Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Noen som har handlet på www.strawberrynet.com?

• Logg inn for å svare
14 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 773 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:19

Hørte noen sa at man slipper toll (dvs de betaler tollen for deg) når man bestiller derfra, det står også på sidene deres.. Er det noen her som har handlet derfra og fått refundert toll? Blir jo veldig mye billigere å bestille derfra om man slipper unna tollen.... Men må vel betale moms uansett? eller??? Takker for svar!!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 kaffeglad

kaffeglad

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 32 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:22

Har hørt at de selger piratvarer. Og flytter visstnok fra adresse til adresse i Østen, derfor er de vanskelige å stoppe. Altså vet du ikke helt hva du får. Men billig er det jo...

#3 mphs

mphs

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 649 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:22

Ja har handlet der 86 ganger :)

Stemmer at du får igjen toll og moms om du scaner regningen og skriver en mail til de om at du ønsker å få refundert pengene og gir de konto nr.ditt. har gjort det flere ganger :)

#4 *G*

*G*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 675 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:27

Vis innleggmphs skrev 16 mai 2012 - 17:22:

Ja har handlet der 86 ganger Postet bilde

Stemmer at du får igjen toll og moms om du scaner regningen og skriver en mail til de om at du ønsker å få refundert pengene og gir de konto nr.ditt. har gjort det flere ganger Postet bilde

Signerer denne! :)

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 773 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:28

Vis innlegg*G* Oktmini<3 skrev 16 mai 2012 - 17:27:

Ja har handlet der 86 ganger Postet bilde

Stemmer at du får igjen toll og moms om du scaner regningen og skriver en mail til de om at du ønsker å få refundert pengene og gir de konto nr.ditt. har gjort det flere ganger Postet bilde

Signerer denne! :)

Men er det ekte varer da? Ser en annen mener det er pirat varer.......

HI..

#6 mphs

mphs

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 649 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:34

Vis innleggAnonym bruker skrev 16 mai 2012 - 17:28:

Vis innlegg*G* Oktmini<3 skrev 16 mai 2012 - 17:27:

Ja har handlet der 86 ganger :)

Stemmer at du får igjen toll og moms om du scaner regningen og skriver en mail til de om at du ønsker å få refundert pengene og gir de konto nr.ditt. har gjort det flere ganger :)

Signerer denne! Postet bilde

Men er det ekte varer da? Ser en annen mener det er pirat varer.......

HI..
Ja det er ekte varer.

#7 *G*

*G*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 675 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:35

Jeg har aldri hatt problem med varene, Det står også om noen skulle være uforseglet. men jeg ville ikke brydd meg så fælt om dette. Dette er en nettsted som har vært i mange mange år. Bestiller du under 200 også så slipp du toll. og det er fri frakt så du kan legge inn 5 forkjellige bestillinger, uten att det gjør noe;)

Jeg har sammenlignet varer fra frisør og slik med di jeg har bestilt. og har ikke funnet noe forskjell på disse.

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 773 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:36

Jeg har handlet her maaange ganger og aldri opplevd problemer. Varene kommer raskt, og de svarer raskt på mail om det er noe. De refunderer også hele beløpet (forenklet tollbehandling) du må betale når du henter pakken dersom du har bestilt for over 200 kr. Jeg har vært litt skeptisk på om det er ekte da det jo er så billig, men alle varene jeg har fått har virket helt autentiske og holdt samme gode kvalitet som det jeg kjøper på parfymeri her hjemme, så jeg tror det er ekte varer. Har mange venninner som handler der også og alle er storfornøyd :)

#9 *G*

*G*

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 675 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:37

du har jo også blivakker.no. som du kan bestille fra. Eller http://www.lookfantastic.com. men blivakker er litt dyrere. og lookf dekker ikke toll

#10 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 773 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:38

Jeg er kanskje dum men når prisene er såpass lave i utgangspunktet, og det er gratis frakt OG de dekker moms og toll - hvordan tjener de penger da??? Virker bare litt for godt til å være sant....

HI..

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 773 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 17:50

Bli vakker har det ihvertfall vært mye spekulasjoner på hvorvidt varene er ekte eller hvor gamle de er. Bestillt fra strawberry flere ganger og ingenting å klage på der. Også bestillt fra feelunique (som tilbakebetaler toll de også) og lookfantastic. Har opplevd at det tar lang tid noen ganger, men har innsett at det ikke firmaene som sender ut sin skyld. Det er i tollen her hjemme det stopper opp og som gjør at det tar lang tid..

#12 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*

Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
  • Gjest

Skrevet 16 mai 2012 - 19:42

Det er ekte! Ofte fra konkursbo:)

#13 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 773 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 19:49

TV2. Hjelper deg har gått ut å advart mot denne siden. Er pirat varer.

#14 Gjøkeredet③

Gjøkeredet③

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 051 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 19:52

Jeg bruker feelunique.com
Er veldig fornøyd, der er det også gratis frakt, så jeg har ingen problemer med å holde meg under 200 kroner. Bestiller heller i flere omganger om nødvendig.
Bestilte et ID pudder fra strawberrynet en gang, og det var noe som ikke stemte med det sammenliknet med det jeg hadde kjøpt fra hudpleier. Så har styrt unna siden.
Men uansett.. Kan på det varmeste anbefale feelunique.com

Dette innlegget har blitt redigert av Gjøkeredet③: 16 mai 2012 - 19:53

#15 Gjest_Shanti ♥_*

Gjest_Shanti ♥_*
  • Gjest

Skrevet 16 mai 2012 - 20:07

Bestilt derfra flere ganger! Aldri fått inntrykk av noe annet enn at det er ekte varer som har kommet. At man kunne få refundert tollbeløpet var nytt for meg, i så fall er det jo genialt :)