Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

alene mor???

• Logg inn for å svare
22 svar til dette emnet

#21 HF79

HF79

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 30 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2013 - 21:02

Hei er tilbake her 1 år siden sist jeg skrev  dette. Ingeting har forandret seg. Snart blir det enda mer jobbing på han og når han har fri så må han jobbe fordet.
Han har selv sagt at jeg ikke kommer til å se mye av han når de skal starte noe nytt. Er ikke kjekt det. No i disse dager unngår jeg å være hjemme nå jento er i barnehagen og han er på jobb. For nå jeg kommer inn døren selv og det er ingen hjemme, kjenner jeg kun uro og argesivitet. Og det er noe jeg ikke liker.
Uff, merker at det har begynt å tære på meg, har lyst å ta et valg men tørr ikke. Er heller ikke så tiltrukket av han heller etter alt han har sagt siden sist.:...(.eksempel. Jento har slite litt med asmta, så har ho ikke fått rett dosering av medisin. Da sa han rett ut at det er min feil, dette hjelper ikke lysten min på han eda mere. Og at s Han hadde ferie i fjord og jeg sa at han da hadde litt bedre tid for sin datter, siden han ikke skulle jobbe. Han sa rett ut(menst jeg matet henne). Han har ingen planer om å kaste bort ferietiden sin på ho. Vet hva jeg må gjøre men er redd...........

Håper dere har noen tips

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Hun med alle ungene

Hun med alle ungene

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 186 Innlegg:

Skrevet 17 mai 2013 - 19:56

Jeg har desverre ingen tips,men jeg hadde ALDRI klart og leve med en mann som ikke gjorde noe annet en å sitte på pcen,røyke å se på tv!

#23 jentene på haugen

jentene på haugen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 517 Innlegg:
  • StedAkershus

Skrevet 17 mai 2013 - 20:38

Mitt beste tips er å forlate ham. Denne mannen trenger en seriøs oppvekker. Høres utrolig egoistisk ut.
Men med tanke på det jeg har lest her nå og dine svar for et år siden, tror jeg ikke du har guts til å gjøre det, no offens.. men du må tøffe deg opp. Han valser over deg, og du tilater ham det med å godta alt han sier og gjør-
leste et sted i tråden at han var blitt bedre med å roe seg ned og at lunta var lengre...jeg tror ikke at han har fått lengre lunte, jeg tror det er du som går mer på tipp tå rundt ham, redd for at han skal bli sint.

Men tenk deg dette: Din datter, vil du at hun skal skal få seg en mann som han, at hun skal godta at en mann skal oppføre seg slik mot henne. At hun skal få et slikt liv som du har? Om du svarer nei på dette, bør du ta henne med deg og enten leve alene, eller finne deg en partner som setter pris på deg. For du vet, barna lærer og ser opp til rollemodeller. Hun ser hvordan hennes far er mot hennes mor.....det har en tendens til å fotfølge generasjoner. SÅ om du ikke tenker på deg selv, tenk på din datter.