Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Var på UL i går:D

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Tira

Tira

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 287 posts

Posted 17 May 2012 - 19:10

Først og fremst: Gratulerer med dagen:) Håper dere har kost dere i dag og sluppet unna det verste ruskeværet:)

Og så: Vi var på UL i går. Alt så bra ut med lille vennen og vi fikk flyttet termindatoen fra 26 til 21 oktober:)  Hun klarte ikke å se om det blir gutt eller jente. Hun tippet svært usikkert og forsiktig på gutt, men hun sa vi ikke burde gå ut ifra det for hun hadde veldig vanskelig for å få sett. Spennende!!!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 TobiasFeb08+JulieOkt12

TobiasFeb08+JulieOkt12

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 17 May 2012 - 19:25

Så spennende! Jeg skal på tirsdag, og håper virkelig de greier se kjønn:-) utålmodig etter å handle litt, og å rydde opp i alt guttetøyet, enten for å sende det bort eller sortere:-)

#3 Elsa88

Elsa88

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,300 posts
  • StedMøre og Romsdal

Posted 17 May 2012 - 20:33

Skal på tirsdagen jeg å :D
Når på dagen skal du?
Etter 9pp og 1 sa så sitter det en spire <3 oktober <3
http://familienbothu...es.blogspot.no/

#4 TobiasFeb08+JulieOkt12

TobiasFeb08+JulieOkt12

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 17 May 2012 - 20:38

Skal tidlig jeg, 0845....I Drammen... Håper bare pappaen greier å komme fra på jobb og... Men blir veldig stas uansett:-) vi bestiller nok en 3d etter hvert, så han skal få bltt med uansett....

Du da?

#5 *G*

*G*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 675 posts

Posted 17 May 2012 - 22:30

Jeg har å tirsdag hehe:) 10.30. Blir morro!

#6 kaklemor

kaklemor

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2,319 posts

Posted 18 May 2012 - 05:49

View PostTira, on 17 May 2012 - 19:10, said:

Først og fremst: Gratulerer med dagen:) Håper dere har kost dere i dag og sluppet unna det verste ruskeværet:)

Og så: Vi var på UL i går. Alt så bra ut med lille vennen og vi fikk flyttet termindatoen fra 26 til 21 oktober:)  Hun klarte ikke å se om det blir gutt eller jente. Hun tippet svært usikkert og forsiktig på gutt, men hun sa vi ikke burde gå ut ifra det for hun hadde veldig vanskelig for å få sett. Spennende!!!
Da har vi samme termindato  :) :)
Så bra alt var bra med den lille, og spennende :-))

#7 Knøtten2012

Knøtten2012

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 113 posts
  • StedOslo

Posted 18 May 2012 - 06:25

Vi var på tirsdag, og den lille ville ikke vise hvem som bodde der inne.. Så da blir det hvertfall 3D på oss om noen uker :-)

#8 Elsa88

Elsa88

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,300 posts
  • StedMøre og Romsdal

Posted 18 May 2012 - 08:11

View PostTobias blir storebror!, on 17 May 2012 - 20:38, said:

Skal tidlig jeg, 0845....I Drammen... Håper bare pappaen greier å komme fra på jobb og... Men blir veldig stas uansett:-) vi bestiller nok en 3d etter hvert, så han skal få bltt med uansett....

Du da?

Skal enda tidligere jeg kl 08.10 i molde :)
Heldigvis har samboeren fri på dagen men skal på jobb på ettermiddagen, så var heldig :)
Skal dere vite kjønn da? Vi har tenke hvorfor ikke. vi tenkte først å ikke vite det men nysgjerrigheten har kommet :P Men skal ikke si det til noen :P

#9 TobiasFeb08+JulieOkt12

TobiasFeb08+JulieOkt12

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 18 May 2012 - 08:15

Vi skal vite.. Veldig praktisk å vite, synes jeg:-) Først da jeg kan begynne å planlegge skikkelig.... Barnerom, navn, klær osv... Gleder meg:-)

#10 Elsa88

Elsa88

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,300 posts
  • StedMøre og Romsdal

Posted 18 May 2012 - 08:21

Det er akkurat det jeg tenke på å :) Men har vært borti noen som fikk vite på ul at det var ei jente men når ungen kom så var det en gutt gitt :P Så er litt skeptisk enda hva jordmoren sier. Stor sjanse at det blir 3D bilde her og for å være helt på sikre siden :P
Ja gleder meg masse jeg å, bare 4 dager igjen nå :P