamma til 3 :) skrev 23 mai 2012 - 07:06:
Klokka er 8 om morgenen, jeg sitter allerede på balkongen i shorts og singlet med solbriller og en kaffekopp
Får nyte sola nå før den steker for mye... Prøvde meg i sola på dagen i går, men lillemor syntes nok det ble litt for varmt.... Men; jeg er i himmelrike når det endelig er SOMMER!
Skrevet 23 mai 2012 - 07:20
Høres deilig ut. :-) gleder meg til å sette meg ut i sola jeg også. Men redd for å få pigmentenflekker...må få ut babyen først. ;-)
Ha en strålende dag i solen....
Ha en strålende dag i solen....
Dette innlegget har blitt redigert av Hilde35: 23 mai 2012 - 07:21
Skrevet 23 mai 2012 - 07:29
Venter bare på at sola skal treffe verandaen, da blir det steking på meg!
Nyter frokosten i soffan imens.
Skrevet 23 mai 2012 - 08:39
Samma her, herlige dager.
Men smør dere godt med solkrem!!
jeg har fått skikkelig stygge pigment flekker på den ene foten, ugh ikke pent, ser ut som jeg har søla med selvbruningskrem.
Så fra nå av er det blokkeing med 50 her i gården og kun skygge på foten. Får håpe det forsvinner etter fødsel, eller blekner litt iallefall....
Men smør dere godt med solkrem!!
jeg har fått skikkelig stygge pigment flekker på den ene foten, ugh ikke pent, ser ut som jeg har søla med selvbruningskrem.
Så fra nå av er det blokkeing med 50 her i gården og kun skygge på foten. Får håpe det forsvinner etter fødsel, eller blekner litt iallefall....
snia.gutt07,gutt09, jente12
Skrevet 23 mai 2012 - 09:17
Herlig
Godt å få litt farge på kroppen igjen
Skrevet 23 mai 2012 - 09:49
Jeg er også redd for pigmentflekker, så det ødelegger litt av solegleden... Solkrem skal visstnok kunne hindre litt, men man blir ikke akkurat brun av sunblock heller.. Jaja, får "nyte" varmen hvertfall
Skrevet 23 mai 2012 - 14:32
Det nytes med finvær her og
Kortbukse og singlett
HERLIG!
HERLIG!
Skrevet 23 mai 2012 - 15:07
Aldri hatt pigmentflekker og dette er 3.gangen........så det gidder jeg ikke bekymre meg for
Midt på dagen blir det i varmeste laget, men så deilig å endelig kjenne varmen!
Skrevet 23 mai 2012 - 17:07
Orker ikke å bekymre meg for det nei, foreløpig ingen flekker her nei..