Gå til innhold

Har dere gjort noe som dere ALDRI har fortalt noen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er svært betatt av sjefen min, fantaserer om sex med han, og i hodet mitt har vi mange samtale hvor han forteller meg at han er interessert i meg, og hvor fin og flink jeg er :) Det kommer jeg heller aldri til å fortelle til noen. Det hadde vel ikke vært så galt hvis ikke det hadde vært for det at jeg er gift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var tom for røyk en gang da jeg var omkring 16 år (og ja, jeg er så gammel at det da var 16- års aldersgrense på røyk!). Vi befant oss hos en venninne sammen med hennes storebror og en kompis av han. Han sa at han kunne kjøre ut for å kjøpe røyk til meg hvis jeg hadde sex med han. Og dumme meg gjorde det! Så jeg har "solgt" meg for en tyvepakning... noen dummere ;)

 

Nei, det tror jeg faktisk ikke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et seksuelt forhold til kjørelæreren min.Jeg har 19 og han var 34 den gang,kone og 2 barn.Vi hadde kontakt i nesten 10 år-.

 

Huseieren min var kjørelærer og hadde forhold til ei ung jente, med kjerring og to unger.Når kona dro på nattevakt kom denne jenta. Jeg flytta til slutt, for han var så sykt ækkel! Kona hans var verdens søteste.

 

Var dette i Sandefjord?

 

Han var forresten villig til å ta betaling i form av sex fra de unge jentene som skulle ta både mopedlappen (type 15-16 år) og førerkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et seksuelt forhold til kjørelæreren min.Jeg har 19 og han var 34 den gang,kone og 2 barn.Vi hadde kontakt i nesten 10 år-.
Huseieren min var kjørelærer og hadde forhold til ei ung jente, med kjerring og to unger.Når kona dro på nattevakt kom denne jenta. Jeg flytta til slutt, for han var så sykt ækkel! Kona hans var verdens søteste. Var dette i Sandefjord? Han var forresten villig til å ta betaling i form av sex fra de unge jentene som skulle ta både mopedlappen (type 15-16 år) og førerkortet.

ææææææææsj! Er det sant? ugh, blir helt kvalm :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et seksuelt forhold til kjørelæreren min.Jeg har 19 og han var 34 den gang,kone og 2 barn.Vi hadde kontakt i nesten 10 år-.
Huseieren min var kjørelærer og hadde forhold til ei ung jente, med kjerring og to unger.Når kona dro på nattevakt kom denne jenta. Jeg flytta til slutt, for han var så sykt ækkel! Kona hans var verdens søteste. Var dette i Sandefjord? Han var forresten villig til å ta betaling i form av sex fra de unge jentene som skulle ta både mopedlappen (type 15-16 år) og førerkortet.

 

Venninna mi holdt også på med kjørelæreren sin, dette er mange år siden nå da. Han hadde også kone og to barn og var mye eldre enn oss. Hun sugde han i bilen noen ganger og slapp og betale for kjøretimer. æsj :S

Hun var skikkelig forelska i han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Jeg fikk orgasme under siste fødsel. DET tørr jeg ikke fortelle NOEN!

 

Oi, hvordan er det mulig å få orgasme under fødselen? Lå bare og grein jeg, var så JÆVLIG vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte en fyr gjennom en venninne, og han spurte om nummeret mitt. Vi sendte meldinger og snakket i telefonen en stund, og snakket kun om sex. Vi bestemte oss for å møtes for å ha sex. Han kom til meg midt på natta en gang, vi pulte også dro han. Sånn holdt vi på ett og ett halvt år. Etter ett år møtte jeg mannen min, men jeg holdt på med elskeren ett halvt år etter at jeg møtte mannen (vi var ikke offisielt sammen). Det skjedde flere ganger at jeg hadde sex med begge to på samme dag. Dette er det INGEN som vet om, fortalte ikke en eneste person om denne elskeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de første gangene jeg skulle overnatte hos kjæresten min tissa jeg i senga på natta - det var ei enkeltseng vi begge lå i! Skjønner ikke hvorfor det skjedde, det har aldri skjedd hverken før eller siden. Men jeg lå i allefall å venta på at det skulle tørke litt, og så sneik jeg meg ut på do for å vaske av meg tisset som var gnidd ut over lårene og rompa og så la jeg meg tilbake i senga oppå dyna. Var sinnsykt nervøs for at han skulle se eller lukte det, men tror ikke han merka noe, han kommenterte det i allefall aldri. Har vært sammen med ham i 8 år nå og tør fortsatt ikke fortelle ham det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tom for røyk en gang da jeg var omkring 16 år (og ja, jeg er så gammel at det da var 16- års aldersgrense på røyk!). Vi befant oss hos en venninne sammen med hennes storebror og en kompis av han. Han sa at han kunne kjøre ut for å kjøpe røyk til meg hvis jeg hadde sex med han. Og dumme meg gjorde det! Så jeg har "solgt" meg for en tyvepakning... noen dummere ;)
Nei, det tror jeg faktisk ikke... ;)

 

Du solgte deg altså for under hundrelappen....? Ikke det at prostitusjon er greit uansett pris, men der synes jeg du var i overkant billig:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Jeg fikk orgasme under siste fødsel. DET tørr jeg ikke fortelle NOEN!
Oi, hvordan er det mulig å få orgasme under fødselen? Lå bare og grein jeg, var så JÆVLIG vondt.

 

Ja, herregud! Orgamse?? What????? Hvordan går det an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utro mot kjæresten min i 4 av 6 mnd, med opptil 3 forskjellige fyrer (hadde aldri "guts" å dumpe han).. Dro til og med på besøk til han ene (og han er jeg med nå) for å ha sex med han, mens typen satt hjemme hos meg alene. Ingen av de to visste om hverandre. Skammer meg fryktelig og skal aldri være utro igjen! Er det mest umoralske jeg noen gang har gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utro mot kjæresten min i 4 av 6 mnd, med opptil 3 forskjellige fyrer (hadde aldri "guts" å dumpe han).. Dro til og med på besøk til han ene (og han er jeg med nå) for å ha sex med han, mens typen satt hjemme hos meg alene. Ingen av de to visste om hverandre. Skammer meg fryktelig og skal aldri være utro igjen! Er det mest umoralske jeg noen gang har gjort..

en gang utro alltid utro?? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mentha
Var utro mot kjæresten min i 4 av 6 mnd, med opptil 3 forskjellige fyrer (hadde aldri "guts" å dumpe han).. Dro til og med på besøk til han ene (og han er jeg med nå) for å ha sex med han, mens typen satt hjemme hos meg alene. Ingen av de to visste om hverandre. Skammer meg fryktelig og skal aldri være utro igjen! Er det mest umoralske jeg noen gang har gjort..
en gang utro alltid utro?? :/

 

Det er også noe som heter å lære av sine feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...