Gå til innhold

når begynner dere å handle inn ting??


babyboom84

Anbefalte innlegg

hei hei

 

Jeg er gravid for første gang,er kommet til uke 17.Lurte på når dere begynner å kjøpe inn ting som barnevogn,bilstol ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok veldig individuelt. Noen venter med å begynne handelen til rett før fødselen, mens andre (som meg) er tidlig ute. Du begynner når du selv har lyst, ingenting som er "rett eller galt" :)

Vi kjøpte bilstol i uke 12 f.eks. pga et bra tilbud.

Og nå når jeg er i uke 20 har vi kjøpt vogn, seng, tilbehør til seng og vogn, stolpose til bilstolen, og litt klær. Alt står selvfølgelig fremdeles pakket inn og er stuet inn i et skap. Men er betryggende å begynne å få en del ting på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ingenting kjøpt inn og er i uke 18+5 :)

men barnevogn vil bli kjøpt inn neste uke vis vi får låne penger av min mor for det er kampanje på den vognen jeg skal ha.

Etter det tar vi det rolig for vi vil få rabatter på alt annet vi kjøper hos forhandleren siden vi kjøper vognen med dem :)

Skal prøve å vente mest mulig slik at jeg har nok å gjøre på når jeg ikke kan jobbe så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

19+2 nå og midt i oppussing.. venter til den er over så ikke alt blir fullt av oppussingsstøv :) Håper å ha de viktigste tingene i hus ca uke 32.. Har kosekjøpt bittelitt klær og orientert meg i vogn- og bilstolmarkedet, har omtrent bestemt meg for hvilken vogn jeg skal ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20+3 og har kjøpt bilstol og masse klær for ca 1-2 mnd siden. Kjøpte seng og madrass nå i uke 20. Vogn kjøper vi i Tyskland i uke 26.

Kjøper litt og litt hvis ting er på tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hadde jeg det meste i boks før UL i uke 18.... Nå har jeg jo det meste, så ikke kjøpt noe ennå... Uke 18 nå... Driver og vurderer frem og tilbake om jeg skal kjøpe ny vogn, men var så fornøyd med den forrige at det uansett blir den samme, bare nyeste modell... Så har vel kommet til at det er litt bortkastet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innen uke 20 var alt i hus og barnerommet var pusset opp :) Er førstegangs her også, 28 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 28 og her mangler vi bare småting som gulpekluter,lammeskinn og diverse.Følte det var greit å begynne tidlig da jeg ikke vet hvordan formen er på slutten, i tillegg greit å handle litt hver mnd det er jo ganske dyrt med babyutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være lurt og handle inn litt snart, for du vet aldri hvordan formen din vil bli. Plutselig så orker du ikke gå rundt i masse butikker. Så hvis du har lyst og handle nå, så syns jeg at du skal gjøre d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å starte snart. Er 15 uker på vei med tvillinger, og tør ikke vente for lenge for regner med det blir tungt etterhvert. Skal bestille vogn og bilstoler fra tyskland når skattepengene kommer i juni;) Så tenkte jeg å eise til Tromsø å handle for her jeg bor er det elendig utvalg desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 23 og har kjøpt vogn.......stellebord har vi fra før, tenker å kjøpe bilsete snart, så blir sengen det siste. Har opplevd å bli tatt på sengen en gang før da jeg måtte ta haste KS i uke 30, var litt kjedelig å ikke ha alt klart.....når jeg nå nærmer meg gode sjanser uansett om hun skulle komme tidlig tenker jeg at det er greit å ta det litt etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får to ganske tette og det er av samme kjønn.

Så jeg skal kjøpe mer klær i 50, og av erfaring fire bodyer i strl 44.

 

Har bestemt meg for hvilken søskenvogn.

 

Har kjøpt elektrisk brystpumpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar føler det litt mer normalt at jeg skal kjøpe vogn nå i slutten av mai.

 

Ver@ hvor er du fra?? Skal også til Tromsø å handle inn forskjellige ting, bor på finnsnes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...