Gå til innhold

anmelde mannen fordi han har vært utro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har idag sagt til meg at han har vært utro alle de 15 årene vi har vært sammen. Han sa at han hadde mange forhold, en av de varte over 6 år! Den andre varte 3 år og resten var bare korte.

 

Jeg spurte hvorfor han har vært slik, da svarte han meg at jeg er stygg utseende og i tillegg er bare opptatt av å holde huset rent og passe på barna enn å holde meg pen og trene.

 

Han var veldig stygg og kalte meg for hore :(

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, sitter her og bare gråter og gråter :(

 

Jeg må legge til at jeg viste at han var utro en gang og han innrømte det og ba om unnskyldning, og jeg tilgitt han for hans utroskap.

 

Kan jeg anmelde han for sin utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anmelde? Hva ønsker du utfallet skal bli da? At han får bot, tvunget psykologitimer, fengsel? Ser ikke helt hva utfallet av noe slikt kan være.. Aldri hørt om det heller. Er det i det hele tatt ulovlig å være utro?

Ville heller ha prøvd å annullert ekteskapet pga. utroskap gjennom alle år. Om du er gift da.

 

Hore? Det sa det største ludderet ;-)

 

Kom deg bort sier nå jeg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe du kan anmelde han, men du kan gi han ett godt spark mellom beina, syns jeg er nett til pass.. Håper inderlig du har tenkt og reise fra denne "mannen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kalte DEG en hore ja... Ja, det var jo "rette ræva som feis".

 

Men du kommer nok neppe noen vei med anmeldelse. Det er vel dessverre ikke straffbart å være en utro drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten ikke tro at dette er sant....

 

15 år, og nå blir han plutselig skikkelig drittsekk over natten?!

 

Hvis det er sant, kaster du han på hue og ræva ut, og ber han kontakte advokat for å avtale samvær med ev. barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troll. Er vel heller du som har pult kompisen hans og blitt gravid med ham, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en idiot! Men hvordan har du orket å være sammen med han i 15 år, når han tydeligvis oppfører seg dårlig mot deg, tviler sterkt på at han har vært "en fantastisk mann og far" på hjemmebane..? Så leit at du har kastet bort de siste 15 årene av livet ditt på den dritten, han høres held forferdelig ut.

Har du aldri hatt mistanke mot han? Godt gjort å holde så mye så skjult....

 

Hvorfor han har vært samme med deg og gått bak ryggen din når han synes "så lite" om deg, istedet for å gå med èn gang skulle jeg likt å visst... kjempestygt gjort!

 

Sender deg gode tanker. Håper du gåt fra hna fort som fy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk på dagen med barna, bo hos familie eller venner. Jeg hadde ikke villet være i samme hus som han 1 sekund lenger, om jeg var i din situasjon. Jeg hadde forlangt å legge boligen ut for salg, og få mine 50% fort som fy, og bygd meg opp et nytt liv. Du vil få det adskilig bedre alene og i kontroll over eget liv og verdighet, enn å slave hjemme for en lat, svikefull sofagris av en mann som ikke verdsetter deg overhode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke troll, nei. Det jeg sier er helt sant, han har alltid vært drittsekk, men ikke som det han har vært idag.

Jeg hadde alltid mistenkt han for utroskap, men hadde ikke bevis før jeg en gang leste en tekst melding som han hadde sendt fra mobilen.

 

Han har verken vært god mann eller pappa, det er meg som møter opp på skolen og barnehage, mat, husarbeid, osv... Nesten aldri fått hjelp av han.

 

Når det gjelder økonomi så er det slik at jeg betaler alt av utgifter og han betaler ingenting. Han tjener over 600 000 kr i året og likevel klager på dårlig økonomi. Han spør hele tiden om jeg har 30-50 kr og dette kan være hverdag.

 

Jeg vet at jeg er dum som har godtatt en slik liv, men nå har jeg våknet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne idioten av ett mannfolk har du vært sammen med i 15 år? Kom deg vekk fra han med engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå og få testet deg så du event kan få behandling for sykdommer han kan ha smittet deg med.

Har han smittet deg med noe kan han kanskje andmeldes for å ha satt deg i fare/utsatt deg for HIV.

Har han knullet rundt uten kondom og så kommet hjem til deg, har han satt deg i fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok blodprøver for en stund siden, nåe resultatene kom fikk jeg se de. Det stå at han hadde hepatitt B virus og at det kan være mange år siden.

 

Men husker ikke helt hva som stå på det brevet. Jeg vet ikke når han har fått sykdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et jævla rasshøl. Bra du endelig kommer deg vekk fra han! ønsker deg lykke til. Og det er ikke du som er hore, det er det definitivt han som er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er folk her inne så slemme???? Når noe legger ut ett innlegg hvor de søker våre råd, blir de kaldt troll og koblet sammen med andre ganske "på kanten" innlegg.... Eller er det jeg som ikke har vært her inne lenge nok???

 

Kom deg vekk fra han! Det er mange fisker i havet, og du vil uten tvil finne en som skal elske deg og ta vare på deg for den du er :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Run the hell out of there.. For en jævla idiot... Han kaller deg HORE, fy faen for en dritt. Det finnes ikke stygge ord i hele verden som kan beskrive en slik drittsekk.. Kom vekk fra han og fortell hele verden hva han gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...