Her er det meldt skikkelig drittvær så det frister lite.
Skal dere gå i tog med barnehagen imorgen?
Opprettet av
Perfektformeg
, mai 16 2012 20:12
9 svar til dette emnet
Skrevet 16 mai 2012 - 20:12
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 16 mai 2012 - 20:14
Det kommer an på om det regner eller ikke.
Er det opphold blir det nok en tur....kanskje. Ungene får avgjøre når den tid kommer.
Er det opphold blir det nok en tur....kanskje. Ungene får avgjøre når den tid kommer.
Vil ikke stå opp, vil sove meeeeer
Skrevet 16 mai 2012 - 20:25
Jeg føler det nesten som en plikt å gå,men har aldri forhørt meg om det. Men det er vel valgfritt?
Skrevet 16 mai 2012 - 20:29
Barnehagen er valgfrittm iallfall hos oss.
Gikk ifjor, men det var ikke mange som gjorde det.
Alt var så rotete forrige gang at det frister ikke veldig, og speislet ikke om himmelen åpner seg.
Men ungene får som sakt avgjøre
Gikk ifjor, men det var ikke mange som gjorde det.
Alt var så rotete forrige gang at det frister ikke veldig, og speislet ikke om himmelen åpner seg.
Men ungene får som sakt avgjøre
Vil ikke stå opp, vil sove meeeeer
Skrevet 16 mai 2012 - 20:30
Nei, men skulle ønske vi kunne. Jeg er høygravid med kraftig bekkenløsning, så skal gå minst mulig i morgen. Mini er knapt 2 år, så litt liten til å gå alene enda...
Skrevet 16 mai 2012 - 20:31
Det har ikke vært noe særlig snakk om det, bare et lite skriv på døra i barnehagen om barnetoget. Men vi er borte når barna skal gå, så det passer ikke... Men fikk litt dårlig samvittighet da jeg så lappen i dag (hun har vært syk hele uka, så så den ikke før i dag)
Skrevet 16 mai 2012 - 20:36
Vi gikk sammen med barnehagen i fjor, og skal gjøre det i år også. Med mindre det høljer skikkelig ned.
Toget går forbi huset vårt, så vi trenger heldigvis ikke gå hele ruten
Toget går forbi huset vårt, så vi trenger heldigvis ikke gå hele ruten
Skrevet 16 mai 2012 - 20:41
Nei, tror mini på tre har mer glede av å se på toget. For om vi går med barnehagen verken ser eller hører vi noe til noe korps =p
Kanskje vi går i toget neste år, kommer litt ann på hva mini vil egentlig =)
Kanskje vi går i toget neste år, kommer litt ann på hva mini vil egentlig =)
Skrevet 16 mai 2012 - 20:53
Jepp
Lillebror og jeg skal gå med barnehagen, i vinterdressen ettersom det ser ut..
Storesøster skal gå med klassen og samboeren og div. andre i familien skal vinke
Storesøster skal gå med klassen og samboeren og div. andre i familien skal vinke
#10 Gjest_Lykke Fryd ♥_*
Skrevet 16 mai 2012 - 20:55
Hadde tenkt å gå, men det var få andre på hennes avdeling som skal gå så da blir det å møte student-jentene i sentrum og se toget sammen med dem. Blir koselig