Gå til innhold

ja,ja......da ble det 2 tette ;)


-98-11-13

Anbefalte innlegg

Planen var å vente enda noen mnd, men slik gikk det ikke ;) 15mnd i mellom! Blir sikkert kjekt det da :)

 

Andre som venter tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye.Er 14 år siden sist så en real atpåklatt her.Men mine 2 første er det 1 skoleår i mellom så de er realativ tette kan man si.Er helt topp med 2 tette barn selv om det er litt slitsom til å begynne med.mine har hatt veldig glede av hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) Med mine to første er det kun 12 måneder mellom. Selvfølgelig ikke helt planlagt, og det var ganske så slitsomt spesielt første året, men nå har de så mye glede av hverandre og er nesten som tvillinger:) Veldig koselig å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjøl vokst opp med en storebror som bare var 11mnd eldre en meg, og det var ikke alltid like enkelt! Venner har vi først blitt i voksen alder! Er litt spent på om jeg får gutt eller jente nå, da jeg har jenter på 14 og 7mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også 15 mnd mellom ;) Spennende da, og guri hvor slitsomt det kommer til å bli! :P Var skjønt enige om at vi skulle ha to tette, men at det skulle bli Så tett hadde vi ikke trodd... Tenkte det var greit å bli gravid i juli-august, men "øvingen" bar frukter gitt! 7+1 i dag (hvis mine beregninger er korrekte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det 1 år og 9 måneder mellom. Fikk mitt 3.barn i slutten av april i fjor og fant ut for noen dager siden at jeg er gravid igjen. Ikke helt planlagt, men det går vel bra :) Gratulerer til dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Blei glad når jeg så denne tråden. Jeg er litt i sjokk nå. Her blir det 14 mnd mellom. Brukte flere år og mye styr for å få lillegullet som nå er 6 mnd, og så kommer nr 2 så fort og plutselig!! Jøje meg! Blir en del praktisk som må skje raskere en planlagt...litt oppussing og flytting. Men tror dette kan bli veldig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at det er flere av oss ;) Vi får holde hverandre oppdatert på disse praktiske tingene underveis, som søskenvogn, biler og diverse som plutselig blir en utfordring nå :P Jeg skal på ul om to uker, er spent på hvordan det står til der inne. Er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, og dessuten syns jeg at magen er kommet så innmari fort denne gangen, at jeg har problemer med å skjule det for omverdenen... Har like stor mage nå som jeg hadde ved 4-5 måneder sist. Så det gjenstår å se om det er sant det som sies om at magen kommer mye tidligere med nummer to, eller om det skjuler seg flere rampunger der inne ;) Hvordan står det til med deres mager da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 forhåldsvis tette her og. Guttungen er 2 år og 4 mndr når lille kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det 17. Mnd i mellom. Lillegutt er 9 mnd nå. Reaksjonen min var crazy!!! Men tror det blir veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...